|

"نگار عابدی" رفت پیش دکتری که افکار اروپایی داره؛ افروز خانوم بازیگر ساده دودکش هستنا!

negar abedi shayanews

نگار عابدی بازیگر مشهوریه شاید این روزا تو فیلم و سریالی دیده نشه اما با انتشار عکس و ویدیوهای مختلف در اینستاگرام حاشیه دار است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نگار عابدی از اون دست هنرمنداست که خب قطعا با فیسش شهرت داره اما با اسمش شاید خیلی نه! آخه میدونید که برخی هستند به مانند نگار بانو که اتفاقا استعداد و تلاش بسیاری هم داشتن و دارن، اما به اون جایگاه خفنی که باید میرسیدن خیلی نرسیدن! نگار عابدی این مدلیه که هنرمندی قابل و واقعا کاربلده چرا که کمتر بازیگری پیش میاد که هم بتونه به خوبی نقشای اجتماعی و جدی و حتی خشن رو بازی کنه و هم کاراکترایی که طنز هستن و یا مظلوم طور! که خب باید بگیم نگار عابدی تمام اینها رو در کارنامه کاریش به ثبت رسونده و همرو هم به بهترین نحو ممکن به تصویر کشیده. نگار عابدی رو بیشتر در سریال های تلویزیونی دیده ایم اما باید گفت خانوم بازیگر در سینما نیز آثار درخشانی دارد.

نگار عابدی این روزا تو فیلم و یا سریالی دیده نمیشه اما اونچه واضحه اینه که خانوم خانوما خیلی اهل اینستاگرامه و عکس و ویدیوهای بسیاری از خود در این فضای نامرئی منتشر کرده. نگار بانو برخلاف اونچه که من و شما ازش در فضای نقش ها دیده ایم هستش و اتفاقا روحیه ای شیطون و عجیب داره. خانوم بازیگر که به شدت اهل تیپ و زست های دیده نشده می باشد، گهکاهی هم به تبلیغات گریزی میزنه و اینبار با تزریقات و خوشگلاسیون های اینچنین خودنمایی داشت.

اما جالبه خانوم دکتری که داره براش تبلیغ میکنه حتی نمیدونه خانم بازیگر مشهور دقیق فامیلیش چیه!

چهره سن بالا اما جَوووونه نگا عابدی که کار دست خداست

اما همونطور که دیدن نگار عابدی از اونجایی که خب بازیگره و گریم های بسیاری میاد رو فیسش، با خشکی و چروکی پوست مواجه شده که البته باید بگیم سن و سال خانوم بازیگر هم کم نیست!

اما نگار عابدی در این معرفی جهت رفع خشکی پوستش حرکتایی زد که مورد توجه کاربران قرار بگیره و تا به حال دیده نشده که این چهره برای عمل هی زبیایی و پروتز ای گوناگون صحبتی داشته باشه. نگار عابدی مِن جمله هنرمندان نچرال فیسی هستش که با همین روند و استعدادی که درون داشت تونست به اونچه که میخواد حالا بالار یا پایین تر برسه. نگار بانو در تئاتر نیز فعالیت بسیاری داره و اونچه که مشخصه اینه که خانوم بازیگر به شدت به شغلش علاقمنده

Untitled

نگار عابدی لباسی و تو تئاتر به تن کرد که واسه همه این مرحله قفل بود!

اما همونطور که دیدین و میدونید تئاتر فضایی داره حتی از سینما و نمایش خانگی هم گاهی راحتتر و هالیوودی تر! چرا که در صدا و سیما یکسری محدودیت ها هم در رفتار و هم گفتار و هم ظاهر وجود داره. همون محدودی ها بر روی پرده نقره ای و شبکه خانگی کلی کمرنگ تر میشه، اما اونچه که تا به حال مشخص شده اینه که این موارد در تئاتر به شدت کمرنگ تر میشه تا جایی که بازیگران دیالوگ هایی به شدت اروتیک دارن و گاهی استایل و لباسشون هم به شدت نامتعارف هستش.

مثلا لباس نگار عابدی رو در تصویر بالایی دیدن؟ این استایل به دید بسیاری از کاربران خیلی رو فرم نبود. و یا مثلا مدتی پیش تصویری دیکر از خانوم بازیگر منتشر شد که لباسی به شدت بدتر داشت و دیگه واقعا این مرحله تو ذهن مخاطب هم قفل بود!

Untitled (2)

استایل هم جزوی از شهرت بازیگره! نگار عابدی این مدلی مشهور شد!

شاید براتون دور از ذهن بوده باشه اما نگار عابدی از هنرمنداییه که خیلی کاری به پوشش کامل نداره و اصولا هم وقتی در مراسمات سینمایی حضور پیدا میکنه با استایل هایی جنجالی دیده میشه و این مدلی نیست که ساده بیاد وسط!

البته که همونطور که گفتیم دیگه این روزا با آزاد شدن خیلی موارد تو سینما و شبکه خانگی و البته تئاتر، بانوان هنرپیشه به قدری آزادانه عمل می کنند که احتمالا اگه در بینشون یه خانوم ساده هم پیدا بشه باید تعجب کرد! موضوعی که گفته شد بعد از کم شدن کرونا و در این چنننند وقت اخیر می باشد که بیشتر حس میشه و مورد توجه نیز قرار گرفته. مثلا در ادامه نمونه هایی از استایل های نگار عابدی رو مشاهده می کنید که با توجه به سن و سال دهه چهلی خانوم خانوما اصلا بهش نمیاد انقدر جَوون  باشه و البته جینگول مستون!

bazigaran.zan.ir_1649005893

بیوگرافی نگار عابدی

نگار عابدی متولد 18 بهمن 1349 در اهواز بازیگر تئاتر، فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری در مقطع لیسانس و دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی می باشد ک تنها یک دختر از همسر سابقش دارد.

و اما شوهر بازیگر و سابق نگار عابدی

نگار عابدی شاید باورتون نشه اما همسر سابق هدایت هاشمی یا همون "اوس موسی" در پایتخت هستش که البته خیلی وقته از هم جدا شدن و خانوم خانوما مجرد به سر میبره و اقای بازیگر با خانوم بچهای دومش!!

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی