|

شادی مختاری با استایل تنوع یافتش سوژه عکاسان شد / آقایون بازیگر در خط خوشتیپی!

shadi mokhtari shayanews

شادی مختاری بازیگر سریال جزیره می باشد که حالا در اکران های مختلف حضور دارد و اینبار با ظاهر تنوع یافتش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شادی مختاری رو میشه مِن جمله هنرمندانی دونست که خیلی زود شهرت یافت و با اولین بازی اش در سریال نمایش خانگی نه تنها شناخته شد، بلکه خیلیم پرطرفدار گشت. اما باید گفت شادی مختاری از اون دست هنرمندانی هم هستش که کلا یه سابقه کاری تو کارنامه کاریش داره و حالا به هر دلیلی که هست، زیاد در اکران های مختلف خصوصی و مردمی حضور پیدا میکنه. سوال اینجاست که چرا؟ شادی مختاری در این سریال نمایش خانگی نقش صحرا رو ایفای کرد که خب کاراکتر نامزدش هم میشد امیر مقاره و به همین سبب هم خیلی از مخاطبین میگفتن دوتا چهره جذاب رو گذاشتین نقش مقابل و خلاصه اینکه خیلیا میگفتن شادی و امیر به هم میان! شادی مختاری در لایف استایلش که خب باید گفت خانوم خانوما تو زندگی خیلی به تیپاش اهمیت میده.

این اهمیت اونقدری هست که گویی ابهت و اعتبارش رو از استایلاش میگیره و جوری در مقابل دوربین گوشی و عکاسان قرار میگیره که انگاری غروری تمام عیار خانوم خانوما رو فرا گرفته. شادی مختاری اینبار نیز به همون دلیل نامعلومی که در ابتدای متن اشاره کردیم معلوم نیست چرا به اکران های مختلف دعوت میشه، اینبار نیز در اکران مردمی فیلم پرونده باز حضور پیدا کرد و سوژه ای جالب برای عکاسان شد.

361763351_1018571285801878_1379609176668247005_n

Untitled

شادی مختاری اینبار میون اهالی سینما دست به این ظاهر و لباس زد!

البته که شادی مختاری همیشه یکی از سوژه های جالب برای عکاسان و فتوکال هستش، اما اینبار تفاوتی که شادی خانوم با دیگر مواقع داشت، بیشتر مورد توجه قرار گرفت. اگر از دنبال کننده این قشر از جامعه یعنی بازیگران بوده باشید، قطعا میدونید که شادی بانو بیشتر از رنگ های تیره برای استایل های خود استفاده در مراسمات سینمایی میکنه و استقبالش از این رنج رنگ ها بیشتره که با ژست های جدیش تصاویر رو به ثبت میرسونه!

اما اینبار همونطور که مشاهده کردین شادی مختاری با ترکیب لباسی ظاهر شد که کاملا روشن بود و این چهره رو خانومانه تر و البته باکلاس تر کرده بود، نه خشن و مغرور! 

استایل+شادی+مختاری

shadimokhtarii_1636118747_4

چهره شادی مختاری اینچنین است!

البته که باید گفت خب سلیقه و انتخاب هر آدمی با اون یکی فرق داره و یکی رو می بینیم که در این حد سادگی رو میپسنده و دیگری به مانند خانوم الهام حمیدی عجیب پوشی رو! قطعا برای یک بازیگر به خصوص خانومها این مسائل خیلی اهمیت داره و مهمه.

شادی مختاری اما به غیر از اینها، به شدت اهل زیباسازی چهره اش نیز هست. قطعا ظاهر نباید اینهممممه بر روی یک بازیگر تاثیر گذار باشه، اما می بینیم که این روزا دیگه هنر جاش رو به ظاهر داده و بسیاری از هنرمندان هستند که شادی چندان هنر نداشته باشن اما چون چهره سینما پسندانه دارند میرن و میشن بولد!

شادی مختاری چهره ای کاملا عمل زیبایی کرده داره! خانوم بازیگر علاوه بر اینکه بینی خود را همچون نخود کوچیک کرده، چانه و گونه هایی برامده نیز دارد که خب خیلی از مخاطبین خیلی به این موضوع وایب خوبی نداشتند!

Untitled (3)

74614eoex

نظر کمتر دیده شده خانوم بازیگر در مورد عشق!

بنظرم مفهوم عشق خیلی در قرن حاضر از بین رفته است. شرایطی بین آدم هاست که نمی توانیم بگوییم روابط عاشقانه ، چون اصلا جبر جغرافیایی به ما اجازه نمی دهد عشق را تجربه کنیم.

شادی-مختاری-بازیگر-سریال-جزیره-3

همه با این تصاویر فالوور جذب میکنن، شادی مختاری فالوور دفع کرد!

شادی مختاری از فعالین اینستاگرام است و تصاویر بسیاری از خود منتشر می کند. پیج این بازیگر خوش چهره بعد از بازی در جزیره خیلی زود به 161 هزار دنبال کننده رسید و اما جالبه که بدونید تعداد فالوورای خانوم بازیگر نه تنها بیشتر نشده بلکه به شدت کمتر نیز شده اند و حالا شادی مختاری 146 هخزار فالوور دارد! 

شادی خانوم مدتی پیش تصویری در اتاق گریم سریال جزیره منتشر کرد که چهره ای بسیار جذاب و داف طور دارد. از اون عکس ها که چشم هوادار رو حسابی به خودش خیره میکنه!

biography-shadi-mokhtari-02

بیوگرافی شادی مختاری! هنرمندی هنرمند

شادی مختاری بازیگر جوان و تازه کار ایرانی متولد ۱۹ فروردین سال 1373 در تهران است. او یک برادر کوچکتر از خودش دارد. شادی مختاری مدرک کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی دارد و بازیگری را از کلاس های آزاد بازیگری شروع کرد.

او به جز بازیگری، نقاشی و عکاسی را هم به صورت حرفه ای دنبال می کند. از کودکی نقاشی می کرد و عکاسی مستند را هم انجام داده است. شادی مختاری روزنامه نگار هم می باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی