|

تب تند مهاجرتِ نهنگ عنبر بالاخره ویشکا آسایش رو برد؛ تغییر نامتعارفش پسند نشد

vishka-asayesh shayanews

ویشکا آسایش از بازیگرهای کارکشته ای بوده که سی و دو سال در این عرصه فعالیت کرد و با حواشی تازه ای که رقم زد از این حرفه خداحافظی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ویشکا آسایش یکی از بازیگرهایی هست که خیلی ها ایشون رو به علت نقش های متفاوتی که داره میشناسن چرا که این بازیگر ثابت کرده که از پس هر نقشی که بخواد برمیاد و میتونه به زیبایی هر چه تمام تر جلوی دوربین هنرمایی کنه و بیننده رو مجذوب داستان، البته که در این سال های اخیر ویشکا آسایش یه تغییراتی توی ژانری که بازی میکرد داده و بیشتر کمدی بازی میکنه و جالبه که این کمدی کاری رو حتی توی تلویزیون و سریال "دیوار به دیوار" هم ازش شاهد بودیم و البته که مدال کمدی های ایشون به فیلم های "نهنگ عنبر" و "ورود آقایان ممنوع" تعلق میگیره که یه عالمه هم طرفدار پیدا کرد.

اما یه موضوعی که راجبه ویشکا آسایش وجود داشت این بود که ایشون یکی از بی حاشیه ترین بازیگرها بودن تا به امروز طرفدارهای خیلی زیادی هم داشتن که خب این میتونه یکی از راه های موندگاری در عرصه ی بازیگری باشه یعنی شاید یه عده حتی برای دیده شون و به چشم اومدن دست به ساختن حواشی برای خودشون بزنن ولی خب بعد از یه مدتی باز هم از یاد میرن چرا که کسی که یه همچین کارهایی میکنه مطمئنا به استعدادهای خودش باور و ایمان نداره که به یه همچین کارهایی متوسل میشه اما اما این روزا ویشکا آسایش هم از حالت بی حاشیه بودن در اومده و حتی خیلی هم جنجال به پا کرده که در ادامه براتون میگیم.

ویشکا6464

وقتی ویشکا آسایش کانال رو عوض نمیکنه کلا تلویزیون رو خاموش میکنه!

در روزاهایی داریم به سر میبریم که یه سری از سلبریتی ها وجود دارن که فکر میکنن هر چقدر عجیب و غریب تر ظاهر بشن همون اندازه هم بیشتر محبوب میشن و البته که این موضوع فقط راجبه سلبریتی های ایرانی صدق نمیکنه و کلا افراد در سراسر دنیا در برخی از اوقات یه سری تیپ و استایل هایی  دارن که شاید برای خودشون جالب و جذاب باشه ولی در حالت عمومی برای خیلی از مردم دور از انتظار و عجیبه که یه نمونه ی وطنی اگر بخواهیم از این موضوع مثال بزنیم تیپ و استایل های نوید محمدزاده هست که همیشه یه تیپ برای شگفت زده کردن طرفداراش داره که فرشته خانوم هم به ایشون پیوستن.

البته که این دوستان تابع قوانین کشور تیپ و استایل هاشون رو عجیب میزنن اما خب حالا این وسط یه عده هم حضور دارن که با تبعیت از قوانین ایران پول به جیب میزنن و بعدش برای بازنشستگی تصمیم میگیرن که یه سری بزنن به دور دروا و با قوانین خودشون تیپ و استایل ردیف کنن که احتمالا شنیده باشید که یکی از این افراد این روزا ویشکا آسایش هست که حسابی خودش رو برد توی حاشیه و هر چند که احتمالا براش فرقی هم نداشته باشه چون ایشون با این حرکت نشون داد که با بازیگری و حتی ایران برای همیشه خداحافظی کرده و ریال ایرانی رو دلار کرده و رفته برای دوران بازنشستگی!

ویشکا46464

هنر 32 ساله ی ویشکا آسایش که دیگه ادامه دار نخواهد بود

یه موضوعی که راجبه خیلی از بازیگرا وجود داره این هست که خیلی از اون ها اقامت یه کشور دیگه رو دارن و حتی در اون جا زندگی میکنن و فقط در مواقعی که پیشنهاد فیلم و پروژه در ایران دارن میان به اینجا و بعد از اتمام اون هم دوباره برمیگردن و میدونید که که اقامت گرفتن برای بازیگرها اصلا کار سختی نیست و این موضوع مثل آب خوردن میمونه و خب این دسته از دوستان با این سبک زندگی راحت تر هستن و تونستن که یه پل ارتباطی بین کار و زندگیشون برقرار کنن و رفت و آمدشون هم مانعی نداره.

ولی در مورد ویشکا آسایش یه موضوعی که وجود داره این هست که ایشون هم شاید مهاجرت کرده باشن و تغییر در پوششون رو در خاک ایران انجام ندادن و در دیار غربت این تغییر شکل و شمایل رو از ایشون شاهد بودیم ولی در این بین یه موضوعی پیش میاد راجبه خانوم بازیگر که ایشون میتونستن مثل خیلی از بازیگرهای دیگه که گفتیم مهاجرت رو همراه با رفت و آمد و بازی در فیلم و سریال ها کنار هم داشته باشن ولی الان با این اتفاق سابقه ی سی و دو ساله ی خودشون رو به کلی زیر سوال بردن و امکان داره که حتی فیلم هایی که ایشون توش هنرنمایی کرده دیگه هر گز از رسانه ی ملی پخش نشه که خب این ناراحت کننده هست.

کمی بیشتر با ویشکا آسایش

حالا که احتمالا این بازیگر رو دیگه در فیلم و سریالی نخواهیم داشت یه گریزی به بیوگرافی ایشون بزنیم؛ ویشکا آسایش در حال حاضر 50 سال داره، متاهل و دارای یه فرزند پسر به اسم گیو هست. این بازیگر تنها بیه خواهر بزرگتر به اسم آویسا داره. شاید براتون جالب باشه که بدونید که ایشون تو یه خونواده ی هنرمند بزرگ شده و دایی شون فیلمبردار بوده و پدربزرگشون شاعر و نویسنده. ایشون تحصیل کرده ی خارج از کشور هست و در رشته ی طراحی صحنه توی انگلیس درس خونده.

ویشکا خانوم در سن خیلی کم یعنی 19 سالگی جلوی دوربین ظاهر شد که این اتفاق با سریال امام علی (ع) افتاد. و بعد از این بود که برای تحصیل به انگلیس رفت و بعد از گرفتن لیسانس به ایران برگشت و فیلم به یادموندنی ساحره رو به زیبایی هر چه تمام تر بازی کرد.در خصوص ازدواج این بازیگر باید بگیم که ویشکا آسایش تو یه مصاحبه ای اینطور میگه که گویا خودش از همسرش خواستگاری کرده که جالبه.

ویشکا64694

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • من ارسالی در

    سلام. نوشته ی جالب و معناداری بود. دمتون گرم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی