|

تغییر ظاهر نامیزون لادن مستوفی وقتی ظریفه ولی بیریخت؛ ژستای مجسمه ای چی میگه!

ladan mostofi shayanews

لادن مستوفی بازیگر مشهوریه که خیلی اهل حاشیه سازی نیست و بیشتر با ظواهری که برای خود میسازه مور توجه قرار میگیره.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- همیشه بازیگرا با اونچه که من و شما یادمونه ازشون مشهور نیستند و شاید یه هنرمند سابقه کاری بسیار خوبی داشته باشه و کارنامش پر و پیمون باشه، اما خب مخاطبی ندونه که خانوم یا آقای ایکس کجاها بازی کرده. لادن مستوفی یکی از این سبک بازیگراست که چون اصلا و ابدا هیچ حاشیه ای نداره و از طرفی هم اون مدلیه که در ابتدای متن گفتیم، شاید همه و همه نشناسنش! اما باید خاطر نشان کرد که خانوم بازیگر تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته. مثلا فیلم "تسویه حساب" رو به یاد دارید؟ لادن مستوفی نقش اصلی بود و حتی از مهناز افشار هم بیشتر نقش داشت. لادن مستوفی به مانند بسیاری از همکارنش از طریق ساخت حواشی و دیده شدن ها اینجوری خودش و بولد نساخته و هرچه که هست از تلاش و استعداد خودش بوده.

اما از بدیای خانوم خانوما هم اینه که کلا انگاری تو یه راستا بازی میکنه و هیچ چالش خاصی نداره. این در حالیه که لادن مستوفی یه چهره دهه پنجاهیه که اما ظاهر و چهره ای زیبا و با طراوت تر از اونچه که هست داره. اما این روزها می بینیم که بانوان بازیگر در روند استایل و انتخاب آیتم های لباسشون خیلی با همین سال گذشته فرق کردن. بازیگران زن حتی اونقدری پیش رفتن که خیلیاشون تو کشور کشف حجاب نمودن و می بینیم که هر روز سوژه ای جدید هم بهشون اضافه میشه.

اما اینبار لادن خانوم مستوفی دست به کار شد و در اکران خصوصی فیلم "فصل ماهی سفید" در پردیس کوروش با کت شلواری که خانومانه به نظر میرسید، و یک مینی اسکارف به شدت کوتاه حاضر شد. در ادامه ابتدا ویدیویی از وی مشاهده می کنید.

انتخاب عجیب و نامیزون لادن مستوفی در استایل!

خب همونطور که دیدین لادن مستوفی در این استایل چندان از تعادل خاصی استفاده نکرده بود و جدا از اینکه اصلا مینی اسکارف تا چه اندازه مناسب بوده یا نبوده، ترکیبی که انتخاب کرد چندان جالب نبود و با نظرات منفی همراه شد. آخه مینی اسکارف با مانتو کتی و شلوار پارچه ای که هر دو رسمی هستن؟؟

از طرفی هم خیلیا بر این نظر بودند لادن مستوفی وقتی بانویی از دهه پنجاه هستش پس قطعا سن و سالی میانسال داره، با مینی اسکارفی که به نظر میاد خیلی هم سایز نباشه و بیشتر برای خردسالان باشه حاضر شد؟ و اینکه نظریه سوم اینکه جهات نامتعارفی داره به سمت و سویی کشیده میشه که ظاهر شخص رو نه تنها زیبا نمیکنه بلکه به دور از انتظار و عجیب هم میسازه!!

ladan.mostofi_133690207_744004046525818_2307831321903845976_n

لادن مستوفی یا زیادی ریز میپوشه یا زیادی درشت!

البته که انگار لادن بانو یه حالت میانه ندارن و کلا یا از اونور بوم میوفتن و یا از اینور بوم! مثلا همین سال گذشته بود که لادن خانوم با لیندا کیانی در اولین جشن فیلم کوتاه اندیشکده مستقل حضور داشتد و لادن مستوفی در حالی که یک روسری بسیار بلند برای استایل خود استفاده کرده بود، دور تا دور پیچید و در اخر هم با گره هایی واضح کار رو تموم کرد.

fyf

رفاقت جیک تو جیک لیندا کینی با لادن مستوفی! انگار دو قلو شدن

شاید براتون سوال بشه که چرا در تصویر بالای لیندا کیانی تا به این اندازه خودش رو نزدیک به لادن مستوفی کرده و اصلا چی میشه که یک بازیگر در مقابل دوربین عکاسان در فتوکال چنین ژستی میگیره! که خب باید بگیم در این هنر از اونجایی که ممکنه خانومها و آقایون در کنار هم حتی ماه ها به سر ببرن و تو سختیا و خنده ها کنار هم باشن، اصلا چه خوان و چه نخوان با هم دوست میشن مگه اینکه یه خصومت و غروری عجیب در این بین باشه. 

لیندا کیلانی و لادن مستوفی میز اینچنین هسنند و یه رفاقت دیرینه و صمیمی دارن که با توجه به اختلاف سنی کمشون اتفاقا خیلیم به هم میان!

Untitled

لادن مستوفی میتونست اینجوری شاخ مجازی بشه و نشد

خب لادن خانوم مستوفی از اونجایی که چهره خوبی داره و خب شناخته شده هم هستش میتونست از همون چهره استفاده هایی ببره و بیشتر در دید باشه و در نهایت مشهور تر و البته پر طرفدار تر نیز باشه.

اما انگاری لادن مستوفی نقطه مقابل بازیگری همچون بهاره رهنما هستش چرا که خانوم رهنما خودشون رو به آب و آتیش میزنن تا جذب فالوور کنن و کرور کرور تبلیغات بزارن اما لادن مستوفی حتی به اندازه یه کاربر معمولی هم در اینستاگرام اکتیو نیست!

در صورتی که لادن خانوم با توجه به چهرشون میتونستن حالا از چهره های بسیار پررنگ و شاخ در این فضا باشند! اما اگه نگاهی عمیق تر بی اندازیم خب درسته که همه این موارد برمیگرده به درون گرا و برون گرا بودن شخصیت ها و میزان طمعشون نسبت به پول، اما خب دیگه این دو بازیگر هر دو دارن از اینطرف و اونطرف بوم میوفتن چرا چون یکی شوره شوره و دیگری بی نمک و محو!!

ladan.mostofi_90971200_2074428436037235_7759089233403537668_n

بیوگرافی جالب لادن مستوفی

لادن مستوفی متولد 20 اسفند 1351 در تنکابن مازندران ، دانشجوی انصرافی دانشگاه می باشد که از 21 سالگی با تئاتر بروی صحنه رفت سپس با فیلم روز واقعه به شهرت رسید و حالا عادت بد قولی دارد.

ladan.mostofi_79389895_460748674610577_264625100529006952_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی