|

ژست عهد قجری نیوشا ضیغمی وقتی چشماشو کج و کوله کرد/ خانوم آیفون دستته یکم به روز باش

newsha-zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی این روزا یه مقدار زودتر از تایم بازنشسته شده و بیشتر از طریق پیجش فعالیت میکنه و دیده میشه و تبلیغات هم انجام میده که سوژه شده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نیوشا ضیغمی از اون دسته از هنرمنداست که خانوم یه تایمی توی هر فیلم گیشه ای پیداش میشد و مهم نبود که محتوا چیه فقط یه فیلمی بود و چند تا بازیگره بنام توش بودن همین و بس ولی خب نیوشا خانوم با همین فیلم ها هم بسیار معروف و دیده شد و حتی الان هم که فعالیت نداره باز هم معروفه و خیلی از نسل جوون طرفدار نیوشا ضیغمی هستن و براش فن پیج هم زدن و جالبه که نیوشا خانوم هم با این افراد دیدار میکنه که خب این نشون دهنده ی اینه که ایشون مردمی هستن و برای مخاطب و طرفداراش ارزش قائله و این خیلی خوبه و روی اعتماد به نفس فن پیج های خانوم تاثیر خیلی خوبی میذاره.

حالا برسیم به این روزای نیوشا ضیغمی که گفتیم خانوم فعالیت هنری نداره و جلوی دوربین دیده نمیشه ولی خب خانوم از طریق پیجش فعالیت میکنه و در برخی از اوقات درآمد هم کسب میکنه در حالی که شاید اونقدرا به این پول احتیاجی نداشته باشه ولی خب موضوعی که وجود داره اینه که کی از پول روی پول گذاشتن بدش میاد و دوست نداره اون هم وقتی یه پیج میلیونی داره بنابراین این کاره خانوم منطقیه هر چند که خیلی از بازیگرا هستن که این کار رو نمیکنن و بیشتر بازیگرای قدیمی تر زدن توی کار تبلیغات مثل بهاره رهنما و بهنوش بختیاری و نفیسه روشن و نیوشا خانوم. حالا در ادامه بیشتر راجبه این روزای این بازیگر براتون میگیم.

نیوشا ضیغمی

وقتی نیوشا ضیغمی ژستای عهد قجری میگیره برا عکساش

این روزا توی اینستاگرام یه عالمه پیج هست که هر کدوم آموزش های مختلفی دارن مثلا یه سری ها آموزش زبان هستن، یه سری ها آموزش گلدوزی و بافتنی، یه سری ها آموزش رزین و... که خب این رو میشه یکی از بهترین مزیت های اینستاگرام دونست چون بدون صرف کردن هزینه ای میشه از این فضا یاد گرفت بنابراین خیلی خوبه که در بین هر پیجی که فالو داریم صفحه های آموزشی رو هم فالو کنیم و ازشون یاد بگیریم چون بالاخره به دردمون میخورن.

حالا در این بین یه سری از پیج ها هم هستن که آموزش های مختلف برای ژست های عکسایی میذارن و به آدم یاد میدن که چطور عکس بندازیم که بهتر دیده بشیم مثلا یه سری تکنیک ها هستن که شما رو توی عکس ها قد بلند تر و یا لاغر تر از چیزی که هستید نشون میدن و یا زاویه ای که شما عکس میندازید میتونه روی زیبایی عکساتون بسیار تاثیر گذار باشه و..

نیوشا ضیغمی

حالا چرا اینا رو گفتیم چون نیوشا ضیغمی خیلی ضروری به یکی از این پیج ها نیاز داره گویا چون خانوم به تازگی یه عکسی از خودش منتشر کرده که توی اون گوشی به دست هست و به یه نقطه ی دیگه داره نگاه میکنه و طوری رفتار میکنه که انگار حواسش نیست در حالی که خب این عکس مشخص هست که با اطلاع خانوم ضیغمی گرفته شده ولی موضوعی که کاربرا بهش واکنش نشون دادن دمده بودن این ژست خانوم بود که خب یه جورایی دیگه جالب نیست این مدل عکسای الکی یهویی و در این بین هم به خانوم گفتن به عنوان یه بازیگر بهتره روی ژست های عکاسیش تمرکز بیشتری کنه و جالبه یه عده هم به ناحن های خانوم اشاره کردن که لاکش پریده بود و وقت ترمیمش رسیده!

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی داره تبلیغات ضبط میکنه یا فیلم عروسی

گفتیم که یه سری از بازیگرهای قدیمی زدن توی کاره تبلیغات و از این راه کسب درآمد میکنن ولی خب از اونجایی که قدیمی هستن مسلما به قدری تا به الان اندوخته داشته باشن که نیازی به این موضوع نداشته باشن ولی خب یکی از راحت ترین و بی دردسرترین راه هایی که میشه ازش پول درآوورد همین تبلیغاته وگرنه این روزا این همه تعداد بلاگرا در حال افزایش نبود چون میدونید که یه سری از دوستان تا یه ذره تعداد فالوورشن میره بالا اون هم با محتواهایی مثل آموزش قورمه سبزی میزنن توی کار تبلیغات و پول پارو کردن.

حالا نیوشا ضیغمی هم به عنوان یه بازیگر تبلیغات انجام میده که خب مسلما درآمدی که ایشون کسب میکنه از این راه با درآمد بلاگرای دیگه اصلا قابل مقایسه نیست چون بالاخره ایشون خیلی معروف تر هستن و حالا تو یه کلپیی که نیوشا خانوم رفتن برای تبلیغ مانتوهای عقد یه مزون فیلم مربوط به این تبلیغ یه جوری گرفته شده که انگار فیلم عروسیه که اولش رو با گل شروع میکنن که خب یه مقدار از حالت حرفه ای بودن خارج کرده موضوع رو.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی