|

دانیال حکیمی هم دکمه پیری رو زد ولی یه پیره ژذاب؛ سلفیای دخترش مناسب اروپاس نه ایران!

dayana hakimi shayanews

دانیال حکیمی بازیگر قدیمی و جذابیه که هیچگاه حاشیه نداشته تا اینکه تصاویری از خودش دایانا منتشر شد و رفت تو جنجالاتی خاص!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگه یه دهه هشتادی باشید احتمالا خیلی با دانیال حکیمی و سریالایی که تا به حال بازی کرده آشناییت ندارید، دهه نودی باشید که اصلا نمیدونید کی به کیه! اما اگه الان بیست و چند سال به بالا سن دارید، قطعا این بازیگر مرد رو می شناسید ، چرا که دانیال حکیمی مِن جمله هنرمندان جذابی بوده و هست که سالهاست در این عرصه شگفت انگیز حضور داره و با ایفای نقش در سریال های مختلف که اغلب سمت و سویی مذهبی و پلیسی داشته اند هوادارای بسیاری رو جذب خود نمود. واقعا باید گفت دانیال حکیمی یکی از بهترین هنرمندان برای کاراکترای پلیسی بوده و هست اما اینکه چرا تو این چند سال اخیر هیچ فعالیتی از وی دیده نمیشه واقعا عجیب به نظر میاد!

دانیال حکیمی سابقه بازی در سریالی همچون "فاصله ها" رو داره که خب مثلا نقش یه پدر مذهبی و از طرفی هم گیر رو داشت که با پسرش چپ و راست به مشکل میخورد. از طرفی هم سابقه ایفای نقش در سریال "رهایی" رو داره که پلیس بود که البته اینها نمونه های جدید از وی بوده و قدیمی تر ها هم به نوبه خود به شدت جذاب بوده اند. دانیال حکیمی رو همیشه چهره ای جذاب و خوشتیپ دیده ایم که کلی روش کراش دارن، اما با توجه به اینکه کم حاشیه هستش و هرچی عکس بذاره خیلی بولد نمیشه، اینبار با انتشار تصویری که در ادامه مشاهده می کنید نشون داد متاسفانه دانیال حکیمی هم اون دکمه پیر بشو رو داره اما خب تا به حال ازش استفاده نمیکرده و حالا مشخصه که فعالش کرده! اما یه سن میانسال ژذاااب!

Untitled

بیاین با هم راحت باشیم و دختر دانیال حکیمی رو بشناسیم!

بیاین باهم راحت باشیم دیگه! قطعا برای شما هم دونستن یکسری از جزئیات لایف استایل بازیگرا جالب بخه نظر میاد و دوست دارید بدونید چی به چیه! مثلا دیدن تیپ و چهره فرزندان جوان و نوجوان بازیگرا باحاله و خیلیا علاقمندن تا بدونن آقا و خانوم ایکس مثلا تو زندگی واقعیش چه مدل مادر و پدریه و چجوری فرزندش رو بزرگ کرده! قرتی و یا معمولی و شاید هم به شدت معتقد!

در رابطه با دانیال حکیمی از اونجایی که در اغلب نقش ها کاراکتر مردی مذهبی رو داشت، خب خیلی از مخاطبین با دیدن چهره و ظاهر واقعیه دخترش دایانا عجیب غریب متعجب شدند! چرا؟ در ادامه ابتدا تصاویری از اینستاگرام دایانا بانو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

Untitled (2)Untitled (1) (1)

دایانا حکیمی انتظار مارو برآورده نکرد؟ شاید چون زندگی خودشه!

خب همونطور که دیدن کلا این دختر خانوم دهه هفتادیه ما با اونچه که من و شما در سریال های دانیال حکیمی دیده ایم و انتظار داشتتیم فرق داره. ابته که قطعا زندگی و سبک انتخاب هرکسی به خودش مربوط نه من و شمای نوعی! اما در رابطه با بازیگران بحث انتظار میاد وسط و وقتی شما یک بازیگر رو در نقش ها باور کرده اید، دیگه انتظارش رو ندارید که تو واقعیت و زندگی خودش یه مدل دیگه باشه! و این موضوع بارها و بارها در ربطه با بازیگران مختلف اتفاق افتاده و یکیش لاله مرزبان هستش!

Untitled

دانیال حکیمی هم دخترش و هم پسرش رو بازیگر کرد! دایانا در سریال کیمیا

در رابطه با دایانا حکیمی هم باید بگیم جالبه که دانیال خان به مانند بسیاری از بازیگران و کارگردانان، که فرزندان خود را هم به این عرصه میارن و مثل آب خورد بازیگرشون میکنن کرد و حالا دایانا حکیمی و دانا حکیمی دختر و پسر دانیال حکیمی سابقه بازیگری دارند! 

سریال کیمیا رو به یاد دارید؟ دایانا حکیمی نقش دختر کیمیا رو ایفا کرد که دختری چادری و با حجابی کامل بود! از طرفی هم در سریال رهایی همراه با پدر و برادرش ایفای نقش کرد و همبازی شد. دایانا حکیمی دختری حاشیه ساز نیست و علاقه ای هم به این سیک جلو رفتن و مشهور شدن نداره!

Untitled

کمی بیشتر با دایانا حکیمی

دایانا حکیمی در تاریخ هفتم اسفند ماه ۱۳۷۳ در شهر تهران به دنیا آمد. دایانا در سن ۱۱ سالگی با توجه به فعالیت هنری پدرش بازیگری خود را آغاز کرد و برادر او نیز در بازیگری مشغول به فعالیت است.

در انتها اینکه دانیال حکیمی چهره مردانه خوبی دارد و خب از اونجاسی که همسری زیبا رو نیز داشته، فرزندان هم خوش فیس از آب دراومدن و به همین جهت میشه گفت زیبایی اونها تنها برای عکیس و آرایش نیست بلکه ژنی هم صورتی با معیار های زیبایی روز دارند.

دانیال حکیمی و همسرش
دانیال حکیمی و همسرش
دانا حکیمی
دانا حکیمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی