|

وقتی خدا داشت خوشتیپی رو تقسیم میکرده نرگس محمدی خواب مونده بود / زندانیش کردن رفت

narges-mohammadi shayanews

نرگس محمدی این روزا در اینستاگرام بسیار کم فعالیت شده ولی خب به تازگی یه عکسی ازش منتشر شده که جنجال به پا کرده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نرگس محمدی بازیگری هست که همه چیز توی زندگیش یهویی اتفاق میفته طوری که احتمالا خود خانوم بازیگر هم حتی متعجب میشه دیگه چه برسه به ما مثلا از شهرت ایشون بگیم از اولین سریالی که توی اون نقش اول داشت یعنی سریال "ستایش" که خب یه جورایی مثل بمب ترکوند و سر و صدا به پا کرد و طوری شد که حتی اگر نرگس محمدی بعد از این مجموعه هم هیچ فعالیتی نمیکرد باز بالا بالاها بود البته که قبل از این سریال ما نرگس خانوم رو تو یک سکانس خیلی کوتاه در اخراجی ها دیده بودیم و شاید خیلی هامون اصلا یادشون هم نمیومد ایشون رو ولی خب الان....

همچنین بگیم از ازدواج یهویی خانوم که شاید براتون جالب باشه بعد از شرکتش توی دورهمی اتفاق افتاد وقتی که مهران مدیری از نرگس محمدی در خصوص ازدواج و این داستان ها پرسید خانوم جلوی یه ملت و با صراحت گفت که خواستگار نداره و خب میدونید که چی شد در فاصله ی خیلی کوتاهی از این داستان یهو نرگس خانوم رو کنار علی اوجی به عنوان عروس خانوم دیدیم و برنامه ی دورهمی طوری شد که همه ازش به عنوان بخت باز کن یاد کردن چون یه همچین اتفاقی برای سمانه پاکدل هم بعد از این برنامه افتاد. حالا در ادامه قراره که بیشتر راجبه نرگس خانوم محمدی براتون بگیم، پس با ما همراه باشید.

نرگس محمدی

عقب موندن نرگس محمدی تو صف خوشتیپی

این روزا هر کسی برای خودش یه استایل خاص داره و از یه سبکب پیروی میکنه و دوس داره که شیک و پیک در هر جمعی حاضر بشه البته که این موضوع از قدیم الایام بوده و در هر دوره ای مردم تیپ های مد شده در اون زمان رو بولد میکردن و با شکل و شمایلی که به نظرشون بهترین بود ظاهر میشدن مثلا مثل دوره ای که مد شده بود ابروها رو از نخ نازک تر میکردن و سایه های اکلیلی پشت چمشون میزدن و یا دوره ی کلیپس که میشه گفت یکی از سم ترین مدهایی بود که در ایران دیده شد و جالبه که انگار کله ی هر کسی بزرگتر میبود انگار آدم مهم تر و باکلاس تری بود!

اما موضوع اصلی اینجاست که در خیلی از مواقع زیبایی واقعی رو میشه در سادگی پیدا کرد البته که گاهی از اوقات افراد فکر میکنن که سادگی یعنی شلختگی یعنی شنبه و چهارشنبه پوشی در حالی که اصلا اینطور نیست مثلا منظورمون از سادگی استایل های ساده ی سارا بهرامی هست که در عین بی تکلف بودنشون بسیار شیک دیده میشن. اما برسیم به نرگس محمدی که خانوم از اون دسته از افرادی هست که در بسیاری از مواقع ساده میپوشه ولی اوطور که باید تیپ جالبی خلق نمیکنه مثل استایل خارج گردی این بازیگر کنار خواهرش که اون رو خیلی شلخته جلوه داد.

نرگس محمدی

وقتی عربا نرگس محمدی رو فرستادن پشت میله های زندان!

تا حالا براتون پیش اومده که توی مدرسه، دانشگاه و یا هر مکانی یه نفر پیدا بشه که دقیقا هم اسم شما باشه مثلا برای خود بنده یه بار که توی داروخونه بودم و میخواستم قرص های همیشگیم رو بگیرم که قیمتشون رو هم میدونستم یه همچین موضوعی پیش اومد؛ متصدی داروخونه فامیلیم رو صدا زد، رفتم تا مبلغ رو حساب کنم گفت 600 هزار تومن میشه و اون لحظه قیافه ی اینجانب به شدت دیدنی بود و گفتم چیییییی؟ من همیشه اینا رو میخرم کی وقت کردن اینهمه گرون بشن و متصدی گفت مگه شما فلانی نیستید گفتم نه اسم کوچیک من یه چیز دیگست و با یه شباهت فامیلی نزدیک بود بنده 600 تومن پیاده شم!

اما خب این یه مثال خیلی ساده و پیش پا افتاده بود از این موضوع و خب خیلی جالب هست که چند درصد احتمال داشت که من با یه نفر که هم فامیلی من هست تو یک زمان و لحظه و در یک مکان برای این کار حضور داشته باشیم؟ بگذریم برسیم به نرگس محمدی و نرگس محمدی بله دو نفر مجزا از هم و تا حدود زیادی هم بی ربط بهم، یکی بازیگر و یکی زندانی! جالبه که خیلی وقتا این دو نفر رو رسانه های خارجی اشتباه گرفتن ولی توی تاریخی ترین این سوتی ها میشه به همین اواخر اشاره کرد که یه رسانه ی عربی که بسیار هم معروف هست توی اخبار بین المللی عکس نرگس محمدی بازیگر رو به جای نرگس محمدی محبوس چاپ و بهش نوبل داد!

نرگس محمدی

هنر ثانیه ای نرگس محمدی

بازیگری یعنی تلفیق چندین حس با هم اون هم توی کسری از زمان و نشون دادن اون به مخاطب یعنی فرد باید یهو برای این که کاراکتر برادرش توی فیلم میمیره بزنه زیره گریه و شیون و زاری کنه و یا در صورتی که نقش یه فرد با اختلالات روحی رو بازی میکنه بتونه خنده های هیستریک و در عین حال عصبانیت رو با هم نشون بده و... که خب همه ی این ها میتونه سخت باشه حالا تو یه حرکتی نرگس محمدی هم باید تو چندین ثانیه یه درس اخلاقی رو با بازیش به مخاطب القا میکرد که کلیپ رو براتون گذاشتیم میتونید ببینید و بگید نظرتون چی بود تاثیرگذار بود یا نه؟ به بازیگری ایشون چه نمره ای میدید؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی