|

هوادارای عروسی گلزارو یادته؟ حالا ورژن علیرضا بیرانوند رو ببین! خانوماشون حرصی میخورن

عیلرضا بیرانوند نیز به مانند محمدرضا گلزار هوادارانی پیدا کرده که به دلیل خروجش از پرسپولیس دست به خودکشی زو حال بدی زده اند!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- می بینیم که علیرضا بیرانوند دوباره به صدر حواشی و حرف و حدیث ها برگشته. انگاری اصلا چهره هایی به مانند علیرضا بیرانوند همیشه علاقمند بودن و هستند که با مسائلی عجیب دیده بشن، مواردی که شاید هرکسی در قالبش قرار نگیره! علیرضا بیرانوند حول و حوش شیش سالی میشه که دروازه بان تیم قرمزها یعنی پرسپولیس می باشد و حالا ظاهرا رنگ آبی بیشتر مورد پسندش قرار گرفته! اما چرا؟ چون میدونیم و می بینیم ک رقم پیشنهادی که استقلال و یا بهتره بگیم آقای هوادار به این گُلر دهه هفتادی داده، بیشتر بوده! اونهم خیلی بیشتر!! علیرضا بیرانوند هم طی یکسری اطوارهای خاص فوتبال گونه علنی نگفت میخواد بره استقلال، اما نشونه هایی غلیظ تر از علنی رو کرد، مثل قلب آبی برادرش!!

البته که خبر رسیده ظاهرا باشگاه استقلال هم کم کم داره عقب نشینی میکنه چرا که بیرانوند جان بیش از اندازه ناز کرده و پاسخگو نیست! از طرفی فشار روانی هوادارا و الفاظی که بهش چسبیده میشه، از طرفی هم بی تیم موندن و پول زیاد و .... خلاصه کلی چیز میز که خودتون بهتر می دونید! 

اما اینبار علیرضا بیرانوند اومدو تو یه استوری صحبت هایی از بی مهری کرد که خب باز هم کاربران نظرات مختلفی داشتند و برخی آقای گلزار رو درک کردن و برخی هم گفتن ایشون داره رسما میگه پول بیشتر میخوام درکم کنید! برخی هم گفتن اصلا دیگه نمیخوایم تو پرسپولیس بمونی و این در حالیه که تا پیش از این هوادارای قرمز به شدت علی بیرو شون رو دوست داشتند. در ادامه این استوری رو مشاهده می کنید.

Untitled

کشته مرده های گلزار رو یادتون میاد؟ ورژن بیرانوندش رو ببیند!

اما داستان دیگه ای در رابطه با علیرضا بیرانوند این روزها به شدت شنیده میشه و مورد توجه و البته خنده دیگران قرار گرفته، قصه هوادارای خاص این گلر جوان هستش! داستان گلزار رو که یادتونه همین دو سه هفته پیش بود که خیلی از دختران به دلیل ازدواج این اقای بازیگر دست به خودکشی و پیام های عجیب و ویدیوهای غریب زدند! این در حالی بود که بسیاری از اونها راهی بیمارستان ها شده بودند و حتی روزنامه همشری هم تیتری بزرررگ در این رابطه زده بود که جریانات طرفداران بیمارستانی شده گلزار داره به جاهای باریک میکشه!

اما اینبار ظاهرا نوبت به علیرضا بیرانوند رسیده و در حالی که احتمالا خود آقای دروازه بان هم فکرشو نمیکرد تا به این میزان دخترا شیفتش هستند، تصاویری از اونها منترش شد که بیمارستانی شدن!

فکر می کنید شوخی میکنیم؟ خب سخت در اشتباهید! در ادامه ببینیم نمونهه هایی از اونهارو.

علیرضا+بیرانوند (1)

علیرضا+بیرانوند

علیرضا بیرانوند با استقلال اینجوری پول پارو میکنه!

دیدین؟ باورتون شد؟ من که همچنان باورم نمیشه هستند دخترانی که برای خروج بیرانوند از پرسپولیس و ورودش به استقلال اینچنین تحت تاثیر قرار گرفتن و حتی از جون خودشون سیر شدن! سوال اینجاست که با این میزان مشکلات اقتصادی و روانی در کشور، واقعا شما بزرگ ترین مشکلتون رفتن بیرانوند از پرسپولیس هستش که حاضرید به خاطرش از این دنیا برید و خداحافظی کنید؟

واقعا عجیبه!

رقم قراردادی که به علیرضا بیرانوند از سوی استقلال پیشنهاد شد 100 میلیارد بود که خب با یه حساب سر انگشتی و نگاه به اینور و اونور و همه چیز، میشه گفت آقای گلر برای تقریبا 18 ماه، یعنی یک سال و شیش ماه صد میلیارد تومان میگیرن! زیاد نیست؟ یکوقت زندگی به کامشون بد نگذره!

این موضوعات ارزش اینهمه حاشیه رو دارن؟ گلزار یا بیرانوند! مسئله این است

جالبه که بدونید تو همین یکی دو روزه گذشته اتفاقات بسیاری تو کشورمون افتاده که حوادث تلخ و دردناکی بودن! قطعا تو ایرانمون اونقدری گزینه برای بولد شدن و ناراحتی هست که حضور آقای بیرانوند در تیم آبی یا قرمز میتونه آخرین گزینش باشه! اما می بینید که تا به چه اندازه یک خبر و یک اتفاق به مانند ازدواج محمد رضا گلزار و یا حضور علی بیرو تو کدوم تیم میتونه اخبار رو در بر بگیره، جوری که شما در هر کجا مجازی رو باز کنید چه اینستاگرام و چه گوگل، این افراد و حواشیشون رو ببینید!

صحبت اینجاست که تا به چه اندازه میتونه یک خبر حاشیه ای ذهنارو به سمت خودش بکشونه! و دیگر روی صحبت اینجاست که تو همه جای دنیا چهره های مشهور قدم به قدمشون برای مخاطب جالبه اما نه اینکه خود مخاطب اونقدری شخص رو بزرگ کنه و بهش بال و پر بده که تا به این میزان تاثیر گذار بشه!!

Untitled

akrambeyranvand.fanpage_357192389_306563351727096_5365108436441931274_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • یکی ارسالی در

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    بی خیالش کلا از دست رفتیم
    از قدیم میگن آب ریخته رو نمیشه جمش کرد
    هر کدوممون تو یه چیز حساسیت داریم و به اون یکی می‌خندیم
    خلاصه که بی خیالش دیگه . من رد دادم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی