|

تیپ پسرونه و رژ "الیکا ناصری" که اصلا به اَبرای یاغی نمیاد؛ سفر کرده به سرزمینی عجیب!

elika naseri shayanews

الیکا ناصری بازیگر سریال یاغی می باشد که حالا در اینستاگرام تصاویر زیبایی از خود به اشتراک میذاره و اینبار تیپ پسرونه خانوم سوزه شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- الیکا ناصری از بازیگرای جذاب و کم سن و سال ایرانیه که با بازی در سریال "یاغی" دیده شد و شهرت یافت. البته که خانوم خانوما از دست هنرمندانی محسوب میشه که تو بچگیش هم سابقه ایفای نقش رو داشته اما خب نه به مانند خانوم ترلان پروانه که یه دم از همون سن کم بازی کرد و همچنان هم داره شتابان میره بالا. الیکا ناصری با یاغی مشهور شد و هوادار پیدا کرد. خانوم بازیگر تو همین تایما میتونست به راحتی تیرش رو تو نشونی بزنه و بازیگری بیشتری داشته باشه و یا حداقل تو اینستاگرام فعال تر بشه و خودش رو به همگان بشناسونه و جذب فالووری بیشتر کنه، اما خب ظاهرا از این خبرا نیست و الیکا ناصری علاقه ای به این راه و روند نداشت و نداره!

الیکا ناصری تا به اینجا تنها تعدادی معدود تصاویری از خود منتشر کرده که خب اونقدری کمه که بیساری از فالووراش میگفتن احتمالا این عکسا رو هم دستت خورده پست شدن! همه ما میدونیم که چهره هایی به مانند خانوم بهاره رهما و یا سپیده خداوردی چندان حرکت جالبی ندارن که هر روز و هرررر روز تصاوییر از خود به اشتراک میذارن و از طرفی هم بازیگرانی مثل الیکا ناصری خیلی مودر پسند واقع نمیشن که تا به این اندازه فعالیت ندارند، انگار نه انگار که هوادار گناه داره! 

از اینها بگذریم و برسیم به اخرین پستی که خانوم خانومای دهه هشتادی منتشر کرد و مورد توجه کاربران قرا گرفت.

elika.naseri_340304763_487069230188299_8310577745258360252_n

الیکا ناصری شیفته تیپای پسرون و رژ قرمز

در رابطه با تصویر بالایی برخی از فالووراش میگفتن چرا الیکا ناصری با این چهره ظریفش انگاری تیپ پسرونه زده که خب باید بگیم اون روی رز قرمز خانوم خانوما هم جالبه. همونطور که از چهره دخترمون مشخصه الیکا ناصری سادگی انتخابشه که البته فکر نکنید مثل مثلا روشنک گرامی بدون هیچی هم میاد تو جمع، خیررر! بلکه گاهی خیلی ملو میکاپ میکنه و بیشتر هم به رژهای قرمز علاقمنده چرا که پوستی سفید داره!

unknown_240648210_367978898244516_4034437060515238302_n

سفر الیکا ناصری به یه جای دور و عجیب

الیکا ناصری یه دختر  هنرمنده که علاقمنده تا اونچه که در واقع هست رو نشون بده و نمیخواد با روشای جدید خالی بندی اونچه که هست رو قایم کنه و یه عکس خوشگلاسیون شده فیک تحویل بده. احتمالا میدونید منظور ما از این موضوع چیه دیگه؟ این روزا می بینیم که خانوما از جنوجَوون گرفته تا پیراش همه و همه فیلترای اینستاگرامی رو دوست دارن چرا که با این فیلترا تبدیل به یه ورژن جذاب تر از خودشون میشن و دیگه باورشون میشه که باید اون شکلی باشن نه اون شکلی که خدا بهشون داده. اما الیکا ناصری این مدلی نیست و از این فیلترای دست ساز به دوره.

خانوم بازیگر اهل سفر و طبیعته که گاهی تصاویری از این موضوعات منتشر میکنه و اینبار عکس هایی از سفرش به یه جای جذاب رونمایی کد و مورد توجه قرار گرفت.

Untitled

Untitled

الیکا ناصری از اتاق عمل زیبایی فرار کرده؟

خب دیگه میدونیم که این روزا عمل جراحی زیبایی بین خانوما خیلییی زیاد شده و از طرفیم استفاده از لوازم آرایش تو خانومای ایرانی اونقدری زیاد هست که ایران تو هر چی رتبه نیاره تو استفاده از لوازش ارایش از مقام دارااااست! که خب این نشون دهنده کمبود اعتماد به نفس بانوان ایرانیه! حالا این موضوع بین بازیگرای زن در سینما و تلویزیون هم زیاده که خب جدیدا بین دهه هشتادیا هم به شدت دیده میشه. شاید بگین چقر گیر داده به سارا و نیکا اما شاید باورتون نشه سارا و نیکا فرقانی حتی در این موضوع هم ید طولایی دارن و از سن خیلی کم 13-14 سالگی آرایشای غلیظ میکردن تا همین حالا که تازه 18 ساله شدن! اما الیکا ناصری در این موضوع چندان زیاده روی نمیکنه و معمولا کم آرایش دیده میشه! از طرفی هم چهره ای نچرال داره که هنووووز وارد وادیه عمل ممل نشده، تا ببینیم بعد ها چی میشه!

biography-elika-naseri-pendarmovie-com-10

الیکا ناصری اینجوری دل اقای کارگردان یاغی رو ربود

الیکا ناصری هنگامی که در تئاتر مشغول به فعالیت بود و توانست نظر محمد کارت کارگردان سریال یاغی را به خود جلب کند و به جمع بازیگران اصلی این سریال بپیوندد و در نقش ابرا بازی کند. الیکا ناصری از طرفداران استقلال و رنگ آبی است و علاقه خاصی به کتاب خواندن دارد.

Untitled (3)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    باز گیر وهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است تحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی