|

سحر ولد بیگی و نیما فلاح بعد بوقی اومدن ولی چه آلاگارسون اومدن؛ تولد رمانتیک آقاییشو!

sahar valadbeigi shayanews

سحر ولدبیگی بازیگر مشهور ایرانیه که همسر نیما فلاح بازیگر خوشتیپ نیز هستش و اینبار این زوج جذاب با استایلایی که داشتند مورد توجه قرار گرفتن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سحر ولدبیگی بازیگر مشهور و باحال ایرانیه که قدیم ندیما خیلی ایفای نقش داشت و حالا می بینیم خیلی ساله که نه خانوم خانوما تو کار و باری دیده میشه و نه همسرش نیما فلاح! آخه میدونید که نیما فلاح هم بازیگری مشهوره و جالبه که در سریال "باغ سرهنگ" این دو هنرمند که زن و شوهر هستند همبازی شدند و کاراکتر خواهر و برادر رو ایفا کردند. سحر ولدبیگی خیلی ساله که کمرنگ شده که خب مشخص نیست به دلیل کمبود پیشنهاد کاری هستش و یا دلایل شخصی که البته از اونجایی که بازیگران جدیدالورود اومدن و حسابی معیار سینما رو تغییر دادن، میشه گفت قطعا پیشنهاد کاری هم برای سحر ولدبیگی و امثالهم کم شده.

همه اینهارو از کم کاری سحر بانو گفتیم اما جالبه که بدونید این بازیگر طرفداران بسیاری داره و با وجود اینکه به شدت کم حاشیه هستش و در اینستاگرام هم از اون دست هنرمندان جنجالی پوش نیست! خب هرکسی تو صفحه شخصیش یه جور محتوا سازی داره که شخصیت و سلیقش رو تا حدودی نشون میده و سحر ولدبیگی هم این مدلیه که حاشیه ای تا به حال ازش دیده نشده اما خب پشت و استوری های این مدلی زیاد میذاره و گاهی هم استایل هایی استفاده میکنه که جالبن! مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصویری از این زوج در حالی که سنشون اصلا و ابدا کم نیست ولی خب جذاب شدن و مورد توجه قرار گرفتن.

hashiyeh_max_s instagram 2023-7-31 story

رابطه زن و شوهری سحر ولدبیگی که از خیلیا سر تره

همیشه دیدیم که یکسری به مانند خانوم بهاره رهنما و همسر دومشون که البته همسر سابق محسوب میشه، با انتشار تصاویر و رفتار های عجیب بولد میشدن و مورد توجه قرار میگرفتن، اما خب گاهی هم با سر زدن و آشنایی با زوج هایی به مانند سحر ولدبیگی و نیما فلاح میشه فهمید که هنوز هم هستند هنرمندانی که با هم ازدواج کردن و بدون ذره ای حاشیه زندگیشون رو میکنن اونهم خیلی عاشقانه و درست حسابی.

رابطه میون این دو چهره رو به راحتی میشه ار صفحه اینستاگرامشون متوجه شد که تا به چه اندازه نگاهی زیبا به هم دارند. مثلا مدتها پیش بود که سحر بانو جهت تبریک به همسرش متنی جالب نوشت و با یه عکس دو نفره کار رو تموم کرد.

وی نوشت: 

محبوبم!

نگاه شما شب دارد

روز دارد

نگاه شما تماشا دارد

تماشاخانه دارد

همه آن اشتیاق‌ها که داده به عاشق دارد

نگاه شما داستان‌ها دارد ...!

محبوبم، تولدت مبارک

hashiye_va_havashi_1640443642

وقتی خوشگلای سینما جا رو واسه فیس نچرال سحر خانوم تنگ کردن!

سحر ولدبیگی تا به اینجا تونسته نگاه بیش از 560 هزار دنبال کننده رو به سمت خودش جلب کنه و فالوورش بشن. این بازیگر جذاب که چهره ای به شدت نچرال داره میشه گفت کمی تا قسمتی هم از سینما و بازیگری طرد شده، چرا که سینمای امروزه ما به قول نیکی کریمی پر شده از لب و گونه های پروتزی و از طرفی هم افسانه پاکرو بر این نظره که سینمای حال حاضر شیفته دختران خوشگل و عملی هستش که تعداد فالوور بالایی دارند! 

قطعا با این تفاسیر جایگاه برای بازیگرانی همچون سحر ولدبیگی که نچرال هستند تنگ شده و اونچه که نگاه اهالی سینما و مخاطب رو میتونه جلب کنه اون دست معیارهای نام برده هستش!

ناگفته نمونه سحر ولدبیگی سال گذشته بود که در سریال مناسبتی "خوشنام" ایفای نقش کرد و دیگه پیداش نشد!

300757

بیوگرافی سحر ولدبیگی

سحر ولدبیگی (متولد ۱ تیر ۱۳۵۵، تهران) است. وی دختر مسعود ولدبیگی چهره پرداز و بازیگر می باشد و دارای مدرک دیپلم اداری بازرگانی از هنرستان شهید مدرس است.

سحر ولدبیگی یک دوره بازیگری را در کارگاه آزاد بازیگری گذراند و پس از بازی در چند مجموعه تلویزیونی، با سریال «دختران» شناخته شد. 

Untitled

و اما نیما فلاح

نیما فلاح (متولد ۴ بهمن ۱۳۵۰) در تهران، دارای مدرک کارشناسی گرافیک مطبوعاتی است. نیما فلاح فعالیت خود را با عرصه تئاتر در سال 1373 آغاز کرد.

نیما فلاح  بازی در تلویزیون را با نقش دستیار درک (هنرا) در مجموعه طنز ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری شروع کرد و بعد از چند سال وقفه مجدداً با مهران مدیری در برنامه جنگ ۷۷ فعالیت بازیگری اش را ادامه داد و بعد در سریال مختارنامه به فعالیت پرداخت.

نیما فلاح در این چند سال اخیری که چندان در بازیگری فعال نبود مشغول ساخت تبلیغات تلویزیونی و تیتراژ سریال و سینما بود.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی