|

شوهر سابق دنیا مجاز شد؛ آقای مهراد جم! دیدی بالاخره شد آروم هوا؟!

مهراد جم

مهراد جم بعد از دو سال ممنوع الکاری و عبور از حواشی های ریز و درشت فعالیت رسمی خود را از سر گرفت

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر بخواهیم از افراد صاحب نامی که در چند سال اخیر حسابی خبر ساز بوده اند لیستی تهیه کنیم، بی شک نام مهراد جم جزء چند نفر اول خواهد بود. اکنون نیز به تازگی و طی خبری که مدیرهنری وی منتشر کرده، با خبر شدیم ظاهرا پس از دوسال ممنوع الکاری و حواشی که با خروج از ایران برای او رقم خورده بود، دوباره موفق به دریافت مجوز برای فعالیت های رسمی خود شده است.

مهراد جم که تا مدت ها به جهت مهاجرت خود و ازدواج با اینفلوئنسر معروف ، دنیا جهانبخت خبر داغ رسانه ها بود پس از چند صباحی، درست کمی قبل از تولد فرزندش، ترجیح داد به ایران برگشته و مسیر سابق خود را از سر بگیرد.

مهراد جم مجاز شد

شروع حواشی مهراد جم از کجا بود

او اما از همان ابتدا پر سر و صدا نبود و به دور از حاشیه در حال پیش بردن فعالیت هنری اش بود که به یکباره همه را رها کرده از ایران خارج شد و سر زبان ها افتاد. مهراد جم البته آن زمان علت خروج خودش از کشور را عشقی که به دنیا جهانبخت داشت و در ایران برای او ممنوع بود اعلام می کرد. اما همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم طولی نکشید که پشیمان شد و راه رفته را برگشته، سپس گفت که در خارج از ایران به او بد می گذشته است. این در حالی است که دنیا جهانبخت مدعی بود که ماهی یک میلیارد خرج مهراد جم می کرده و فقط ماهی صد میلیون تومان هزینه ی بازی های او می شده است!

مهراد جم مجاز شد

مهراد دلش ماهی کبابی می خواست؟ 

جهانبخت همچنین در پاسخ به این سوال کاربران که از او پرسیده بودند چه شد که مهراد جم تصمیم به ترک آن ها گرفت، در استوری صفحه ی رسمی اینستاگرام خود به کنایه نوشت: دلش برای خیابون امیری و خیابون بِرِیم و دهکده آبادان و ماهی کبابی های باباش و بچه محل هاشون و آغوش گرم خانواده و راهروهای ارشاد و صد البته گریه و زاری مسعود جهانی و عشقِ وطن و رفیقهاشو احتمالا استیج تنگ شده بود و ما هم توریست بودیم این وسط!

مهراد جم مجاز شد

بعد از این همه حواشی که از دید کاربران هرباره راست یا دروغش به یکی از آن ها نسبت داده می شود اما به هر شکل اکنون مسعود جهانی (تهیه کننده و مدیر هنری مهراد جم) به تازگی و در گفت و گویی خبر اخذ مجوز مهراد جم را تایید و اعلام کرد او به زودی فعالیت هایش را از سر خواهد گرفت

لازم به ذکر است که چندی پیش تهیه کننده قبلی مهراد جم بازداشت شد و پس از آزادی، با انتشار یک استوری اعلام کرد که دیگر هیچ فعالیتی در حوزه موسیقی نخواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی