|

وقتی سردار آزمون نوا دخترش به دنیا میاد و برق تو چشاش میدرخشه؛ عروسیو رو پرده گرفتن!

سردار آزمون قبلا گفته بود دخترش نوا در مهر به دنیا میاد تا اینکه توییتر تیمش هم از این خبر رونمایی کرد و گفت فرزند این بازیکن به دنیا اومده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای چهره های مشهور و سلبریتی ها دنیای عجیبیه. اون ها در این دنیا هم کیفشون کوکه و هم ناراحت از جوانب منفی که شهرت براشون داره. خب قطعاتی وقتی شما مشهور باشی به احتمال زیاد پولدار خم هستی و این مایه دار بودنه بسته به شغل شما داره. مثلا فوتبالیست های که اسم و رسم خاص خودشون رو دارند پولدارن! اما از طرفی به همون اندازه حواشی خاص خودشون رو هم دارند که گاهی تا جایی پیش میره که یه حرکت عادیشون هم  سر میخ گذاشته میشه و مورد توجه قرار میگیره.

خب این خوب نیست دیگه نه؟ همه ما انسان ها خبط و خطاهایی در زندگی داشته ایم که خب برخیشون رو پنهان کردیم و راز دل خودمونه، برخیشون رو هم همه فهمیدن اما دیگه جمعیت میلیونی باخبر نشدن که! از بدی های مشهور بودن همینه که اگه یه حرکت و خبر منفی ازت در بیاد دیگه واویلاست! هر کسی نظری میده، کار های کرده و نکرده خودش رو نادیده میگیره و قضاوتت میکنه و برخی هم از بعد مثبتش وارد میشن و ممکنه به شخص حق بدن! بله هر دو نظر در این فضا ینامرئی وجود داره!

9445615_220_0_782_562_1920x0_80_0_0_0b42e5b08e1942ba000a3b47b181dd4d

Untitled

وقتی زن روسی سردار رو حسابی اذیت میکنه

اما همه اینها گفته شد که به کجا برسیم؟ به سردار آزمون بازیکن اهل ایران که این روزها در رم ایتالیا بازی میکنه. سردار خان از دست چهره های پر حاشیه ای هستش که هر چند وقت یکبار با موضوعی مورد توجه قرار میگیره. مثلا مدتها پیش با زن روسی که ادعا کرده بود فرزندی از سردار آزمون داره و سردار خان این بچه رو قبول نداره!

این موضوع حتی دادگاهی هم شد اما بازیکن جوان ما نرفت به دادگاه! همه این ها در حالی بود که خیلیا بر این نظر بودند اگر سردار واقعا پدر بچه نبود خب میرفت دادگاه و تست دی ان ای دیگه! اما به هر حال که این موضوع به ان شکل گذشت و هیچکس هم از یادش نرفت!

Untitled

جشن عروسی که سردار آزمون گرفت و همرو گیج کرد!

اما همین چند وقت پیش بود که سردار آزمون از جشن عروسی که به طور ویدیو کال گرفته بود رونمایی ساخت و باری دیگر رفت تو حاشیه! میگین چطور؟ اینطور که خونواده سردار آزمون و نامزدش خانوم آناهیتا کریمی در ایران تالار و جشن عروسی و کلی بریز بپاش داشتند با عروس و دامادی که اون سر دنیا هستند. بله درسته سردار به عنوان داماد و آناهیتا به عنوان عروس توسط ویدیو کال در عروسی خود حضور داشتند و تصویرشون رو بر روی پرده انداخته بودند و نظاره گر عروسی خود شدند، البته با لباس هایی نه چندان جالب و در حد خونگی!

نکته دیگه ای در این عروسی وجود داشت بارداری عروس مجلس بود که پیش از عروسی در مادر شده بود و در اصل ویدیو کال سه نفر بوده. سردار و آناهیتا و نی نی! سردار آزمون خبر پدر شدنش رو بعد از گلی که زد داد و در اینستاگرام استوریش کرد.

سردار آزمون یک فرزند داره اما پدر دو فرزنده؟

گذشت و گذشت ، تا اینکه به تازگی توییتر باشگاه رم خبر داد که مهاجم ایرانی این تیم پرطرفدار صاحب دختری شده که اسمش نواست.

در این توییت آمده: تبریک به سردار آزمون و همسرش بابت تولد دخترشان ، نوا!

campec.ir_383671908_648095100799903_4112015655183233925_n

اما حمله ای کاربران به پدر تازه داماد شده کردند!

اما موضوع قصه اینجاست که این موضوع با نظرات متعدد و عجیب کاربران همراه شد چرا که بسیاری از کاربران در این فضای نامرئی به اونها حمله ور شدند و جریان فرزند روسی رو دوباره یادآور شدند. و این دقیقا همون مطلبی هستش که در ابتدای متن بهش اشاره شد که چهره های مشهور هر آنچه که انجام دهند به سرعت قضاوت میشه و خبرشون بین میلیون ها آدم میپیچه!

سردار+آزمون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها