|

آرایش در حد عروسی مریم مومن واسه غم مهرجویی؛ قاضی به حال خانوم چه گریه ای میکنه

مریم مومن بازیگر جوانی می باشد که فعالیت بسیاری در اینستاگرام دارد و اینبار با رونمایی از تغییرات فیس خود کاربران رو متعجب ساخت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دنیای عجیبی شده! در حالی که خیلیا هنوز هم تو غم آتیلا پسیانی به سر میبرن و ناراحتن که چرا هنرمندی اینچنین بزرگ و دوست داشتنی رو از دست دادیم، غمی بزرگ تر و عجیب تر به گوش میرسه!  اونهم نیمه شب. بله قتل داریوش مهرجویی چهره سرشناس و بسیار ارزشمند در سینمای ایران که واقعا عجیب و شوکه کننده بود. میدونین جالبیه این موضوع کجاست؟ اینجا که بازیگران بسیاری همچون خانوم مریم مومن همین چند ساعت گذشته سلفی های زیبا روی از خودشون منتشر کردند و حالا باید استوری قتل این چهره مشهور رو به اشتراک بذارن! 

تا همین چند ساعت پیش کسی فکرشم نمیکرد زندگی حداقل عادی تر بود تا اینکه این اخبار منتشر شد! 

بگذریم و بسیم به مریم مومن که این روزها تبدیل به هنرمندی اسم و رسم دار با طرفدارانی بسیار شده است. مریم بانو اولین بار با بازی در سریال "بانوی عمارت" بود که دیده و شناخته شد، اما خب از اونجایی که بخت و اقبال رو شونه خانوم بازیگر نشست، خیلی زود تونست راهش رو پیدا کنه و به جایگاهی فراتر برسه.

در ادامه ابتدا مشاهده می کنید تصویری که گفتیم مریم مومن گذاشت و مورد توجه کاربران صفحه خود قرار گرفت.

maryam.momen_s instagram 2023-10-15-10.19.859 story

Untitled

چهره مریم مومن بیست سال از سنش جلوتره!

مریم مومن از بانوان دهه هفتاد در این عرصه شگفت انگیز می باشد که البته تو نیمه دوم این دهه متولد شده و سن و سال بالایی ندارد. اما انگاری تو این چند ساله، یا شاید بهتره بگیم تو این سه چهار سال اخیر اخبار عجیب و فوتی اونقدری زیاد بودن که هر بار تکه ای استوری های هنرمندان تسلیت هستش. آخه میدونید که مریم مومن با علی انصاریان هم عکسی یادگاری داره و با این تصویر بارها ابراز ناراحتی کرده!

مریم مومن گرچه که در سن بسیار جوانی وارد بازیگری شد و تنها 19 سال سن داشت که کاراکتر فخرالزمان رو به تصویر کشید. جالبه که مریم مومن با توجه به اینکه چهره ای بزرگسالانه داره خیلی هم خوب و به جا این نقش رو چهرش نشست و اصلا حس نوجوانی به مخاطب دست نمیداد.

1641f8b0-7f71-45dc-8c8c-10430a6dcaa9

رنگ و رخی که این فضای نامرئی به مریم مومن داد

مریم مومن خیلی حاشیه ساز نیست اما همین که تونست در شرایطی که یه عالمه بازیگر رنگ به رنگ وارد سینما شدن، خودی نشون بده و زود مشهور بشه خب نشون دهنده اینه که حتما یه کارایی بلد بوده دیگه! 

این یه کارایی میتونه مثلا فعالیت های مختلف در اینستاگرام باشه که برخی از بازیگران در این مدت به خوبی یاد گرفتن و از این نردبون آسووون میان بالا و میشن مشهور! آخه میدونید که قدیم ندیما از این خبرا نبود و بازیگرا باید حتما با ایفای نقش های متعددشون مورد توجه مخاطبین و کارگردانان قرار می گرفتن.

Untitled

و اما اون روی سکه مریم مومن وقتی قاضی به حالش گریه میکنه!

کلا تو فضای مجازی همه فقط خوشیای همو می بینن و کم پیدا میشن افرادی که از غصه هاشون بگن و بخوان مردم در این باره بدونن. با این تفاسیر ما مخاطبا همیشه فکر می کنیم بازیگرا یه زره فولادین دارن با یه عالمه پول که اصلا نمیذاره ذره ای ناخوشی بهشون وارد بشه، در حالی که اونها هم انسانن و مطمئنن مشکلات خیلی خیلی زیاید دارند. مثلا همین مریم مومن خودمون تو یکی از مصاحبه هاش قبلا بیان کرد که بچه ی طلاق هست و شدید از این موضوع تو زندگیش رنج کشیده و غصه خورده چرا که جدایی پدر و مادرش براش ضربه ی سنگینی بوده و خانوم حتی نتونست جلوی اشک های خودش رو در اینباره بگیره.

 کلیپ این مصاحبه خیلی وایرال شد و این اواخر یه خبرهایی مبنی بر نامزد داشتن این بازیگر به گوش میرسید ولی یه موضوعی که وجود داره این هست که ایشون به تازگی یه سری استوری هایی غمگین و ناراحت کننده میذاره که طرفدارهاش رو شدیدا ناراحت میکنه که نکنه این نامزدی بهم خورده و خانوم از این موضوع ناراحته.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی