|

مرجانه گلچین فیسشو سپرد دست یه آرایشگر نابلد که تهش بشه این / لنز آبی چی میگه خدایااا

مرجانه گلچین از بازیگرایی هست که خیلی ها خانوم رو به واسطه ی فیلم های کمدی میشناسن که این روزا توی مجازی داره غوغا به پا میکنه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مرجانه گلچین رو تقریبا همه ی ایران میشناسن چرا که خانوم کارش رو با سریال های کمدی شروع کرد و اکثر ما ایرانی ها هم به فیلم های کمدی علاقمند هستیم و به همین علت کارهای خانوم حسابی دیده شدن و البته که میشه گفت مرجانه گلچین توی کمدی یه جورایی سبک خاص خودش رو داره یعنی شاید یه دیالوگ عادی بگه ولی با میمیک چهره و طرز بیانی که داره باعث میشه که لبخند به لب خیلی ها بیاد و احتمالا به همین دلیله که خیلی ها خانوم رو دنبال میکنن و الان توی اینستاگرام یه پیج میلیونی داره در حالی که خیلی از بازیگرا ندارن.

البته که مرجانه گلچین هم نشون داده که در فضای مجازی بسیار فعاله و انگار که خانوم سه تا زندگی داشته باشه یعنی مرجانه ای که توی فیلماش هست، فردی که توی زندگیشه و کسی که توی مجازیه ولی خب انگار خانوم میتونه این موضوع رو مثل آب خوردن هندل کنه و براش کاری نداره در حالی که خیلی ها تو یه زندگی هم موندن! مثل این میمونه که یه نفر سه تا زن داشته باشه! ولی خب برای بازیگرا این کار سخت نیست و میتونن هندلش کنن چون بالاخره بازیگری یعنی نقش های مختلف بازی کردن در حالی که هیچ سنخیتی با خودت ندارن. حالا در ادامه بیشتر راجبه این روزای مرجانه گلچین در مجازی براتون میگیم، پس با ما همراه باشید.

مرجانه گلچین

وقتی لعیا ده ساله از تهران جور فیس مرجانه گلچین رو میکشه

این روزا خیلی از بازیگرا به سمت و سوی مدلینگ شدن رفتن و برای برندها و سالن های مختلف تبلیغ میکنن که در برخی از اوقات این تبلیغات میتونه از طریق مدل لباس شدن باشه و برخی از اوقات هم میتونه از طریق مدل میکاپ شدن باشه که در هر دو حالت مسلما هزینه های زیادی توسط این افراد گرفته میشه چون بالاخره شناخته شده و معروف هستن و  خیلی ها زیر سایه ی شهرت اون هاست که به تبلیغاتشون اعتماد میکنن و حالا یا برای آرایش به اون سالن میرن و یا لباس هاشون رو از اون مزونی که اون ها تبلیغ میکنن تهیه میکنن.

با این حساب یه فرق اساسی بین مدل های دیگه ی اینستایی و بازیگرا وجود داره که اون شهرته و در کل مدل های اینستاگرامی هم اگر فالووره بالاتری داشته باشن دستمزدشون بیشتر خواهد بود. حالا در این بین مرجانه گلچین هم چند سالی که میشه مدلینگ کار میکنه ولی خب هر دفعه باعث میشه که خیلی ها برگاشون از حجم تغییرات خانوم بریزه و باورشون نشه که ایشون همون اوشونه و چند ثانیه زمان ببره که بتونن مرجانه خانوم رو بشناسن و تشخیص بدن .

مرجانه گلچین

ولی در تازه ترین مدلینگ خانوم برای میکاپ یه چهره ای از ایشون دیده شد که خیلی عجیب بود و برای خیلی ها جای تعجب داشت که مرجانه خانوم چطور فیس خودش رو به یه همچین آرایشگری سپرده چرا که ایشون توی مدلینگ این دفعش با یه ظاهر عجق وجق ظاهر شده با آرایش چشم بسیار شلوغ و تا حدی کثیف و با لنزهای رنگی که اصلا به خانوم نمیاد و خیلی ها گفتن که اسم آرایشگرش رو بگه تا اونا نرن پیشش! البته که انگار مرجانه خانوم خودش هم زیاد از کار آرایشگر راضی نبوده چون عکس های مربوط به این مدلینگ رو توی صفحش پست نکرده!

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین

وقتی مرجانه گلچین از هفته ی کتابخوانی برای سانتی مانتالیسم خودش کره میگیره

خیلی از بازیگرا هستن که این روزا توی پیجاشون اونقدار که باید و شاید فعالیت ندارن و دیده نمیشن و انگار هر چی بود برای اوایل اینستا بود که یهو همه عکس و استوری میذاشتن ولی این روزا همه به کنج عزلت و خلوت خودشون خزیدن و بازیگرای فعال میتونن نفیسه روشن، بهاره رهنما، بهنوش بختیاری، نیوشا ضیغمی و... باشن که اگر دقت کنید میبینید که یه جورایی قدیمی ترها هستن که در این فضا فعالن و خبری از نسل جدید بازیگرا نیست.

مرجانه گلچین

ولی خب در این بین گفتیم که مرجانه گلچین هم در دسته ی اون افرادیه که توی اینستاگرام حسابی فعاله و یه روز وجود نداره که خانوم توی صفحش استوری نذاره و در بیشتر اوقات هم اینجوریه که عکس و فیلم هم پست میکنه و در مناسبت های مختلف و حتی اول هر ماه از ایشون یه عکس با انواع فتوشاپ ها رو شاهد هستیم!

حالا هم به تازگی یه چند تا عکس از خودشون به مناسبت هفته ی کتابخوانی منتشر کرده که جالبه چون ایشون به جای معرفی کتاب و تشویق به کتاب خوندن یه سری از عکس هایی که در اون ها ژست کتاب خوندن داشته و یا در کتابخونه بوده رو منتشر کرده جهت سانتی مانتال بازی که خب احتمالا اگه هدفش ترغیب افراد به کتاب خوندن بوده فکر نمیکنیم زیادی تاثیرگذار بوده باشه! 

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی