|

بابک جهانبخش زنشو همچین رستورانی برد که ما تو رویا هم نمی بینیم/ خریداشووو از ایتالیا

babak-jahanbakhsh shayanews

بابک جهانبخش از خواننده های معروفی هست که خیلی ها ایشون رو میشناسن ولی خب این روزا همسرشون هم پریا پرتوی فرد بلاگر و معروف شده.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بابک جهانبخش از اون خواننده هایی بود که از اول به خاطره صدای لطیف و همچنین عاشقانه هایی که میخوند معروف و شنیده شد و تا الان هم هر روز داره به تعداد طرفدارهای ایشون اضافه میشه ولی خب یه مدت آقای صدا قاطی حواشی شده بود و اینطور گفته میشد که بابک جهانبخش ممنوع الکار و ممنوع الخروج شده ولی خب همین چند وقت پیش بود که دست خانومش رو هم میگرفت و نقطه به نقطه ی ایران رو میگشت و کنسرت میذاشت که خب واضحه که ممنوع الکار شدن ایشون حاشیه ای بیش نبوده که به نفعش هم شد و خیلی ها رو به کنسرت های این خواننده پاپ محبوب کشورمون کشوند.

اما بگیم از بابک جهانبخش که یه تایمی از کودکیش رو توی آلمان گذرونده و از همون سن بود که متوجه شد به خوانندگی علاقمنده و بعد هم که یا خونواده برگشتن ایران به این علاقه ادامه داد و در انتها شد بابک جهانبخش معروفی که ما میشناسیم. اما در این مقاله بیشتر از خود آقای جهانبخش میخواهیم درباره ی همسرش براتون صحبت کنیم که این روزا یه پا بلاگر شده برای خودش و معروفه و خیلی از طرفداراهای آقای جهانبخش طرفدار خانوم هم محسوب میشن و یه جورایی پریا خانوم یکم دیگه تو اینستاگرام فعالیت کنه میتونه از آقاشون هم توی تعداد فالوور جلو بزنه! حالا در ادامه بیشتر راجبه این خونواده برا شما میگیم، پس با ما باشید.

بابک جهانبخش

وقتی بابک جهانبخش خانوم رو میبره رستورانای لاکچری که هر کسی رو راه نمیدن!

این روزا خیلی از بلاگرا رو توی اینستاگرام میبینیم که همیشه شاد و خوش و خرم هستن و از  این شادی ها برای ما پست و استوری منتشر میکنن و به کلی زندگیشون از بیخ و بن فقط روی شادی بنا شده و اصلا حاله بد توشون معنا نداره و اینا همیشه یه جایی رو برای سفر دارن یا خارجی و یا داخلی و توی هر آخر هفته ای هم دورهمی با رفقا و دوستان دارن و جوج میزنن بعد یهو دلشون میخواد که برن شمال و خیلی یه دفعه ای وسایلشون رو جمع میکنن و میزنن به دل جاده های شمال و... . در آخرم میان میگن که ما هم به اندازه ی خودمون غم داریم ولی قرار نیست که اون ها رو توی مججازی به اشتراک بذاریم.

ولی در این بین یه سری از بلاگرا هم هستن که واقعا دلنشین و محبوب هستن که پریا خانوم زن آقا بابک جهابخش یکی از این افراده مثلا ایشون تو پیجش وقتی یه عده از دردسرهای بچه داری میگن نمیاد خودش رو جدا کنه و بگه نه بچه ها خیلی آروم و خوب هستن و از این داستانا اونم میاد تجربه ای واقعی خودش رو با طرفداراش به اشتراک میذاره و حالا هم به تازگی خانوم تو یه رستوران بی نهایت شیک و لوکس حاضر شده و از این حضور خیلی با کلاس عکس منتشر کرده و نیومده مثل یه سری ها از کیفیت غذا و چی خوردن و چیکار کردن بگه!

بابک جهانبخش

بابک جهانبخش

وقتی زن بابک جهانبخش اندازه ی حقوق یه ماهه یه کارگر کتونی میخره!

خیلی از افراد هستن که هر چیزی که میپوشن باید اسم یه برند معروف رو یدک بکشه و حتی در این بین خیلی ها هستن که از نون شبشون هم میزنن تا بتونن برند بخرن که خب درسته جنس برخی از برندها بسیار خوبه ولی در خیلی از مواقع هم به خاطر اسم و معروف بودنشون یه عالمه هزینه بر هستن و میتونن جیب خیلی ها رو خالی کنن مثلا تو زمینه ی گوشی آیفون معروف ترین برنده در حالی که بعضی از سامسونگ ها میتونن مچ این برند رو بخوابونن!

حالا تو یکی از استوری های زن بابک جهانبخش اینطور دیده شد که فالوورای خانوم ازشون پرسیده بودن چه لباس و کفشی برای این فصل بپوشن که ایشون اینطور گفتن که لباس توی تنشون از برند زارا هست و حتی کفش های هفت میلیونی هم به دوستان معرفی کردن که بخرن چرا که این خریدا از ایتالیا انجام میشه از طریق یه آنلاین شاپ و خیلی ارزون تر از خرید از ترکیه درمیاد که احتمالا پریا خانوم یه مقدار با واژه ی ارزون غریبه باشه!

بابک جهانبخش

بابک جهانبخش

زن بابک جهانبخش به این چیزی که داره میخوره پول داده؟!

این روزا هر کافه ای که میری برای خودش یه منوی خاص داره که در برخی از مواقع هم حتی عجیب و غرب هم هست و حتی نمیشه اون رو تلفظ کرد و تازه بعد از این که سفارش میدی یهو میبینی که یه برگ ریحون که بهش سس زدن میارن برات! حالا تو یکی از کافه گردی های جالب هم پریا خانوم یه نوشیدنی سفارش داد که برای خیلی ها عجیب بود که چیه؟ در حالی که بهش نمیخورد که یه نوشیدنی کافه ای باشه و بیشتر انگار پوست پرتقال انداخته بودن تو آب و یخ!

بابک جهانبخش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی