|

اولین استوری رمانتیک محمد علیزاده بعد از ازدواج؛ همسر خواننده محبوب کیست؟

محمد علیزاده خواننده مهشور ایرنی می باشد که به تازگی خبر از ازدواجش شنیدیم و حالا می بینیم که استوری های عاشقانه ای که این چهره منتشر میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها ظاهرا بازار ازدواج هنرمندان به شدت داغ شده. چرا که می بینیم چهره ها در مشاغل مختلف یکی پس از دیگری دارن از متاهل شدنشون خبر میدن و جالبه که همگی هم از یک جاده خاکی عبور می کنند. شاید براتون سواله بشه که یعنی چی! که خب در جواب باید بگیم در یک سال اخیر یه چهار پنج تایی خبر زن گرفتن شنیدیم که همگی هم با شور و هیجان فراوونی و البته چشم و هم چشمی فراوون تر این اقدام رو انجام داده اند. مثلا اینکه ابتدا دیدیم آقای محمد رضا گلزار اومد و جشن عروسی گرفت اونهم در تالاری به شدت مجلل و پولدارانه! از همسرشون هم رونمایی نکرد! بعد دیدیم بهرام رادان تو گرجستان عروسی گرفت مجلل پرومکس که البته ایشون از همسرشون رونمایی کرده بود و مدلینگ بودن خانوم خانوما بوق و کرنا شد.

بعد هم که اصلا همسر پژمان جمشیدی اومد و با ظاهر دبل مدلینگ زد رو دست هر دو بانو! البته که پیجشون هم از دسترس خارج شد و هنوز به دستشون برنگشته، اما به هرحال مسیر ازدواج هر سه چهره یکی بود!

Untitled

تالار عروسی محمد علیزاده و  استوری عاشقانه

این روزها می شویم خبر ازدواج محمد علیزاده رو. آقای خواننده دهه شصت که بالاخره در 42 سالگی مزدوج شد، ظاهرا از راه و رسم گلزار بیشتر خوشش اومده چرا که می بینم دقیقا تو همون تالار مراسم ازدواج خود را گرفته و از همسرشون هم رونمایی نکردن! 

سوال بسیاری از کاربران اینجاست که کی چهره های مشهور مون تا به این حد ثروتمند شدن که ما خبر نداشتیم؟ البته که سلیقه و زندگی شخصی هرکسی محدودیتی هستش که مختص به همون شخصه، اما خب چون این افراد شهرت دارند و زیر ذره بین کاربران هستند، مورد توجه و تعجب بیشتری قرار میگیرن. در ادامه بینیم اولین استوری عاشقانه محمد علیزاده رو که از میکروفون آقای خواننده قلب دراومده!

Untitled

اما محمد علیزاده

محمد علیزاده متولد ۲۳ دی ۱۳۶۰ در کرج، خواننده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته کشاورزی می باشد، سه سال پیاپی مقام اول قرائت قران را بدست آورد تا اینکه وارد عرصه موسیقی ترانه سرایی و آهنگسازی شد

خانواده

در شهر اشتهارد کرج از پدر و مادر اهل میانه به دنیا آمد.

دو خواهر دارد و می گوید تربیت و من خواهریام بطوری بود که وابستگی زیادی به خانواده داریم و همیشه باهم در ارتباطیم، پدرشان فرهنگی و معلم بازنشسته است.

صضثبب

محمد علیزاده نفر اول قاری قرآن شد

قبل از ۱۵ سالگی دستگاه های قرآن را نزد مربی قرآنی اش آقای دکتر جوانمرد یاد گرفت و توانست سه سال پیاپی در مسابقات قرائت قرآن مقام اول کشور را بدست آورد.

Untitled

محمد علیزاده و شروع کلاس موسیقی

از سال ۱۳۷۵ موسیقی سنتی را شروع کرد.

۶ سال ردیف را نز آقایان نوربخش و شاپور رحیمی کار کرد، مدتی نزد زنده یاد ایرج بسطامی بود و دوره ای هم زیر نظر علی جهانبخش کار کرده است.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی