|

عکسی که از لیلا حاتمی در 50 سالگی دست به دست میشود همه را شوکه کرده / حضور یهویی خانم

leila hatami shayanews

لیلا حاتمی بازیگریه که تا به الان در کارنامه ی خودش فیلم های درخشان بسیاری داشته و از استعداد های هنری سینمای ایران محسوب میشه.

لینک کوتاه کپی شد
1

لیلا حاتمی بازیگریه که بیشتر افراد اون رو به خاطر پرستیژ بالاش میشناسنش و البته هنر و استعدادش در زمینه ی بازیگر ی چرا که این بانو میتونه به قدری خوب ایفای نقش کنه در کاراکتری که بازی میکنه که بیننده با جون و دل نقش رو درک و هضم کنه که خب میشه گفت اصلا از لیلا حاتمی دختر مرحوم علی حاتمی از کارگردانان بزرگ سینمای ایران همچین هنری بعید نیست و میشه گفت که استعداد این بازیگر ذاتیه و غیر قابل انکار که بر هیچ کس پوشیده نیست و هر کسی میتونه به اون اقرار کنه.

گفتیم که لیلا حاتمی از بازیگران بی حاشیه سینمای ایران محسوب میشه و و شاید براتون جالب باشه که این بازیگر حتی صفحه ی اینستاگرام هم نداره و کلا از حواشی به دوره و البته که این روزا هم بسیار کم کار شده و اونطور که باید و شاید در عرصه ی سینما دیده نمیشه و اگر هم از این بازیگر خبری باشه مگر در پیج های دیگه ی اینستاگرامی باشه و در غیر این صورت خانوم حاتمی شدیدا توی سایه ها غیب میشه و اصلا رخ نشون نمیده و در سکوت خبری به زندگی خودش میپردازه که حالا در ادامه بیشتر از این بازیگر براتون خواهیم گفت.

لیلا حاتمی

زیبایی و درخشش لیلا حاتمی در 50 سالگی

این روزا ی سینمای ایران داره به سمت و سویی میره که قیافه های نچرال کمتر و کمتر میشن و البته که سلیقه ی مخاطب و فیلمساز هم تغییر کرده و انتظار دیدن چهره هایی که بی نقص باشن ایجاد شده ولی تاریخ یه چیز رو همیشه ثابت کرده که زیبایی در سادگی هست و البته که کسی که زیبایی رو در عین سادگی داشته باشه همیشه خواهد درخشید و این درخشش نه فقط توی چهره و استایل بلکه توی شخصیتش هم نمایان خواهد شد و خودش رو نشون میده و ارزش و احترامش هم بالاتر خواهد رفت.

مثل خانوم لیلا حاتمی که حتما میدونید ایشون یکی از نچرال ترین چهره ها رو بین بازیگرهای ایرانی دارن و اصلا سعی در دستکاری و انجام عمل های زیر پوستی برای تغییر چهره شون نداشتن و به همین دلیل این موضوع تبدیل شده به یکی از مشخصه های این بازیگر. حالا هم به تازگی یکی از پیج های عکاسی در اینستاگرام عکس جدیدی از این بازیگر رو منتشر کرده که باعث حیرت و شگفتی خیلی از افراد شده چرا که باورش برای افراد سخت هست که ایشون چطور میتونن در پنجاه سالگی اینقدر جوون به نظر برسن و اصلا تکون نخورده باشن.

لیلا حاتمی

وقتی شیک بودن لیلا حاتمی جهانی دیده میشه

تو سال های اخیر خیلی از فیلم های ایرانی به جشنواره های خارجی راه پیدا کردن و در این جشنواره ها دیده شدن و طبیعی هست که بایزگرای این فیلم ها هم در این جشنواره ها حضور پیدا کردن که یکی از این جشنواره ها کن هست که از ارزش و اعتباری زیادی بین ملل برخورداره و در طول این جشنوراه خیلی از افراد از تیپ و استایل وبازیگرها و سلبریتی هایی که شرکت کردن بحث و گفتگو میکنن و حتی به بررسی استایل ها هم پرداخته میشه در زمینه مد و پوشاک.

در بین بازیگرای ایرانی که در این مراسم ها شرکت میکنند کمتر کسی بود که زیبا و شیک حاضر بشه و مخاطب ها امتیاز مثبتی به آیتم های استایل اون بدن مثلا ترانه علیدوستی این اواخر یکی از افرادی بود که انتقادهای منفی زیادی به خاطر استایل فکر نشده اش دریافت کرد! اما برسیم به لیلا حاتمی که خانوم برای چندین بار در جشنواره های خارجی حضور یافته در هربار حضورش بهتر و بیشتر از پیش درخشیده و لباس های درخور و زیبایی پوشیده که باعث شده کاربرا به این بازیگر نمره ی خوشتیپی بالایی بدن.

لیلا حاتمی

حضور غافلگیرانه لیلا حاتمی در تعزیه

لیلا حاتمی در حال حاضر 50 سال داره و همسر علی مصفا هست و این زوج دو فرزند به اسم های عسل و مانی دارن. این بازیگر دیپلم ریاضی فیزیکش رو در ایران دریافت کرد و بعد برای ادامه ی تحصیل به سوئیس رفت و اون جا ادبیات فرانسه خوند ولی به علت بیماری پدرش تحصیل رو نیمه کاره رها کرد و به ایران برگشت. شاید براتون جالب باشه که بدونید این بازیگر استعداد عجیبی توی فراگیری زبان داره و در حال حاضر به پنج زبان فارسی، فرانسه، انگلیسی، ایتالیایی و آلمانی صحبت میکنه.

گفتیم که لیلا حاتمی در اینستاگرام پیجی نداره و از فضای مجازی دور هست ولی از گوشه و کنار خبرهایی از این هنرمند عزیز به گوش میرسه مثلا به تازگی ایشون در یه مراسم تعزیه دیده شدن که این موضوع برای کاربرا جالب بوده چرا که فکر نمیکردن که لیلا حاتمی اصلا داخل ایران باشه.

لیلا حاتمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی