|

وقتی "زن مهدی قایدی" دبی شده حیاط خلوتش ولی توش ناخن کار پیدا نمیکنه!

mehdi-ghaedi shayanews

مهدی قایدی از اون دسته فوتبالیست هاست که نشون داده میتونه حسابی با استعداد باشه خصوصا این روزا که دیگه حاشیه هم نداره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهدی قایدی بازیکنی هست که از همون ابتدا ثابت کرد که آینده ی درخشانی داره و استعداد فوتبالی از این بشر میباره و میتونه لول فوتبال ایران رو ببره اون بالا بالاها ولی متاسفنه این روزا ما این بازیکن رو توی کشور خودمون نداریم و بعد از کشمکش های زیادی بالاخره مهدی قایدی تصمیم گرفت که پرواز کنه و بره به سمت امارات و دبی نشینی و یه جورایی ترجیحش این بوده که توی برج های دبی ساکن بشه تا اونایی که توی شمال شهر تهران هست که خب البته که قیاس جالبی نیست چون بالاخره این کجا و آن کجا بنابراین از لحاظ لوکیشن میشه گفت که سلیقه ی آقا حسابی خوب بوده.

ولی همونطور که میدونید مهدی قایدی تنها کوچ نکرده و جفت خودش یعنی ستاره خانوم رو هم همراهش داشت اون هم با چند سال اختلاف! که خب این اختلاف در ابتدای کار خیلی زیاد به چشم اومد و نظر خیلی ها رو به خودش جلب کرد چون توی ظاهر عروس و دوماد کاملاذ مشخص بود و حتی خیلی ها معتقد بودن که این دو عزیز خیلی زود از هم جدا میشن ولی خب اعتقاد این دسته از افراد باید بره تو سطل آشغال چون در حال حاضر چندین سال هست که این زوج رو شاد و خرم در کنار هم داریم مشاهده میکنیم که حسابی هم عاشق و معشوق هستن. حالا در ادامه بیشتر راجبه این بازیکن و ستاره خانومش براتون صحبت میکنیم.

مهدی قایدی

وقتی زن مهدی قایدی میاد که لاکچری باشه ولی ناخناش نمیذاره!

دقت کردید که همیشه در طول تاریخ سعی و تلاش بر این بوده که به خانوم ها القا بشه که نیاز دارن تا زیبا تر دیده بشن و به چشم بیان و انگار در صورتی گه زیبا نباشن جایی در این دنبیا نخواهند داشت و از قدیم الایام هم بعضی از خانوم ها دچار این وسواس شدن که بله یه جای کار میلنگه و اونقدرا که باید و شاید وزیبا نیستن و به همین خاطر خیلی هاشون شدن مشتری ثابت کمپانی های تولید لوازم آرایشی، کلاه گیس و... یه جورایی به هر میزان که اعتماد به نفس این دسته از خانوما کم میشد حساب بانکی صاحبان این شرکت ها پر و پر تر میشد و حسابی پول به جیب میزدن چون تا وقتی که تقاضا هست عرضه هم کنارش وجود خواهد داشت.

یعنی یه جورایی انگار که پشت همه ی این بازی ها یه مرد بودکه برای اولین بار به این نتیجه رسیده که در صورتی که روحیه و اعتماد به نفس خانوم ها رو تضعیف کنه میتونه کار و بارش رو با سکه جلو ببره و کار حتی به جایی کشید که خیلی از خانوم ها غیر مستقیم حتی برای این کمپانی ها کار میکردن و میکنن بدون این که حتی باخبر باشن مثلا وقتی که یه نفر آرایش نمیکنه با گفتن حرفایی مثل: وای چقدر رنگت پریده، شبیه مریض ها شدی و... دارن آب تو آسیاب این کمپانی ها میریزن.

مهدی قایدی

که حالا در این بین ستاره خانوم هم شکار شد، میگید چرا؟ چون ایشون این اواخر یه عکس از خودش منتشر کرد که خب توی اون میخواست یه عکس شیک دربیاره ولی مثل کشیدن مو از ماست یه سری از کاربرا یهو به ناخن های لاک نداشته ی خانوم گیر دادن که این چه وضعیه یه لاک بزن، تو دبی ناخن کار پیدا نمیشه یا پولش رو ندارین؟! بنابراین با این حساب میشه گفت که این زنجیره بین خانوم ها تا ابد شاید ادامه پیدا کنه ولی شما قطعش کنید!

مهدی قایدی

زن مهدی قایدی انقدر رفت دبی و اومد که دیگه شوق و ذوق قدیم رو نداره!

میددونید که این روزا خیلی از سلبریتی های ایران اقامت یه کشور دیگه رو هم به غیر از ایران دارن و یه جورایی فقط برای کار هست که به کشور میان و برای زندگی دیار دوم رو انتخاب کردن و خب ویزا گرفتن هم برای افراد معروف خیلی راحت تر از افراد معمولی هست چرا که خیلی از کشورا به افراد بازیگر، خواننده، ورزشکار و... به راحتی ویزا میدن و حالا این به انتخاب خود اون هاست که این ویزا رو دائمی کنن و یا صرفا برای سفر ازش استفاده کنن که خب یکی مثل فلور نظری هم در ایران اقامت داره و هم در خارج از کشور و هر وقت که پروژه ای توی ایران نداره به سمت آلمان پرواز میکنه.

مهدی قایدی

حالا موضوع راجبه مهدی قایدی هم اینطوری هست که ایشون و خانوم همسر یعنی ستاره خانوم معصومی یه تایمی به کلی گرم و سرد شدن یعنی میومدن ایران و میرفتن دبی و البته که در اون تایم ستاره خانوم هم اینستا رو دست گرفته بود و حسابی از دبی نشینی برای مردم پست منتشر میکرد مثل عکس زیر ولی یه نکته ای که جالبه این هست که ستاره خانوم هم بالاخره دیگه انقدر دبی رو دید که از اون حالتی که هی بخواد عکس و فیلم منتشر کنه در اومد و در حال حاضر خیلی ساده و بی سر و صدا داره اقامتش رو تو این کشور میگذرونه و خبری از جنجال و حواشی نیست.

مهدی قایدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی