|

انگار آرایش فیس ستاره پسیانی دست یه بچه تخس بوده انقدر عجیبه؛ زد رو دست گلزار با نقشش!

setareh pessyani shayanews

ستاره پسیانی رو همه ما بازیگری کم حاشیه میدونیم که البته گاهی با سبک لباسی که استفاده میکنه در برخی حرف و حدیث های منفی می بینیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ستاره پسیانی یکی از بازیگرا محبوب و البته به همون اندازه منفور ایرانیه که برای هر کدوم دلایل خاص خودش رو داره! خانوم بازیگر چرا محبوب هستند؟ خب مشخصه چون دختر بازیگری همچون آتیلا پسیانی می باشند که یکی از دوست داشتنی ترین هنرمندان است و از طرفی هم خود ستاره پسیانی تا به اینجا نشون داده اونقدری تلاشگر و خوش استداد هستش که میتونه به راحتی بدون اعتبار پدر گلیمش رو از آب بکشه بیرون چرا که توانمنده! اما ستاره پسیانی کمی تا قسمتی هم تو چشم برخی خار شده چرا چون باز هم دختر یک هنرمنده و این باعث شده تا با پارتی مستقیم وارد بازیگری بشه نه اونچه که خیلی از بازیگرا تجربه کردن و سختی کشیدن! ستاره بانو با توجه به اینکه از رنج هنرمندان سینما هستش و چندان اهل حاشیه سازی های اطواری نیست، خب غروری بسیار هم داره و اینجاست که برخی از کاربران بر این نظرند ستاره پسیانی غروری کاذب داره و بیش از اندازه! در ادامه ابتدا بینیم تصاویری جالب از این بازیگر تا ادامه ماجرا.

361937570_239358205081526_4096355219968022034_n

362290769_7044651452268186_7898120011650055802_n

استعداد به این میگن! ستاره پسیانی چجوری میتونه انقدر یه آدم دیگه بشه!

ستاره پسیانی تو این یکی دو سال اخیر خیلی پر کار شده، خیلی خیلی! به حدی که پشت بند هم در نقش های مختلف دیده میشه و اینجاست که ممکنه مخاطب ذهنش نتونه به خوبی آنالیز کنه و در نهایت کاراکترارو شبیه به هم ببینه! ستاره بانو مثلا فیلم هایی به مانند "دوزیست و علف زار" رو پشت بند هم بازی کرد و از طرفی هم سریال هایی مثل "جیران و حیثیت گمشده" رو هم یکی پس از دیگری با قفاصله زمانی نه چندان دور بازی کرد که خب سریال نمایش خانگی حیثیت گمشده به تازگی داره نشون داده میشه و خیلی هم مورد توجه واقع شده.

یکی از متفاوت ترین نقش هایی که ستاره پسیانی به تصویر کشید و ایفا کرد، میشه به فیلم "سرخپوست" اشاره داشت که خانوم خانوما گریم و لحجه ای به شدت تغییر یافته و سخت داشت که خب توانمندی یک بازیگ دقیقا اینجاهاست که مشخص میشه و یکی از دلایلی که خیلی از مخاطبین مثلا از بازیه بازیگری همچون محمد رضا گلزار گله دارن همینه که همه جا اون پسر خوشگله داستانه که هیچ چالشی نداره و با گریمی کاملا عادی و بدون ذره ای لحجه و تفاوت بازی میکنه!

27a4a095-18c2-414c-9f57-e90705dab1bb

ستاره پسیانی کمی تا قسمتی از ترلان پروانه استایل یاد بگیره!

چند لحظه به چهره ستاره پسیانی فکر کنید! نچراله نه؟ بله درسته ستاره پسیانی از دست هنرمندان ساده فیس و طبیعی سینما که هنوز هیییچ پروتز و عملی رو به خودش ندیده و میشه گفت زیبایی و خاص بودن خودش رو داره! 

ستاره پسیانی از به جز این خوبی ها، قطعا نکات منفی هم در اخلاق داره که یکی از اونها عجیب پوشی خانوم بازیگر است که میشه گفت کمی تا قسمتی شلخته طور هم هست. قطعا یک هنرمند باید در مراسماتی که حضور پیدا میکنه آراسته و زیبا باشه. قطعا زیبا بودن بر این نظر نیست که شخص به شدت قرتی طور بشه و هر آنچه که قراره استفده رو به غلیظ ترین طور ممکن استفاده کنه! بلکه یک بازیگر میتونه اگه سادگی رو دوست داره ساده باشه اما در عین حال آراسته. مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصاویری از ستاره پسیانی که نشون میده خانوم خانوما با موهایی باز که خب به هم ریخته شدن و استایل هایی که چندان بهشون فکر نشده، قصد داره نشون بده من اینم!

ناگفته نمونه که هنرمندانی هستند به مانند خانوم ترلان پروانه که درست برخلاق پسیانی ها می باشند و برای حتی هر یک عکس در اینتساگرامشون هم فکر میکنن چه برسه به تیپای تو اکران ها.

Untitled

hih

Untitled

وقتی ستاره پسیانی این جوری افتاد تو ظرف عسل! اونم عسل ناااب

قطعا نیازی نیست از آتیلا پسیانی چیز زیادی بگیم چرا که هم از توانایی این بازیگر که خبرداریم و میزان دوست داشتنی بودنشون هم کاملا مشخصه. ستاره پسیانی رابطه خیلی قشنگ و نزدیکی با خانوادش به خصوص پدرش داره و تصاویر در صفحه اینستاگرامش هم در این مورد زیاده. ستاره خانوم مثل خیلی از همکارانش راه هموار و آسونی رو برای ورود به سینما داشت و مثل آب خوردن به چیزی که دوست داشت یعنی بازیگری رسید. ستاره پسیانی شخصیتی آروم و به دور از حاشیه ای داره اما از طرفی هم مغرور و محکم نشون میده! بالاتر گفته بودیم خانوم خانوما تازگیا در دو پروژه کار کردن اما خاتون سریال پر بیننده و خیلی محبوبی که مدتی پیش به پایان رسید هم از سریال هایی جدیدا بازی کرده ستاره خانوم پسیانی بود.

البته که دختر بازیگری معروف بودن این خوبیارو هم داره دیگه به راااحتی میتونی نقش بگیری  تو بهترین پروژه ها بازی کنی!!!

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی