|

با چهره های واقعی و بدون گریم آرایش این بازیگران زیبای هالیوودی آشنا شوید؛ عجیبن غریبا

در هالیوود چهره های زیبایی رو می بینیم که البته در واقعیت به گونه ای دیگر هستند و در این مطلب قراره با چهره اصلیشون آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای شگفت انگیز سینما در هر کجای دنیا که باشه جذابیت های خاص خودش رو داره، حتی اگه به دروغ باشه ! که البته میدونیم مثلا دنیای بازی هند و هالیوود خالی بندی هم زیاد دارن و خب از اونجایی که خیلی تو حال و هوای فضایی و جنگی و عشق های عجیب به سر میبرن، به طبع یه کارای غیرعادی تو نمایش و فیلمبرداری و گریم انجام میدن. مثلا یادتون میاد خانوم نرگس محمدی در سریال "ستایش" چقدر گریم ضعیفی داشت؟ جوری که مورد تمسخر همگان قرار گرفت اما خب در عوض داریم گریمور و گریم های قوی همچون نوید محمدزاده در سریال نمایش خانگی "آکتور" که به کلللل چهره این بازیگر از این رو به اون رو شده بود.

اما بگذریم و برسیم به هالیوود! میکاپ آرتیست ها کارهای زیادی انجام میدن تا یه شخصیت بر روی صحنه شاداب جذاب تر به نظر برسه و یا شاید هم یلعکس. به نظر میرسه که میکاپ آرتیست های هالیوود میتونن یک زن رو تبدیل به ملکه کنند و همه اینها برمیگرده به هنر دست.  البته که باید دقت هم داشته باشند که آرایش زیاد میتونه چهره زیبا و طبیعی قهرمان یک فیلم رو پنهان کنه و از دستش بده!

حالا شما فکر کنید من و شمای مخاطب قراره چهره اصلی یک هنرپیشه رو ببینیم و بفهمیم در واقع بدون گریم خاص، فیس شخصیت های زن مشهور چه شکلی بوده اند.

مارگو رابی در وال استریت

اولیش رو با مارگو رابی شروع می کنیم. هنرمندی که به تازگی هم سروصدای زیادی داشته چرا که در فیلم "باربی" و در نقش باربی دیده شد. این چهره که سن و سال بالای هم نداره و این روزها در 33 سالگی به سر میبره، تا به حال در فیلم های جذاب و به شدت مشهور بسیاری ایفای نقش داشته که خب یکیش رو مثال زدیم باربی بود و چند وقتی مثل بمب اخبار جهان رو در حوزه فیلم ترکوند، بس که محبوب شد!

این چهره انگلیسی با قد 168، در فیلم های معروفی همچون گرگ وال استریت در کنار لئوناردو دی کاپریو، تمرکز، افسانه تارزان و جوخه انتحار در نقش هارلی کویین در کنار جرد لتو اشاره کرد.

در ادامه مشاهده می کنید مارگو رابی رو در وال استریت در حالی که تمام ارایش او پاک شده است.

Untitled

میلا یوویچ در عنصر پنجم

Untitled

ان هتوی در شیطان پرادا می پوشد

Untitled

کیت وینسلت در تایتانیک

قطعا چهره کیت وینسلت رو به یاد دارید. فیلم "تایتانیک" که یکی از جذاب ترین و ماندگار ترین فیلم های هالیوود می باشد و با بازی کیت وینسلت انجام شد. کیت وینسلت کاراکتر رز رو به عالی ترین نحو ممکن به تصویر کشید و باعث شد تا خیلی ها به دلیل دیدن او شیفته تایتانیک شوند!

کیت وینسلت این روزها 48 ساله است و از دست افرادی محسوب میشه که عمل زیبایی نیز انجام داده و زیبایی خاص خودش رو هم داره! اما ببینیم این چهره جذاب رو با آرایش رز و بی آرایش و چهره ای طبیعی.

Untitled

آنجلینا جولی در الکساندر

Untitled

اسکارلت جوهانسون  در انتقام جویان

اسکارلت جوهانسون نیز از چهره های محبوب نه تنها در هالیوود، بلکه در سرتا سر دنیا می باشد. وی شباهت زیادی به لیلا اوتادی هنرمند ایرانی دارد اما خب ورژن انگلیسیش. اسکارلت جوهانسون با بازی در فیلم "انتقام جویان" مورد توجه بسیاری قرار گرفت و چهره زیبایی هم دارد. اما اونچه که در تصاویر با آرایش و بی آرایش او مشخصه، اینه که قطعا میکاپ نیز بر رو او تاثیرات بسزای دارد!

Untitled

مگان فاکس —بدن جنیفر

Untitled

جیلین اندرسون در The X-Files

Untitled

پنه لوپه کروز در دزدان دریایی کارائیب

Untitled

جنیفر لارنس در مردان ایکس

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی