|

ستاره هایی که تو جشن حافظ خنده دار ترین تیپا رو زده بودن؛ بخدا خاص بودنم حدی داره!

به تازگی جشن حافظ رو داشتیم با بازیگرانی که با استایل های مختلف سعی بر دیده شدن دارند اما یانبار رفتیم سراغ خنده دار ترینها که جالب بودند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- جشن حافظ برای بازیگران ایرانی اهمیت زیادی داره که خب در این مراسم میان و هم جولانی زیبا میدن و مورد توجه عکاسان و سوشال مدیا قرار می گیرند، هم برخی از اونها تندیس حافظ رو دریافت می کنند و اسم و رسمی جذاب تر از قبل پیدا می کنند. اما بیست و دومین جشن حافظ هم برگزار شد و حواشی جالب خودش رو داشت. معمولا این مراسمات با موضوع استایل بازیگران جنجالی میشه و این بار نیز اینچنین شد اما به نوعی دیگر.

مثلا تا همین حافظ قبلی می دیدیم که هنرمندانی همچون خانوم بهاره رهنما و آزاده صمدی و … عجیب غریب های مراسم بودند و معمولا توجهات رو به سمت و سوی خود می کشوندند، اما امسال می بینیم که سوژه ها تغییر کردند و نه تنها اون افراد یا حضور ندارند و یا خوشتیپ هستند، بلکه به جز خانومای عجیب پوش جدید آقایان هم وارد این راستا شدن و دستی به آتش بردند. اینم بگیم که عجایب جدید همچنان به گرد پای عجایب قدیم نمیرسن و اونها همچنان صدر جدول هستند.

در ادامه مشاهده می کنید چهره های مشهوری رو که با نکاتی جالب در استایل خود سعی در متفاوت بودن داشتند و اینچنین هم شد. البته که از اونها بعید بود اما انگاری دنیای افراد مشهور دنیایی پر از رقابت و عجایب و دیده شدن هاست.

Untitled

رضا یزدانی

رضا یزدانی رو بیشتر با عنوان خواننده می شناسیم اما باید گفت این هنرمند مشهور سابقه بازیگری رو هم داره و خیلی ساله که با صدای جذابش به خصوص برای فیلم و سریال ها خوانندگی میکنه و خلاصه اینکه صدای این آقای سلبریتی به شدت مورد توجهه و طرفدار داره.

البته که معمولا هنرمندان این مدلین که دوست دارن متفاوت باشن و به هر روشی که شده یه جوری با بقیه فرق کنند. اصلا انگار وقتی به سمت و سوی هنر سوق داده میشی مخصوصا بازیگری، دلت میخواد متفاوت دیده بشی و نتیجش میشه استایلی که آقا رضا یزدانی در این جشن زد و خیلیا گفتند شبیه به خفاش شده! 

جشن حافظ

کیهان ملکی

کیهان ملکی رو شاید با اسم نشناسید اما اگر یک دهه شصتی باشید قطعا او را با سریال هایی بسیاری که بازی کرده می شناسید. مثلا روزگار جوانی! آقای بازیگر خیلی ساله که دیگه مثل اون قدیم ندیما دیده نمیشه و کمرنگ شده که البته در سریال ستایش 3 نشون داد همچنان طرفداران خودش رو داره و در این سن همچنان جذابه. کیهان ملکی از متولدین دهه چهل می باشد و کارش رو از دهه پنجاه شروع کرد!!

این بازیگر پیشکسوت در مراسم جشن حافظ با جلیقه ای قرمز و سنتی طور و البته پیراهنی بلند به مانند دامن حضور پیدا کرد که خب برخی از کاربران بر این نظر بودند او شبیه به آدمای دربار چین تو کارتون دوقلوهای افسانه ای شدن است!

جشن حافظ

رضا توکلی

رضا توکلی هنرمندی با تجربه محسوب میشه که یه هزار سالی هست در این عرصه بزرگ و شگفت انگیز حضور دارد. درسته که در امسال خبری از استایل های بانوانی همچون خانوم لیندا کیانی و دوستانشون نبود، اما در عوض انگاری آقایون خوب جاشون رو پر کرده بودنمد چرا که حتی آقا رضا توکلی هم استایلی جالب زده بود  با ژست جالب ترش عکسی مورد توجه ثبت کرد. یکی از کاربران درباره او نوشته بود: چرا همه امسال همه چرم پوشیدن! تم مراسم کینکی بوده؟

جشن حافظ

اشوان

اشوان یا همون اشکان خدابنده هنرمنده دهه شصتیه که البته ته تهش به دنیا اومده و حالا می بینیم که از دست هنرمندان جوان و جذابمونه که کلی طرفدار داره ، هم خودش و هم صداش. اشوان نیز در این مراسم حضور داشت که خب با عینکی که زده بود باید بهش گفته میشد آفتاب بدم خدمتتون؟

البته که انگاری امسال مد شده تو فضای بسته عینک آفتابی بزنن و اون دست از افرادی که حالا به هر دلیل مشهور هستند و یا اعتماد به نفس خوبی دارند این حرکت رو میزنن تا نشون بدن بعله اینجوریاست!

جشن حافظ

ملیکا شریفی نیا

در ابتدای متن گفتیم که امسال ظاهرا خانوما جاشون رو دادن به آقایون و کمتر هنرمند زنی رو دیدیم که با استایلش خواسته باشه سوژه بشه و متفاوت! اما مهراوه شریفی نیا نذاشت این قطار مردونه حرکت کنه و اومد با کمربند جالبی که به استای سادش اضافه کرده بود، خودی نشون داد. البته که اصولا شریفی نیا ها اهل دیده شدن های جنجالی نیستند اما در این حافظ مهراوه بانو این گردن گیری رو داشت!

یکی از کاربران گفته بود کمربند خانوم خانوما شبیه به کمربند های زورخانه ای هستش!

جشن حافظ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی