|

نرگس محمدی هم مثل ساعد سهیلی بچه به این بزرگی داشته رو نمیکرده / چه تولدی براش گرفتن!

narges-mohammadi shayanews

به تازگی عکسی از نرگس محمدی و همسرش یعنی علی اوجی منتشر شده که در این عکس یه بچه در آغوششون هست که خیلی ها معتقدن بچه ی خودشونه!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نرگس محمدی یکی از خوش شانس ترین بازیگرها بود چرا که ایشون با یه سریال دیده وشناخته شد که خب این موقعیت برای هر کسی پیش نمیاد چون این روزا دیگه کمتر پیش میاد که بشه نظر اکثر مردم رو جلب کرد و اون ها رو به دیدن یه فیلم و یا سریال واحد دعوت کرد چون سلیقه ها خیلی متفاوت شده ولی خب نرگس محمدی میتونه به خودش بابت این موضوع افتخار کنه که تونست یه تایمی رو تمام اعضای یه خونواده رو دور هم جمع کنه و برای دیدن زندگی ستایش داستان تشویقشون کنه. ولی خب جالبه که نرگس محمدی انگار بعد از این سریال دیگه اونطورا که باید و شاید و دیده نشد.

چون میدونید که خیلی ها هستن که بعد از دیده شدن با تلویزیون به سمت سینما کوچ میکنن و با این این رسانه بیشتر از پیش دیده میشن ولی نرگس محمدی جزء اون دسته از افراد بود که اکه این اتفاق براش نیفتاد و انگار خودش هم حتی به همون ستایش بسنده کرد ولی خب جالبه که خانوم خانوما بیکار ننشسته و در حال حاضر یه مینی سریال به اسم "خائن کشی" داره که آقاشون تهیه کنندش هست که خب البته خیلی ها گفتن امیدواریم که کاری که یکتا ناصر و منوچهر هادی انجام دادن رو این زوج هم در پیش نگیرن که توی هر فیلمی که یکیشون هست اون یکی هم حالا یا بازیگر باشه و یا تهیه کننده اش! حالا در ادامه بیشتر براتون میگیم.

نرگس محمدی

نرگس محمدی هم بچه داشته؟!

خیلی از موضوعات هستن در مورد بازیگر و افراد سلبریتی که برای مردم بسیار جالب هستن مثلا در خیلی از مواقع افراد علاقمند هستن که در خصوص ازدواج و یا جدایی بازیگرها اطلاع داشته باشن چرا که براشون جالب هست که بدونن این افراد چه لایف استایلی دارن و چطور زندگی میکنن و حتی سلیقه شون در زمینه های مختلف چی هست، مثلا احتمالا یادتون باشه که برای ازداج گلزار چه جنجال هایی به پا شد و خیلی ها برای این با بازیگرهای معروفی که توی عروسی این بازیگر بودن عکس بندازن رفته بودن نزدیک تالار عروسی چادر زده بودن که خب خیلی حرکت بعید و در عین حال عجیبی بود.

اما یه موضوعی که خیلی عجیب تر بود در بین بازیگرها که احتمالا بدونید این بود که ساعد سهیلی و گلوریا هاردی یه بچه  داشتن که تا حالا ازش رونمایی نکرده بودن و نشونش نداده بودن و بعدها که دیگه پسرشون چند سال داشت تو یه تبلیغی حضور پیدا کردن و این موضوع رو علنی کردن که خب تا مدت ها هیچ کس باز هم باور نمیکرد که این بچه، بچه ی خودشون باشه و جالبه که بچه ی دومشون رو هم در سکوت به دنیا آووردن و بعد ها یه عکس چهار نفره منتشر کردن! 

اما حالا چرا این ها رو گفتیم؟ چون یه عکسی از نرگس محمدی و علی اوجی داره دست به دست میشه که توی اون یه بچه حضور داره که خب برای خیلی ها سوال پیش ومده که نکنه این زوج هم مثل خونواده ی سهیلی بچه به این بزرگی داشتن و حالا به تازگی دارن نشونش میدن؟ که خب در این خصوص باید بگیم که اینطور نیست و این زوج در حال حاضر هیچ فرزندی ندارن الته که براشون آرزو میکنیم به ومقتش لذت پدر و مادر شدن رو بچشن.

نرگس محمدی

تولدی که خانمای بازیگر برای نرگس محمدی گرفتن

جالبه که خیلی ها علاقمند هستن به دونستن این که کدوم یک از بازیگرها با هم رفاقت دارن که خب در این بین یه سری از رفاقت ها خیلی آروم و بی سر و صداست مثل دوستی و رفاقت لاله اسکندری و کمند امیرسلیمانی و بعضی از رفاقت ها هم هست که خیلی پر سر و صدا هست و حسابی برای مردم جالبه مثل رفاقت کامبیز دیرباز، سام درخشانی و پژمان بازغی که وقتی اوایل این دوستی برای مردم آشکار شده بود خیلی برای افراد جالب بود که این سه بازیگر توانا سالهاست که با هم دوست هستن و جالبه که موقع ازدواج سام درخشانی خیلی ها دنبال دوتا رفیقش توی این مراسم میگشتن.

بنابراین میشه گفت که این موضوع برای خیلی ها جالب و جذابه حالا یه اکیپ دوستانه ای هم بود که بین الهام حمیدی، نیوشا ضیغمی، بهاره رهنما و نرگس محمدی بود که خیلی ها دوست داشتن از رفاقت بین خانوم های بازیگر با هم بدونن که وقتی دور هم جمع میشدن عکس هایی از این دورهمی ها منتشر میکردن مثل تولد که برای نرگس محمدی گرفته بودن ولی خب این روزا دیگه خبری از این اکیپ نیست و انگار این دوستی دیگه رنگ و بوی سابق رو نداره چون خانومای بازیگر مثل سابق از این دوستی چیزی منتشر نمیکنن که خب امیدواریم هنوز رابطه ی دوستیشون پایدار باشه.

نرگس محمدی

وقتی زن و شوهر میان عکس هنری بگیرین ولی خراب میکنن

احتمالا از این عکس های هنری که زوج ها توی اینستاگرام میگیرن دیده باشین که دست هم رو میگیرن و از دستاشون تو دستای هم عکس میذارن و جالبه که نرگس محمدی و آقای همسر هم تو یه حرکت جالب میخواستن که از این عکسا بندازن ولی خب نتیجه ی کار زیاد خوب از آب درنیومد و یه همچین چیزی خلق شد که بیشتر از این که هنری باشه ترسناکه و خیلی از کاربرا هم به این زوج در این خصوص توصیه کردن که در گرفتن عکس های هنری یه مقدار تجدید نظر کنن و سعی کنن بعد از تمرین کردن و گرفتن چندتا عکس بهترین اون ها رو به اشتراک بذارن!

نرگس محمدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی