|

پسر امین حیایی با خاطره بازی کنار این خانم بازیگر ذوقدار شد / ورژن خاص مادرشو

دارا حیایی در سریال ازسرنوشت نقشی محبوب و دوست داشتنی داشت که خب با فاطیما بهارمست همبازی بود اینبار در اینستا سوژه ای ناب برای کاربران شدند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دارا حیایی رو شاید به اسم نشناسید، اما قطعا اگه از مخاطبین و همراهان سریال های تلویزیونی بوده باشید، سریال "از سرنوشت" رو به یاد دارید چرا که در این کار دارا حیایی یه جور خفن و دوست داشتنی و تمام کمال بازی کرده که قطعا یادتون میاد کی رو میگیم. دارا حیایی پسر امین حیایی می باشد که در این کار و در فصل اول کپ بابا جانش ایفای نقش کرد. این در حالیه که دارا خان کاراکتر هاشم رو به تصویر کشید و اونقدری از لحاظ رفتاری و صحبتی شبیه به پدرش بود که خیلیا میگفتن ایشون داره ادای بازیگر مشهور رو میاره و یکم که گذشت و شناخته شد، مخاطب هم فهمید که دارا خان حیایی شاه پسر امین خان حیایی می باشد که به مانند پدرش استعداد و توانایی درجه یکی تو بازیگری داره.

اما جدا از اینها دارا حیایی در این سریال که چند فصل هم ادامه پیدا کرد، با فاطیما بهارمست نقش مقابل بود. در حالی که هاشم کوچولو از سن کم شیفته کاراکتر فاطیما خانوم (نغمه) شده بود خب کلا با هم همبازی بودند و یه مدت بسیار طولانی در جوار هم ایفای نقش میکردند. البته که خانوم بازیگر از آقای بازیگر در واقع بزرگتر هستند. مثلا در ادامه یه نمونه معمولی از این دو چهره مشاهده می کنید که باعث تا کاربران و طرفداراشون حسابی به ذوق بیان!

Untitled

مادر دارا حیایی با ظاهری کاملا مردونه! الکی نیستا، واقعیه

دارا حیایی از اون دسته بازیگرایی هستش که به لطف پدر وارد این عرصه شد اما با استعداد بود و صرفا برای پسر حیایی بودن دیده نشد! دارا حیایی البته مادری معروف هم دارد. امین حیایی تا به حال دو بار ازدواج کرده که همسر اولش خانوم مونا بانکی پور بود و فرزند این ازدواج دارا می باشد.

اما مادرش یعنی مونا بانکی پور همیشه باعث تعجب کاربران شده. البته که ظاهر مردونه و عجیب وی اوایل بیشتر برای مخاطب تعجب داشت اما به مرور عادی تر شد و حالا خیلی ها دارا و مادرش رو دوست دارند و دنبال کننده آن ها در صفحه های اینستاگرام هستند.

Untitled

چشمان دارا حیایی به مادر پدرش نرفت

مونا بانکی پور خب دیدن که یه فیس و تریپ مردونه و خاص داره در حدی که خیلیا میگن دارا چهره ای ملیح تر از مادرش داره و گاهی این موضوع رو سوژه قرار میدن! اگه دقت کرده باشید دارا حیایی چشمانی رنگی داره اما مادر و پدرش هیچکدوم چنین نیستند. به همین جهت مونا بانکی پور میگه چشمان دارا شبیه به پدر بزرگش شده به همین دلیل رنگیه!!

دارا+حیایی+

اما کمی هم این شکلی با دارا حیایی

دارا حیایی متولد 11 شهریور 1376 در تهران ، بازیگر تحصیلکرده رشته طراحی صنعتی می باشد که ابتدا از مدلینگ و تبلیغات شروع کرد و در 23 سالگی وارد بازیگری شد و در ادامه با سریال "از سرنوشت" درخشید.

مادربزرگ مادری اش خانم «فرزانه داوری» از بازیگران قبل از انقلاب می باشد که سال 1395 در چند سریال شبکه جم نیز بازی کرد.

حضانت دارا حیایی به دست مادرش

شاید کمتر کسی تا چندسال پیش فکر می کرد امین حیایی همچین فرزندی داشته باشد چون بعد از طلاق حضانت دارا به مادرش سپرده شده بود.

darahayei-photokade-3

ورود به مدلینگ

بعد از بزرگ شدن به علت چهره اش به سمت مدلینگ جذب شد ، او مدتی در بیلبوردهای تبلیغاتی از جمله «مزمز» بسیار دیده شد.

حرفه ای در سینما

دارا سال 1395 وقتی 23 ساله بود به دعوت حمید نعمت الهی کارگردان فیلم «شعله ور» بعد از تست در کنار پدرش در این فیلم جلوی دوربین رفت. با اینکه اولین تجربه حرفه ایش در جلوی دوربین بود اما بسیار مورد تحسین قرار گرفت.

دارا+حیایی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی