|

جک و جونور دوستی نفیسه روشن به مانتوهاشم سرایت کرد گوگولی / تو ختم از همه شیکول تر شد

nafiseh rooshan shayanews

نفیسه روشن از اون دسته از هنرمندا هست که خانوم حتی اگر کم کار هم باشه باز از طریق پیج اینستاگرامش دیده میشه و طرفدارای خودش رو داره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نفیسه روشن رو میشه از اون دسته از هنرمندانی دونست که حتی اگر بیکار هم باشه توی یادها میمونه و حتی میتونه سر تیتر خبرها هم باشه و این موضوع به لطف صفحه ی اینستاگرام خانوم بازیگر هست که از طریق اون هم حال و احوالات خودش رو به اشتراک میذاره و حتی تبلیغات هم انجام میده و خب مسلما به علت این که نفیسه روشن هست و معروف هزینه ی تبلیغاتش هم بسیار بالا باشه و کسب درآمد خوبی از این راه داشته باشه و ایشون حتی سفیر یه سری از برندها هم میشه و اون ها رو معرفی هم میکنه مثلا همین اواخر نفیسه خانوم شده سفیر یه شرکت تولیدکننده ی لوازم اشپزخونه.

اما موضوع راجبه نفیسه روشن فقط این نیست چرا که ایشون وقتایی که پیجش از رونق میفته یه جنجال به پا میکنه تا آمار بازدید پیج رو بالا ببره و بیشتر یده بشه و دوباره بیفته سر زبون ها که خب در بیشتر مواقع هم موفق هست. اما برسیم به نقش های خانوم بازیگر که بیشتر اون رو با تلویزیون دیدیم و انگار که نفیسه روشن شانس دیده شدن روی پرده ی نقره ای رو نداشت ولی خب تا تونست توی جعبه ی جادویی تلویزیون هنرنمایی کرد اون هم فقط از نوع مثبتش چون نه تنها نقش منفی به این خانوم نمیخوره بلکه حتی فیلمسازها هم نقش هایی از این قبیل رو بهش نمیدن چون به چهره اش نمیاد. حالا در ادامه بیشتر راجبه این بازیگر میگیم.

نفیسه روشن

وقتی نفیسه روشن علاقش به حیوانات رو از هر طریقی نشون میده

این روزا کمپین های زیادی برای حمایت از حقوق حیوانات درست شده و خیلی فرهنگسازی ها در ابعاد گسترده در حال انجام هست تا این موضوع که حیوانات هم حق زندگی دارن توی جامعه به خوبی جا بیفته و دیگر حیواناتی که در شهر با ما زندگی میکنن مثل گربه و یا سگ بتونن شرایط بهتری داشته باشن چرا که در سال های اخیر یه چند مورد در خصوص حیوان آزاری دیده شد که واقعا قلب عموم جامعه رو به درد آورد، بنابراین بیایید که با حیوانات مهربون تر باشیم.

حالا یه موضوعی که در خصوص نفیسه روشن وجود داره اینه که ایشون یکی از پر و پاقرص ترین حوامی حیوانات هست که در نوع خودش واقعا جالبه و تا به الان حیوانات خانگی زیادی مثل سگ، گربه و پرنده داشته و شما میتونید در اینترنت یه عالمه عکس از این بازیگر رو کنار حیوانات مختلف میتونید ببینید که حقیقتا بعضیاشون مثل شیر و ببر واقعا ترسناکن ولی نفیسه خانوم دل شیر داره و اصلا توی این زمینه ترسی نداره و حالا در یه حرکت جالب هم خانوم یه مانتوی بامزه پوشیده بود که روی طرح اون میتونید گربه های رنگارنگ رو مشاهده کنید که نشون میده چقدر ایشون حیوانات رو دوست داره.

نفیسه روشن

نفیسه روشنِ رنگی پوش، مشکی پوش شد از نوع سرسنگینش

این اواخر واقعا خبرهای ناراحت کننده ای در خصوص هنرمندان کشورمون به گوش رسیده از فوت "آتیلا پسیانی" تا قتل "داریوش مهرجویی و همسرش" که واقعا هر کسی رو تحت تاثیر قرار داده و حال خیلی ها بابت این موضوع بده اما مراسم ترحیم این دوستان حواشی داشت که در نوع خودش عجیب بود مثلا خیلی از بازیگرامون طوری در این مراسمات حاضر شدن که به نظر خیلی ها شایسته ی مراسم ختم نبوده و دوستان انگار اومده بودن فشن شو.

حتی یه موضوعی که خیلی ها رو عصبانی کرد تجمع یه سری ها برای عکس گرفتن با محمدرضا گلزار اون هم وسط مراسم ختم  بود که واقعا حرکت چیپ و ناشایستی بود، اما برسیم به نفیسه روشن که توی مراسم ترحیم داریوش مهرجویی حاضر شد و ما نفیسه خانومی که عشق رنگی پوش بودن رو داره و همیشه استایل های رنگارنگ داشت رو با لباس های سر تا پا مشکی میدیدم که به نظر خیلی ها بسیار سرسنگین و موقر نشون میداد خانوم رو و بهتر از یه عده از بازیگرا که اصلا استایلشون مناسب نبود، ظاهر شد.

نفیسه روشن

چشمای نفیسه روشن تو این عکس هر کسی رو محو میکنه

میدونید که در بین ما ایرانی ها افراد چشم رنگی خیل کم هستن و به همین خاطر دیدن فردی که دارای چشم رنگی هست برامون جذابه و انگار این افراد تافته های جدا بافته هستن و حتی در زمینه ی بازیگری هم این موضوع میتونه خیلی به نفع این افراد باشه مثل گلزار، رادان، الناز شاکر دوست و... که در بین این دوستان نفیسه روشن هم حضور داره که یکی از علت های معروفیتش داشتن چشم هایی به رنگ طبیعت هست که تو عکس زیر اونا رو به رخ کشیده.

نفیسه روشن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی