|

وقتی این بلاگر جذاب و شیکول معلوم میشه همسر پژمان جمشیدیه؛ همه مدلن هم زنش هم خواهرش

pezhman jamshidi shayanews

نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی می باشد که از مدلای مشهور با تعداد فالوور بالا می باشد و اینبار با تصاویر مدلینگش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- انگاری دیگه ازدواج ها هم میون بازیگرا مثل قدیم ندیما نیست. البته که قدیم ندیم منظورمون همین چهار پنج سال پیش هم شامل میشه! چرا که مثلا دیدیم آقای مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور خیلی شیک و مجلسی خودشون رو زوج اعلام کردن، در حالی که امروزه بازیگرا یه مدلای دیگه این موضوع رو اعلام میکنن و بیشتر هم بازیگران مرد دست به این حرکات میزنند. شاید براتون سوال بشه چه حرکاتی؟ که خب در پاسخ باید بگیم مثلا آقای بهرام رادان سال پیش بود که ازدواج کردند و خبر از تاهلشون دادند، اما امسال عروسی گرفتن! چرا که امسال همین چند ماه پیش یهو خبر ازدواج محمدرضا گلزار پخش شد و حسابی ترکوند. این موضوع به قدری جلو رفته بود که اینستاگرام و گوگل رو تا یک هفته باز میکردی فقط گلزار میزد تو سر و صورتت!

اما خب خداروشکر اون زمان تموم شد و یهو دیدیم بهرام خان یادشون افتاده باید عروسی بگیرن و در نتیجه در گرجستان عروسی بسیار شیک و گروووون تدارک دیدن! یه مدت هم با عکس و ویدیوهای این زوج همراه بودیم و اینجا بود که خبر از ازدواج پژمان جمشیدی و خانم نگار فرهمند به گوش رسید! البته که خبری از عروسی گرفتن های مجلل نبود و تنها یه ریز جزئیاتی ازشون به گوش رسید. جالبیه کر اینجاست که هر سه بازیگر هم با بانوانی مدل و بلاگر مزدوج شدن که این واقعا عجیبه!

البته همسر محمدرضا گلزار از شهرت کمتری برخورداره چرا که خیلیا میگن آقای داماد غیرتی هستن و خیلیا هم بر این نظرند که گلزار نمیخواسته از خانومش خیلی مطلب خاصی به اشتراک بذاره!

Untitled

وقتی پژمان جمشیدی به سینما و تلویزیون رنگ میده! بقیه بازیگرا چی؟

بگذریم و برسیم به سوژه اصلیمون که آقای جمشیدی و خانومشون نگار فرهمند می باشد. پژمان جمشیدی رو ما اولین بار در عرصه شگفت انگیز بازیگری با سریال "پژمان" بود دیدم و شناختیم. چرا که ایشون قبلا بازیکن پرسپولیس بودن و بعد یادشون اومد میتونن بازیگر هم باشن که البته خوبه که بگیم واقعا خوب شد پژمان جمشیدی به این راه ورود کرد چرا که هنرمندی قابل و توانمند هستش که با اومدنش به سینما و تلویزیون یه رنگ جالب به کارا داد. پژمان جمشیدی از معدود هنرمندانی می باشد که کارنامه کاری به شدت پر ملاتی داره اونهم با سوابقی مختلف.

چرا که خب مثلا بازیگرا بیشتر این مدلین که تو ژانر مورد نظرشون فعالیت دارند و یکی مثل پژمان خان نشون داد میشه تو همه ژانر ها فعال بود و به بهترین نحو ممکن کار رو از آب درآورد چرا که میتونه تو نقش واقعا بشینه.

akse-khanevadegie-pejman-jamshidi-2

رونمایی پژمان جمشیدی از خانومش وقتی خیلی با بقیه فرق داشت!

اما کمی بریم وارد لایف استایل آقای بازیگر بشیم و موضوع جذاب ازدواجشون که بالاتر هم بهش اشاره شد. پژمان جمشیدی از متولدین دهه پنجاه می باشد که با عرض تعجب بسیااار باید بگیم فقط 4 سال دیگه میشه 50 ساله! واقعا برای پژمان این عدد یکم عجیبه و آدم فکر میکنه بهش نمیاد!

پژمان جمشیدی مدتی میشه که با نگار فرهمند یک زوج نامیده شدن. جالبه که تقریبا میشه گفت هیچ عکس دو. نفره ای با هم ندارند اما خب خبرها اینو میرسونن.

از طرفی هم پژمان خان همین دو سه روز پیش همراه با همسرشون در مراسم تشییع آتیلا پسیانی حضور پیدا کرد که مورد توجه کاربران قرار گرفت. در ادامه ابتدا این ویدیو رو ببینم.

یکم با نگار فرهمند آشنا بشیم! خانوم بلاگری که خیلی برو بیا داره

نگار فرهمند بانویی به شدت کم حاشیه می باشد که خب با توجه به فعالیت زیادی که در زمینه مدلینگ و لباس و مراسمات خارجی داره، میشه گفت چهره ای شناخته شده و اکتیو در این زمینه می باشد اما با این فرق که خیلی علاقه ای به جنجالی شدن نداره. اما خب شما وقتی با فردی مشهور وصلت کنید و یا خودتون مشهور باشید ناخودآگاه جنجال به دنبالتون راه میوفته و اینجاست که باید گفت تصاویر و ویدیوهای نگار فرهمند در اینستاگرامش حواشی در رابطه با خارجی بودن وی میون کاربرا بود. برای دیدن تصاویر کامل و بدون سانسور وی بهتره که پیج خودشون مراجعه داشته باشید.

Negar-Farahmand6-vaghtesobh

IMAGE-2023-10-14-124713

IMAGE-2023-10-14-124743-768x1018

اما کمی هم با خواهر پژمان جمشیدی آشنا بشیم! ظاهرا همگی خارج نشینن

پژمان جمشیدی خواهری داره به نام مامک جمشیدی. این چهره این روزها با استفاده از شهرت برادرش در تورنتو فعالیت چشمگیری داره. همین چند وقت پیش بود که دیدیم تابلوی تبلیغاتی مامک جمشیدی در تورنتو سر و صدا کرده. خیلی ها ب انی نظر بودند که خواهر پژمان با استفاده از شهرت برادرش تبلیغ میکنه و خودش رو به شهرت رسونده. 

مامک جمشیدی خواهر پژمان جمشیدی یه دهه شصتیه که به جز پژمان یه برادر دیگه هم داره به اسم هومن. مامک خانوم گویا در ایران هم معلم بودن اما حالا چند سالی میشه که به تورنتو کانادا مهاجرت کرده و اونجا برای خودش حسابی دم و دستگاه و تشکیلات کاری راه انداخته و آژانس املاک داره و مدیر یه موسسه مهاجرتی هم هست!

Untitled (1)

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی