|

هرچی اینستا از هنرمندا تو مراسم تشییع آتیلا پسیانی دیدی به کنار؛ اینجارو باش چخبره

در مراسم تشییع آتیلا پسیانی بازیگران بسیاری رفته بودند که در این مطلب با حواشی عجیبشون آشنا خواهید شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به تازگی مراسم تشییع آتیلا پسیانی هنرمند بزرگ و دوست داشتنیمون رو داشتیم که باعث شد تا خیلی از بازیگران سینما و تلویزیون دوباره دور هم جمع شوند. تو این دو سه سال اخیر خیلی از چهره های مشهورمون رو در قشر بازیگر از دست دادیم چرا که هم کرونا جان خیلی از اونها رو گرفت و هم مدتی میشه که سرطان ها بسیار شده و هنرمندامون یکی پس از دیگری دارن از دست میرن و این موضوعات خیلی خیلی ناراحت کنندست.

اما جالبه که خیلی وقت بود با وجود اینکه مراسمات خاکسپاری بسیاری دیدیم، اما هیچ کدوم تاکید می کنیم هییییچ کدوم به بزرگی مراسم آتیلا پسیانی گرفته نشد که تا به این اندازه بازیگر رو یکجا ببینیم! در این مراسم هنرمندان خانوم و آقای بسیاری حضور داشتند که خب نکته اینجا بود که برخی از اونها با استایل و لباس های عجیبشون مورد توجه قرار گرفتن!

قطعا با حجم بالای عکسی که در اینستاگرام منتشر شده بود میدونید منظورمون چه کسانی هستش و کیا بولد شده بودند، اما خب در ادامه قراره با جزئیات بیشتر با اونها همراه باشیم. 

Untitled

این بازیگران مرد با گوشواره اومدن! بابا بیخیال

خب قشر بازیگر همونطور اسمش روشونه، هنرمند هستند و اصولا برخی از اونها علاقه وافری دارن که خاص دیده بشن،مدل آرتیستی! این هنری بودنه تلفیقی از سبک استایل های ایران و اروپا میشه که در نهایت استایل های نو پدیدی میان. البته که این موضوع بیشتر راجب خانوما صدق میکنه و کمتر در مورد آقایون. 

اما در مورد مردا اون موضوع باحالی که پیش اومده اینه که مثلا دیدیم تو همین مراسم تشییع گوشواره به گوش اومدن که خب بسیاری از مخاطبین بر این نظر بودن د باید این بازیگران احترام بیشتری قائل میشدن و کمی سنگین تر حضور پیدا میکردن که خب باید بگیم برخی از هنرمندان هستند که اینطور فکر نمیکنن و با اونچه که همیشه بودن، مثل همین گوشواره اومدن.

Untitled

دیدیم صابر ابر رو در حالی که از خاص پوش های مراسم بود و علاوه بر گوشواره، لباس سفید وی و عینک جالبی که داشت مورد توجه قرار گرفت. و اما مهرداد صدیقیان ک در ادامه می بینیم ساده تر اما همچنان یونیک طور حاضر شده!

Untitled

این بازیگرا چرا سفید پوش شدن؟ مگه ختم نیست؟

در این بین همونطور که بالاتر هم اشاره شد برخی رو هم دیدیم که لباس سفید به تن داشند و با رنگ تیگ ساختار شکننانه ای که داشتند نگاه بسیاری رو سمتا خود بردند. صابر ابر رو که دیدیم، اما دیگری رامبد جوان است که بدون ذره ای جلب توجه، تنها رنگ لباس خود را تغییر داده وبئ و با پیراهنی کاملا سفید استایلی ساده داشت. 

جالبته که ستاره پسیانی از رامبد به عنوان صمیمی ترین دوست پدرش یاد کرد و رامبد جوان با لباس سفید رنگ خود بالای سن رفت و صحبت هایی داشت.

5927944

و البته هنرمندانی که هرچی خط قرمز بود تو لباس پکوندن

کمی هم بیایم به سمت و سوی بازیگرانی که اصلا سر تا پا استایل هایی عجیب داشتند! احتمالا اولین افرادی که به ذهنتون میاد خانوم فرشته حسنی و نوید محمدزاده بازیگر جذاب ایرانی هستش، چرا که این دو چهره حسابی مورد توجه قرار گرفتن و از اونچه که بودند پایین هم نیومدن!

یادمه یه جا خونده بودم نوید چند سال پیش برای یکی از مراسمات خارجی رفته بود که یهو تصویری از او با شلوار تا زانو کوتاه منتشر شد! خیلی از کاربران هجوم بردند که این چه لباسیه و تو آبروی یانو بردی و این حرفها که خب نیو محمدزاده هم گفته بود اون لباس برای قبل برنامه بود و من برای برنامه اصلی لباسی رسمی پوشیدم!

file

اما بنظر میاد اون تایم هنوز نوید محمدزاده خط قرمز های داشت و حالا می بینیم که با ازدواجش نه تنها عقب نکشید، بلکه فرشته هم همراه او شد و حالا این زن و شوهر هردو جسور تراز پیش حرکت می کنند و به شدت متفاوت و مغرور نسبت به قبل دیده میشن. اونها حتی نوع نگاهشون رو هم تغییر دادن و به کلی با اونچه که من و شما در سینما می بینیم فرق کردن!

Untitled

این خانوم بازیگر که کلا یه آدم دیگه شده بود!

اما در این بین بازیگرانی هم بودند که به دلیل تغییر چهره زیادی که داشتند مورد توجه قرار گرفتن و حسابی کاربرا رو شوکه کردند. مثلا بهنوش طباطبایی که تو دید خیلیا در اولین نگاه شناخته نشد چرا که به شدت تغییر کرده بود. بهنوش بانو در این مراسم با همسر سابقش یعنی مهدی پاکدل هم چشم و تو چشم شد اما خب اونچه که مشخصه اینه که خانوم بازیگر بعد از طلاق نه تنها شکسته نشد، بلکه خیلی هم شکوفا و جوان تر شد.بهنوش طباطبایی با عمل و تزریقات و البته سانترال لبی که انجام داده به کل یه نفر دیگه شده و احتمالا اگه فیلم و یا سریال جدیدی بازی کنه با قبلش خیلی فرق کنه!

Untitled

و اما این شما و اینهم همسر جنجالی پژمان جمشیدی!

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی