|

رونمایی سحر ولدبیگی از انگشتر عتیقه ی چند میلیاردیش / خانوم چه یهو قشر مرفه شد !

SAHAR-VALADBEIGI SHAYANEWS

سحر ولد بیگی از بازیگرهایی بوده که در سریال های دهه ی هشتاد بسیار نقش پررنگی داشته ولی این روزها خانوم بازیگر بسیار کم کار شده.

لینک کوتاه کپی شد
1

سحر ولدبیگی / بیوگرافی سحر ولدبیگی / عکس سحر ولدبیگی /  شوهر سحر ولدبیگی / حواشی سحر ولدبیگی

شایانیوز- سحر ولدبیگی از بازیگرهایی هست که قدیم ندیما شدیدا توی چشم بود و یه عالمه فیلم بازی میکرد و مثل سحر زکریا از پای ثابت های سریال های مهران مدیری بود و البته که که الحق و الانصاف حسابی هم خوب نقش آفرینی میکرد و جایگاه خودش رو تو تلویزیون داشت ولی خب روز گار جوریه که آدم نمیدونه چطور پیش میره چرا که این روزا شاید حتی خیلی هاز افراد نسل جوون سحر ولدبیگی رو نشناسن چرا که این روزا این هنرمند که به همراه همسرش یعنی نیما فلاح که ایشون هم بازیگره عرصه رو به کلی ول کردن و سپردن دست بازیگرای سینما پسند و خودشون زن و شوهر خیلی ریلکس چسبیدن به زندگیشون.

البته که مابین این ریلکس بودن ها یه وقتایی از سحر ولدبیگی و همسرجان یه سری عکس ها تو اینستاگرام منتشر میشه و دست به دست میشه و خیلی ها با دیدن عکس های این بازیگرا یاده خاطراتشون با فیلم و سریال های قدیمیه اون ها میفتن و شروع میکنن به کامنت کردن این که وای چقدر پیر شدیم و چقدر قبلا بهتر بود و از این داستانا که خب درست هم هست، مثلا شاید باور کردنی نباشه براتون که از طنز پاورچین بیست و خورده ای سال میگذره که سحر ولدبیگی هم تو اون ایفای نقش کرده بود! حالا در ادامه قصد داریم که یکم بیشتر راجبه حواشی این بازیگر براتون بگیم، پس با ما همراه باشید.

سحرولدبیگی

انگشتر عجیبی که سحر ولدبیگی انداخت کاربرا رو به فکر برد و تو نظرشون خانوم شد مولتی میلیاردر

این روزا خیلی از اکسسوری های عجیب اومده رو مد و باب شده و جالبه که سلبریتی ها از این زلم زیمبوها میندازن و یه جورایی طرفدارشون هستن و البته که طبق مد و فشن باید با استایلتون یه اکسسوری مناسب داشته باشید و انگار که خالی خالی نمیشه و تو ایران یکی از سلطان های این چیتان پیتان بازی ها بهاره رهنما هستش که باید بگیم خانوم خانوما براش مهم نیست ختم باشه یا عروسی باید از این چیزا آویزون خودش کنه اونم نه یکی نه دوتا بلکه چند تا چندتا که قشنگ از خجالت سانتی مانتال بازی دربیاد!

اما راجبه سحر ولدبیگی یه موضوعی که وجود داره ایشون خیلی بی حاشیه هست و مثل امثال رهنما اهل اینجور سانتی مانتال بازی ها نیست ولی خب به تازگی یه عکسی ازش منتشر شده که توی اون خانوم خانوما یه انگشتر دستش کرده که حسابی سوژه شده، حالا چرا؟ نکته ی اولی که در خصوص این انگشتر وجود داره شکل عجیب و غریب این انگشتره که خب خیلی خاصش کرده و مورد دیگه این هست که بعضی از کاربرا معتقد هستن که این انگشتر عتیقه هست و چندین میلیارد پولش هست که خب راستی و درستی این حرف مشخص نیست!

سحر ولدبیگی

پیر نشو لعنتی!

این روزا سینما داره به سمتی میره که تزریق بوتاکس و ژل شده یکی از مهم ترین اولویت های بازیگرا که این درحالی هست که این مواد باعث میشن که اونجور که باید از میمیک چهره نشه بهره برد و در نهایت باعث افت کاری یه بازیگر میشن چون یه هنرمند فعال در این حوزه باید حتی اجزای صورتش رو هم بازی بده و از اون ها برای بیان یه سری از احساسات و حالات استفاده کنه که خب ریزه کاری های زیبایی به این شکل باعث میشن که این امر ناممکن بشه وجالبه که با این وجود باز هم این کارا بین هنرمندا طرفدار داره و یه جورایی بکش خوشگلم کن چون خوشگلی هم برای دیده شدن یه بازیگر خیلی مهمه!

اما تو دنیایی که داره اینجور ی میگذره یه عده هم هستن مثل سحر ولدبیگی که اصلا تو این احوالات نیستن و اهمیتی به این داستانا نمیدن و دارن خیلی راحت و ریلکس روند طبیعیه زندگیشون رو طی میکنن و با همون چهره ای که دارن با اعتماد به نفس کامل تو هر محیطی چه مجازی و چه دنیای واقعی ظاهر میشن و براشون مهم نیست که دیگران چه فکری راجبشون میکنن. اما یه نکته ای که راجبه این بازیگر وجود داره این هست که خیلی ها از این که ایشون دارن روند طبیعی میانسالی رو میگذرونن ناراحتن و به نظرشون این روند برای ایشون خیلی زود شروع شده در حالی که سحر ولد بیگی 46 سال داره!

سحر ولدبیگی

کمی بیشتر از احوال سحر ولد بیگی

سحر ولدبیگی تو یه خونواده ی هنری به دنیا میاد، پدر ایشون یعنی مسعود ولدبیگی بازیگر بوده و سحر هم برای آینده ی شغلی خودش این حرفه رو انتخاب کنرده و جالبه که حتی همسرش رو هم از بین همکاراش انتخاب کرده. متولد یک تیر سال پنجاه و شش هست. دیپلم اداری بازرگانی داره. 

برای بازیگر شدن تو کلاس ها و کارگاه های مرتبط شرکت کرده. در خصوص آشنایی این بازیگر با همسرشون خود سحر گفته که جرقه ی این آشنایی از سریال "رستوران خانوادگی" شروع شد و که جالبه تو فیلم همه ی خونواده میخواستن که این دو نفر ازدواج کنن ولی زیر بار نمیرفتن ولی تو واقعیت این دو نفر تو روز تولد سحر خانوم باهم ازدواج میکنن و تا الان بیست سال هست که این ازدواج پایدار مونده.

سحر ولدبیگی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی