|

غواصی سحر قریشی وقتی عین ماهی مرکب وول میخوره تو آب؛ زن داداشش دبل باربیه واسه خودش!

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی درست به مانند تتلو هر چند وقت یکبار با موضوعی حاشیه سازی داره که اینبار اون موضوع غواصی و زن داداشش بود.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- سحر قریشی بی شک یکی از بازیگرای عجیب ایرانی محسوب میشه چرا  که همین که با امیر تتلو بتونی زیر یک سقف باشی خودش ته عجیب بودنه. البته که همه اینها با هدف و نقشه بود، اما خب بالاخره که یه تایم چند ماهه رو همراه با این رپر عجیب الخلقه سر کرد. خیلی ها هستند که طرفدار تتلو می باشند و طرفداران سحر قریشی هم کم نیستند، اما اونچه که مشخصه اینه که دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید و باید گفت همین که سحر خانوم با این چهره همراه شد خودش خدای حاشیه سازیه.

سحر قریشی تقریبا میشه گفت یه شیش ماهی رو کنار تتل خان سر کرد اما انگاری از لحاظ گفتاری دچار مشکل شده بود؟! البته که این مزاح و کنایه ای بیش نبود اما خب باید در اصل گفت سحر قریشی اتفاقا هنرمندی به شدت سخنور هستش که میتونه خودش گلیمش رو از آب بکشه بیرون. این بازیگر دهه شصتی زمانی که سن و سالی بسیار کم داشت و برای اولین بار رفت جلو دوربین برای سریال "دلنوازان" خیلی زود از همسرش طلاق گرفت که خب همین موضوع نشون میداد سحر بانو به محض رسیدن به شهرت ، شهر رو ول کرد!!

سحر+قریشی

وقتی سحر قریشی بعد مادر جوانش  حالا از داداش و زن داداشش رو نمایی میکنه باررربی!

بعد تر هم که سینما رو گرفت و صدای خانومای بازیگر رو درآورد. اما این روزها سحر قریشی در دبی به سر میبره و یهو دیدم نه تنها سایلنت نیست، بلکه خیلی هم پر تلاش و بدون آرامش و با هیاهو و حواشی بسیار داره پیش میره. خیلی سعی کردم دقیق سحر قریشی رو در کلمات بگنجونم که فکر کنم در اون چهار واژه تونستم!

سحر قریشی این روزها در صفحه یوتیوب خود فعالیت دارد و تصاویر و ویدیوهایی از خود به اشتراک میذاره که به عمرش تو ایران نذاشه ود و حالا با حال و هوایی متفاوت زندگیش رو پیش میبره. اما انگاری حالا سحر قریشی میخواد نه تنها خودش، بلکه خونوادش رو هم مشهور کنه چرا که خانوم بازیگر دهه شصتیمون مدتی پیش برای تولد مادرش، از مادرش رونمایی ساخت و پیجش رو تگ کرد. حالا نیز همراه با برادرش و همسر برادرش سلفی منتشر کرد که توجه خیلی از کاربران به این زوج جلب شد.

Untitled

غواصی سحر قریشی وقتی غواص نیست!

سحر قریشی همونطور که اشاره شد در صفحه یوتیوب خود عکس و ویدیو تولید محتوای بسیاری داره که این نیز حاصل ارتباط با تتلو می باشد چرا که سحر قریشی تا پیش از رفتن پیش تتلو، در اینستاگرام فعالیتی بسیار کمک داشت و تمام!

اما حالا می بینیم که خانوم بازیگر در صفحه خود که خودش هم افتتاحش کرد و صفحه ای که تتلو براش ساخته بود رو کنار گذاشت، اکتیو شده و محتوای گوناگون و قابل توجهی به اشتراک میذاره.

در ادامه بینی ویدیویی از غواصی خانوم بازیگر رو در حالی که تهشم گفت از من غواص در نمیاد ولی خب از اونجایی که سحر بانو اهل تست و دیدن دنیا هستند، این حرکت رو هم امتحان کرد و به اشتراک گذاشت.

وقتی سحر قریشی صدای خانومای داخل کشور رو در میاره

میشه گفت از طرفی خوبه که آدم به دیال رویاهاش بره و از اونجایی که دنیا دو روزه به اونچه که میخواد برسه، از طرفی هم باید گفت رسیدن به آرزوها به شرطی خوبه که به کسی آسیبی نزنه و از هنجار های کلی خارج نشه که خب باید بگیم سحر قریشی حداقل در ایران که بود حق خیلی از بانوان بازیگر رو از لحاظ گرفتن نقش خورد و اونهارو علنن معترض کرد.

1588780_496

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی