|

وقتی نیوشا ضیغمی بلده چه جور تو محفل بازیگرا بدرخشه/ فتوشاپش چه خوبه

newsha-zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی رو دیگه این روزا فقط میشه از پیج اینستاگرامش دید چرا که خانوم در این فضا بسیار فعالیت میکنه و اکتیوه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نیوشا ضیغمی رو با وجود این که این روزا دیگه بازی از خانوم نمیبینیم خیلی از نسل نوجوون میشناسن و حتی برای خانوم فن پیج هم زدن که خب این خیلی برای خانم بازیگر خوبه چرا که هر روز داره به نسل هنرمند و بازیگر اضافه میشه و سینما هم کم کم داره سمت جایگزین کرده ستاره های جوون به جای قدیمی ها میره که نیوشا ضیغمی با وجود کم کاریش شاید حتی در بین اون ها دیده هم نشه ولی خب قدرت خانوم از طریق اینستاگرام پابرجا مونده چرا که نیوشا خانوم در این عرصه فعال هست و پیج زنده ای داره ولی مسلما اگر قبل از اینستاگرام خانوم اینجوری کنار میکشید از دوربین مسلما تا الان به خاطره ها پیوسته بود!

ولی خب نیوشا ضیغمی همچین چیزی رو برای خودش نمیخواست و به همین خاطر وقتی بعد از ازدواج و مادر شدنش که کم کار شد شروع کرد با یه اکیپ از بازیگرا چرخیدن و توی اینستا فعالیت کردن که خب البته بعد از یه مدت اکیپ این دوستان به کلی منحل شد و دیگه الان نمیتونید عکسی از این خانوم ها رو کنار هم دیگه ببینید! البته این رو هم اضافه کنیم که همین موضوعات باعث شده بود که نیوشا ضیغمی و حتی خانوم های بازیگر که باهاشون میچرخید برن توی حواشی و هر روز از هر حرکتشون یه حاشیه جدید درست بشه که همین موضوع باعث بیشتر دیده شدن همشون و بالا رفتن پیجاشون شد. حالا در ادامه میخواهیم بیشتر درباره ی نیوشا ضیغمی براتون بگیم.

نیوشا ضیغمی

اکیپی که نیوشا ضیغمی گل سر سبدشون شد

این روزا خیلی از پیج ها که مربوط به کسب و کار هستن از افراد معروف مثل بازیگرا و یا حتی بلاگرا توی اینستاگرام دعوت میکنن تا کسب و کار و پیجشون رو معرفی کنن که خب درباره ی بازیگری این معرفی ها بیشتر مربوط میشه به سالن های زیبایی و مزون ها البته که دوستان این روزا فروشگاه موبایل، رستوران و... هم معرفی میکنن و این معرفی ها صرفا با یه استوری توی پیجشون انجام نمیشه بلکه در مجموعه ی مربوط به اون کسب و کار حاضر میشن و بعد در این رابطه کلیپ و یا عکس منتشر میکنن که در برخی از اوقات یهو میبینید که یه اکیپ از بازیگرا باهم یه جا دعوت میشن.

که این یه جا دعوت شدن بازیگرا برای خیلی ها جذابیت داره مثلا وقتی برای افتتاح یه سالن زیبایی بازیگرهای خانوم رو دعوت میکنن خیلی ها برای این که این بازیگرها رو از نزدیک ببینن تو محل سالن حضور پیدا میکنن و این موضوع باعث دیده شدن بیشتر اون سالن و حتی بازیگرهای حاضر میشه که حالا نیوشا ضیغمی هم گویا اخیرا در یه همچین جمعی ظاهر شده که در بین تمام خانوم های حاضر ایشون به نظر کاربرا از همه سر تر بوده و البته که خیلی ها هم به این موضوع اشاره کردن که خانوم ضیغمی دیگه داره از تبلیغات کسب درآمد میکنه پس کی قراره دوباره بازی کنه؟

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی چرا تلویزیون خونشون رو جا عینک زد؟!

مسلما دیدید که این روزا اکسسوری ها چقدر توی استایل مهم شدن و شاید حتی خوده شما از اون دسته از افرادی بودید که روی این موضوع حساس نبودید و به بودن یا نبودن اکسسوری ها اهمیت نمیدادید ولی این روزا با این موجی که سره انتخاب اکسسوری مناسب به راه افتاده شما هم اومده باشید توی این خط و دیگه بدون اکسسوری های لازم و متناسب با استایلتون حتی پاتون رو از خونه بیرون هم نمیذارید و یا اگر هم برید همش حس خواهید کرد که یه چیزی این وسط کمه!

با این حساب میشه گفت که اکسسوری ها از مهم ترین آیتم های استایل افراد به شمار میرن که خب بازیگرها هم از این قضیه مستثنی نیستن و اتفاقا با حضور اون ها در مراسمات مختلف و تحلیل استایلشون خیلی ها در رابطه با اکسسوری های اون ها هم نظر میدن که انتخاب درستی بوده یا نه. حالا به تازگی هم نیوشا ضیغمی با یه عینک دیده شده که برای خیلی ها اندازه ی این عینک خیلی عجیب بوده و به نظرشون خانوم میتونست یه عینک متناسب با اندازه ی صورتشون بزنن نه قده تلویزیون!

نیوشا ضیغمی

وقتی نیوشا ضیغمی پدر فتوشاپ رو درآوورد

اگر دقت کرده باشید این روزا خیلی از افراد از فیلتر و ادیت و برای عکس هایی که توی اینستاگرام پست میکنن استفاده میکنن که این موضوع باعث میشه که این افراد خیلی متفاوت به نظر برسن و وقتی که خودشون رو بدون این اضافه کاری ها نشون میدن آدم باورش نمیشه، نه که بد باشن فقط بحث تغییره خیلی زیاده که در این افراد مشاهده میشه. حالا نیوشا ضیغمی هم تو یه حرکت جالب برداشته یکی از عکس های خودش رو فتوشاپ کرده که به قدری عکس شبیه خودش نیست که خیلی ها خانوم رو نشناختن!

نیوشا ضیغمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی