|

چاه استوریای سام درخشانی ته نداره؛ حاشیه یا هنر؟ مساله این است

srory sam derakhshani shayanews

نام سام درخشانی بیشتر در کنار استوری هایش دیده می شود تا دستاورد های هنری اش!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چند ماهی است که سلسله استوری های سام درخشانی سر زبان ها افتاده است. موضوعی که مدام در فضای مجازی دست به دست شده و گاهی نیز شوخی های نه چندان مناسبی در آن ها نهفته و آشکار است. این موضوع تا حدی همه گیر شده که با اندک گردشی در فضای مجازی و مواجهه با نام این هنرمند، متوجه می شویم اخیرا نام سام درخشانی بیشتر در کنار استوری هایش دیده می شود تا دستاورد های هنری اش! حال آنکه از قدیم الایام، همواره رسم بر این بوده که اگر نام یک هنرمند در کنار آثار هنری اش آورده شود، به مراتب ارزش والاتری دارد تا اینکه مکررا و حاشیه وار، فقط یک نامی باشد که چند صباحی آورده شده و احتمالا پس از اتمام تاریخ انقضایش، به باد فراموشی سپرده شود. 

آیا درخشانی برای دیده شدن نیاز به حاشیه دارد؟

ماجرا آنجایی مخاطب را به فکر فرو می برد که بداند کارنامه ی هنری سام درخشانی در سال های فعالیتش آنقدر قابل توجه بوده که نیازی به ایجاد حاشیه برای دیده شدن نداشته باشد. حتی با بررسی برخی از مجموعه نقد و تعریف هایی که به این کار درخشانی وارد شده است، متوجه شدیم عده ای آن را بهانه ای برای خندیدن مردم دانسته و حتی این کار او را ارج نیز می نهند. در ادامه ی این مطلب نیز می توانید بخشی از این استوری ها را ببینید که به حق  و در نگاه اول واقعا خنده آورند.

استوری های سام درخشانی

استوری های سام درخشانی

استوری های سام درخشانی

ولی جای سوال دارد که این مسیر درخشانی که علی رغم خنده دار بودنش تکراری و نخ نما نیز می باشد، آیا  قرار است تا کجا ادامه پیدا کند؟ کما اینکه با بررسی مسیر شهرت چند سال اخیر او می شود فهمید که معمولا هر از گاهی به یک موضوعی آنقدر پیوند می خورد و مدام با آن دیده می شود تا در نهایت از دایره ی توجه مردم خارج شده و مدتی بعد با سوژه ای جدید دوباره به میادین برگردد! به عنوان مثال می توان به دورانی اشاره کرد که سام درخشانی و پژمان جمشیدی مدام کنار یکدیگر دیده می شدند و کل کل های سلسله وارشان مدتی بعد، دقیقا مثل همین استوری ها، با تمام جذابیتشان خط خورده و دیگر آنقدرها هم مرکز توجه نبودند!

در پایان باید گفت که بی شک همه ی ما می دانیم انسان هنرمند نیز مثل همه ی انسان ها حق خنده و شوخی دارد. اما سوال اینجاست که سقف و آدابی نیز برای این شوخی ها در نظر گرفته شده است یا خیر، فقط انجام دادنشان است که اهمیت دارد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی