|

تیپ صورتی نفیسه روشن کنار رفیق اروپاییش که سفیده هیچه / کافه زد از اونا که راه میره!

nafiseh rooshan shayanews

نفیسه روشن رو میشه از اون دسته از بازیگرایی دونست که هر موقع کم کار میشه با یه حاشیه دوباره میاد بالا و جبران میکنه!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نفیسه روشن رو بیشتر از این که از سینما دیده باشیم از طریق تلویزیون دیدیم و میشناسیم و یه جورایی خانوم بازیگر اونقدرا به سینما راه پیدا نکرد ولی خب توی تلویزیون حتی الان هم در حال فعالیته و حتی همیشه نقش های خوب رو هم بهش میدن یعنی امکان نداره که تو یکی از کاراش نفیسه روشن دختر خوشگله ی داستان نباشه که از قضا یکی دو تا هم خاطرخواه داره! در کل نفیسه روشن همیشه نقش های مثبت رو بازی کرده و تا به حال نشده که این بازیگر رو توی نقش منفی ببینیم که از این نظر میشه گفت که یه جورایی خانوم بازیگر روند کاریش مثل یه اتوبان صاف هست و انگار که موضوع کلی نقش هاش یکیه!

اما خب نفیسه روشن تو دنیای واقعی اونقدرا که توی فیلماش مظلومه نیست و خانوم حسابی بلده که از حق خودش دفاع کنه و به موقعش جلوی یه سری چیزا وایسه مثلا همین چند وقت پیش بود که خانوم یه سری عکس ها پست کرد و متن و کپشن های این عکس ها هم طوری بود که آدم خیال میکرد که ایشون ازدواج کرد اون هم با همسر سابقش که ازش جدا شده بود و یه غوغایی توی مجازی به راه افتاد به خاطره این موضوع ولی خانوم بازیگر خیلی محکم و مقتدر اومد و گفت که از این قضایا خبری نیست و همش حاشیه هست ولی یه اتفاق خوب تو زندگیش افتاده که خوشحاله! حالا در ادامه بیشتر راجبه این بازیگر براتون میگیم.

نفیسه روشن

وقتی تیپ نفیسه روشن پیش رفیقش که تیپ خدادادی داره هیچه

این روزا خیلی از افراد هستن که خودشون رو حامی حقوق حیوانات معرفی میکنن و در راستای این موضوع هم تلاش های زیادی میکنن تا بلکه بتونن زندگی رو برای حیوانات راحت تر کنن  خصوصا حیواناتی مثل گربه ها و سگ ها که خب جاشون توی جنگل نیست و توی شهرها زندگی میکنن و در خیلی از مواقع از پسماندهای غذایی ما تغذیه میکنن ولی خیلی از اوقات احتمالا وقتی نزدیک به این حیوانات میشید متوجه این میشید که نسبت بهتون گارد دارن و نمیتونن اعتماد کنن که این به دلیل آزار و اذیت هایی هست که قبلا از طرف هم نوعان ما متوجه اون ها شده و اعتمادشون رو سلب کرده.

بنابراین بیاییم با حیوانات مهربون تر باشیم چرا که اون ها مثل ما حق نفس دارن. بگذریم و برسیم به نفیسه روشن که ایشون هم یکی از دوستداران و حامیان حقوق حیوانات هست و این رو بارها و به وفور اعلام کرده و خیلی از جاها عکس های ایشون رو کنار حیوانات مختلف میبینیم و ایشون حتی خودش حیوون خونگی هم داره که یه گربه ی چشم تا به تای بامزه به اسم پنبه هست که خیلی ها توی آخرین عکس منتشر شده از ایشون به شوخی گفتن که گربه ی نفیسه روشن از خودش خوشتیپ تر شده تو عکس!

نفیسه روشن

نفیسه روشن کافه سیار زده یا چی؟

هر شغلی مسلما سختی های خودش رو داره و بازیگری هم یکی از اون هاست که در باور عموم اینطور تلقی میشه که اصلا کار سختی نیست و هر کسی ذاتا بازیگره و میتونه از پس این شغل راحت بربیاد و... در حالی که این یه اشتباهه چون بازیگر بودن یعنی در تمام لحظات شما باید یه بازیگر باشی چرا که شناخته شده ای مثلا احتمال داره که شما تو یک محیط عمومی باشید و ناراحت ولی یکی از طرفدارهاتون میاد که باهاتون عکس بندازه و مجبور میشید که ناراحتیتون رو پنهان کنید و با یه لبخند تصنعی باهاش عکس بندازید چون در غیر این صورت شاید اینطور بگن که فلان بازیگر اصلا اخلاق مدار نیست!

حالا چرا این رو میگیم چون برخی از اوقات یه سری رفتارهای افراد بازیگر میتونه سوء تعبیر بشه و در نهایت براشون حاشیه بسازه مثلا چند وقت پیش نفیسه روشن با یه ون کافه ی سیار عکس انداخت ولی موضوعی که عجیب بود ست بودن لباس خانوم و رنگ ون بود و خیلی ها به این دلیل اینطور گفتن که خانوم روشن زده توی کاره کافه اونم از نوع سیارش که البته خانوم روشن هم این موضوع رو تکذیب کرد.

نفیسه روشن

وقتی سن نفیسه روشن بدون فیلتر بیشتر معلوم میشه

این روزا خیلی از افراد عکس هاشون رو با فیلتر میگیرن که خب یه عالمه هم ادم رو تغییر میده و از این رو به اون رو میکنه ولی موضوعی که وجود داره این هست که بالاخره یه جاهایی هم بدون و روتوش و ادیت عکس میذارن که در برخی از مواقع باعث تعجب میشه مثلا نفیسه روشن نسبت به سنش خیلی جوون تر مونده ولی وقتی عکس زیر رو بدون فیلتر و امثالهم منتشر کرد واقعی تر جلوه کرد و تازه سنش و چهره اش با هم مطابقت پیدا کردن تا حدودی!

نفیسه روشن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی