|

جل الخالق شهره سلطانی تا دیروز ساده بود الان تیپ بوهمین میزنه جنگلی / هر روز جوون تره

shohreh-soltani shayanews

شهره سلطانی بازیگری هست که خیلی ها اون رو با تلویزیون شناختن که این روزا تفاوت در استایل های اون باعث تعجب و شوک خیلی ها شده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شهره سلطانی یکی از بازیگرهایی هست شاید خیلی ها ایشون رو از روی اسم نشناسن و بیشتر با چهره ی این بازیگر آشنایی داشته باشن ولی یه موضوعی که وجود داره این هست که این بازیگر از خیلی وقت پیش توی تلویزیون داره نقش افرینی میکنه و دیده میشه ولی خب نه به عنوان نقش اول یعنی امثال شهره سلطانی شاید در نقش های فرعی ایفای نقش کنن ولی حتی همون نقش های فرعی هم کلیدی هستن و نبودنشون یعنی یه جای کار میلنگه و وجودشون الزامیه. شاید این موضوع هم براتون جالب باشه که شهره خانوم تا به حال در سریال های طنز هم حتی ایفای نقش کرده ولی اصلا نقش طنز نداشته!

یعنی شاید توی اون کار طنز شهره سلطانی حتی نقش فرد منفی داستان رو هم داشته ولی کار در حالت کلی طنز بوده! بنابراین میشه این رو هم اضافه کرد که شهره خانوم بسیار نم نم و آهسته و از طریق تلویزیون بالا رفت و اونطور که باید و شاید در سینما دیده نشد ولی در همون محدوده و حوزه ای که داره حسابی از پس نقشش برمیاد و میتونه به زیبایی هر چه تمام تر هنرنمایی کنه و بدرخشه. البته که بودن توی تلویزیون بعضی اوقات مصادف هست با یه مدت کم کاری چون بالاخره پروژه ها در این جعبه ی جادویی اونقدرا زیاد نیستن اما خب طرفدارهای شهره سلطانی میتونن از پیج این بازیگر احوالات اون رو دنبال کنن مثل ما!

شهره سلطانی

شهره سلطانی از ساده تبدیل شد به کنجدی!

همه ی ما آدم ها در هر جایی تیپ و استایل های متفاوتی داریم یعنی شما کمتر کسی رو در مجلس عروسی میبینید که با مانتو شلوار رسمی و اداری حاضر بشه مگر در مواقع خاص که اونم احتمالش خیلی کمه و یا تو یک اداره و محیط کاری شما کسی رو با مانتوی مجلسی نمیبینید که سنگ دوزی شده باشه چرا که هر مکانی برای خودش قاعده و قوانینی داره البته که شاید الان بگید که عروسی چه قاعده و قانونی داره و اگر بهم خورده باشه این قاعده کی قراره کسی رو توبیخ کنه ولی خب در اینجور مواقع هم میشه از رسم و رسومات صحبت کرد که لازمه رعایت بشه.

مثلا احتمالا شنیده باشید که در گذشته مرسوم نبوده ک در عروسی کسی لباس مشکی پوشیده بشه و همه لباس های رنگی میپوشیدن و شما فکر کنید که یه نفر این وسط سنت شکنی میکرد که مشکی میپوشید که خب اول که با اخم و تخم همه مواجه میشد و بعدش هم تا ماه ها بین فامیل غیبتش میشد! بگذریم برسیم به شهره سلطانی که که ما به علت شغل ایشون و بازی در تلویزیون عادت کرده بودیم که این بازیگرو بسیار ساده و یه جورایی رسمی ببینیم که حالا به تازگی با یه تیپ کژوال ظاهر شده که برای خیلی ها تازگی داشته و البته عجیب بوده چون به کلی شهره خانوم داستان عوض شده تو این عکس!

شهره سلطانی

شهره سلطانی داره گذر عمرشو برعکس طی میکنه

از گذشته تا به امروز یه موضوعی که خیلی برای افراد مهم بوده به تعویق انداختن پیری بوده و در هر دوره ای از تاریخ بشر برای این موضوع تلاش های زیادی کرده و از هر ماده ی طبیعی و شیمیایی بهره گرته که یه پوست جوون و شاداب داشته باشه و در این راه عادت ها و روتین های پوستی به وجود اومدن که برای خیلی ها انجام روزانه ی اون از نون شب واجب تره و در صورتی که یه روز انجامش ندن عذاب وجدان ولشون نمیکنه و فرداش احساس میکنه پوستشون چروک شده زیر چشمشون گرد رفتن و صورتشون قرمز شده و... که خب دیگه در این حدش هم یه مقدار توهم محسوب میشه.

چرا که بالاخره نمیشه که با یه روز این همه اتفاق بیفته و این از وابستگی بیش از حد به این به مواد اینجوری نشات میگیره و البته باورهای فرد چرا که بالاخره درسته که هر کسی دوست داره که جوون بمونه و برای این موضوع تلاش میکنه ولی خب موضوعی که وجود داره این هست که باید پیری رو به عنوان یه بخشی از زندگی و گذر عمر قبول کرد، بگذریم و برسیم به شهره سلطانی که ایشون هم بالاخره 53 سال داره ولی این روزا و از طریق پست های اینستاگرامی این بازیگر میشه دید که ایشون سن و سالش رو دنده عقب زده و یه جورایی حتی متوقفش کرده و روز به روز داره زیباتر و جوون تر میشه که البته این به ژن خوب هم بستگی داره.

شهره سلطانی

شهره سلطانی

تبلیغ جالب شهر سلطانی وقتی روی شوخش رو بالا میاره

گفتیم که شهره سلطانی از اون دسته از افراد هست که توی فیلم های طنز بازی مکینه ولی میتونه شخصیت منفی دداستان باشه ولی خب توی استعداد ایشون شکی نیست و میشه گفت که این فرد میتونه از پس نقش های طنز هم حتی بربیاد و تک بعدی نیست و تو یک حرکت جالب سریالی که توش نقش آفرینی کرده بود رو با این ابتکار تبلیغ کرد که برای خیلی ها جالب و بامزه به نظر رسیده بود که به این میشه گفت تبلیغ موثر که کاره هر کسی نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی