|

وقتی مسی با نیم متر قد علی دایی رو میبینه و از سرو کولش بالا میره؛ دنیز چه انیشتینه!

ali daee shayanews

اینبار شوخی نوبت به علی دایی رسید و در حالی که شهریار ایران رو در یک دوربین مخفی یهویی قرار داده بودند، با مسی روبرو شد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میدونید که ما ایرانیه تو هررر شرایطی آماده جوک ساختن و خندیدن هستیم که خب گاهی خوب و به جاست، اما گاهی هم اصلا به جا نیست و مورد هجوم نظرات منفی دیگر کاربران هم قرار میگیره. یکی از سوژه هایی که در این چند وقت اخیر خیلی ترند شده بود مثلا داستان رونالدو بود. کریس جان از قبل از ورودش تا حضورش و حتی خروجش هم جوک داشت. البته نه اینکه خود رونالدو کاری کنه ها، نه! بلکه بسیاری از کاربران همیشه در صحنه جوک سازی می کردند.

اما رونالدو به کنار، باید بگیم با همه شوخی با علی آقا دایی هم شوخی؟ علی دایی چهره ای جذاب و محبوب برای همه ایرانی است. قطعا تعداد نفرات بسیار کمی هستند که مقابل علی دایی نظر میدن و شهریار فوتبال ایران رو قبول ندارن! علی دایی یه پرسپولیسیه شیش دنگه که خب استقلالی ها هم طرفدارش هستند چرا که گاهی اوقات محبوبیت از قالب محدوده کوچیک خودش خارج میشه و شخص چیزای بیشتری رو از اون چهره می بینه و شیفتش میشه که در رابطه با علی دایی اینچنین است.

3603914

با همه شوخی با علی دایی هم شوخی؟ مسی چه میپره بالا پایین

اما بالاتر به شوخی اشاره کردیم و نگفتیم چه شوخی ای! به تازگی ویدیویی از علی دایی منتشر شده که به عنوان دوربین مخفیه و درش بدل مسی هم حضور داره. آخه میدونید که تو ایران ما یه چند تایی بدل مسی هست یه چند تایی هم بدل رونالدو!!!! 

در این ویدیو بدل مسی خیلی مشتاقه و با علی دایی شوخی میکنه که خب علی آقا هم که اولش هنگ کرده و یه خب که چی خاصی تو چشاشه، اونها رو همراهی میکنه.

دنیز دختر علی دایی وقتی مثل پدر سلبریتی شده!

اما در رابطه با علی دایی باید گفت این سلبریتی محبوب و تاثیرگذار علاوه بر اینکه خودش تاثیر میذاره، دخترش دنیز دایی هم اومده و شده سلبریتیییی! چرا که این دختر دهه هشتادی که هنوز سن و سالی زیر بیست داره به شدت مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته و یه جورایی شده تو دلیشون. آخه میدونید که خون خون رو میکشه و وقتی یک نفر ذاتش درست باشه اینجوری فرزندش هم حتی شده از راه دور خوب و درست بزرگ میشه.

دنیز دایی این روزها همراه با مادرش در لندن به سر میبره که البته از همون بچگیش هم به دور از ایران بود و خیلی با فرهنگ ایرانی خو گرفته نیست! در ادامه مشاهده می کنید دنیز دایی رو در خارج و داخل ایران.

Untitled

denizdaee

ازدواجی که علی دایی قبولش نداره!

علی دایی به غیر از دنیز دختر اولش، در ازدواج دومش صاحب فرزند دختر دیگری هم شد به نام نورا که تا همین دو سه سال پیش خیلی ها نمیدونستن دنیزی وجود داره و بر این ذهنیت بودند که نورا دایی تک فرزند علی آقا می باشد.

این در حالیست که علی دایی در سال 1383 صاحب فرزندی به نام دنیز شد اما این ازدواج به گونه ای بوده که علی دایی قبولش نداره و در مصاحبه ای که با عادل فردوسی پور داشت بر این نظر بود فقط یکبار ازدواج کرده و اونهم با خانوم مونا فرخ آذری هستش که در حال حاضر هم همسرشون هستند.

دنیز دایی دختر 19 ساله علی دایی تو کدوم دانشگاه قبول شده؟

دنیز دایی از دست دختران باهوش و پر تلاشیه که خب درسته در رفاه کاااامل زندگی کرده و هرچی نباشه باباش علی دایی یه ایرانه، اما خب این مدلی بزرگ نشده که فقط از ثروت و نام پدر استفاده داشته باشه، بلکه خود نیز راهی رو در پیش گفت و در نهایت هم در یکی از بهترین دانشگاه های خارجی، یعنی آکسفورد قبول شد. وی همانند پدرش ورزشکاره و لایف استایلی پرطرفدار و مفید داره.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی