|

غلیظ ترین آرایشی که یه سانتی مانتال میتونه واسه چشاش کنه؛ اوف نگار عابدی چه فیس کوبوند

negar abedi shayanews

نگار عابدی از بازیگرای حرفه ای در تئاتر می باشد که اینبار با گریم عجیبی که داشت مورد توجه و البله تعجب قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- نگار عابدی از بازیگرای محبوب و چند بُعدی در سینما و تلویزیون می باشد که سالهاست در این عرصه شگفت انگیز فعالیت داره اما خب بیشترررر تلویزیون و کمتر بر روی پرده سینما. شاید براتون سوال شه که یعنی چی چند بُعدی که باید در جواب بگیم یعنی بسیاری از بازیگران هستند به مانند نیکی کریمی که اسم و رسم شاخی در این عرصه دارند و بازیگری توانا نیز هستند، اما موضوعی که هست اینه که چهره ای به مانند نگار عابدی هم سابقه بازی در سریالی مثل "شمعدونی" رو داره که طنز بود و در عین حال قاطی و خشن؛ هم کاراکتری مظلوم و طنز مثل سریال "دودکش" رو به خوبی ایفا کرده و هم در فیلمی اجتماعی و جدی مثل " سد معبر" نقشش رو به خوبی به تصویر کشیده! چنین باریگری قطعا استعداد این راه رو داره و قدمی درست برداشته! اما برخی از بازیگران هستند به مانند نگار عابدی که کمی تا قسمتی در حق اسمشون اجحاف شده چرا چون خانوم خانوما چهرشون کاملا شناختده شده هستش اما اونچه که شاید خیلی مخاطب باهاش آشناییت نداشته باشه اسم این هنرمندانه در صورتی که مثلا وقتی اسم از نیکی کریمی میاد همه جوره شهرت داره!

Untitled

تئاتر بازی نگار عابدی که نشون میده خانوم چه خفن بوده خبر نداشتیم!

نگار عابدی همونطور که در تصویر بالایی هم مشاهده کردین در تئاتر نیز فعالیت زیادی داره که البته حواشی خاص خودش رو هه ایجاد کرده اونهم از نوع ناااا متعارفش که در ادامه بیشتر در رابطش متوجه خواهیم شد اما ابتدا گریم جالب این بازیگر زن در تصویر بود که توجه بسیاری ا کاربران رو به خودش جلب کرد. میدونید که تئاتر اجرای زنده هستش و در حالی که بسیاری از  بازیگرشان از زیرش در میرن به همنی دئلیل زنده بودن،  نگار بانو تئاتر زیاد بازی داره!

negarabedi80_13643647_251333975252411_1188510485_n

unknown_51700355_330869244218877_6479906549612257783_n

هر کی با یچی حاشیه میسازه و نگار عابدی هم با ژستاش!

همه هنرمندا و چهره های مشهور با استفاده از یکسری ترفند خودشون رو بولد تر میکنند. حالا برحی به مانندبهاره رهنما با شوهر کردن و استایل های اجق وجق، برخی به مانند لیلا بلوکات با نشون دادن لایف استایل شاهانه و برخی هم به مانند نگار عابدی با ژستای نادخ! نگار عابدی رو گفتیم که از هنرمندان کم حاشیه سینماست اما این رو هم باید خاطرنشان کرد که خانوم خانوما تو یه مواردی مثل ژست گرفتن و یا مثلا انتخاب استایل و لباس و گاهی هم دخترش مورد توجه قرار میگیره از نوع جنجالیش!

در ادامه مثلا نمونه ای فیگور هایی از نگار بانو مشاهده می کنید که چندان جالب به نظر نمیاد!

Untitled

negar-abedi-biographya-com-2

تئاتنری که نبای با خونواده رفت و دید! خطر منشوری؟

البته نگار بانو این اولین بارش نبود که ژستای این چنین عجیب میگیره. دیگه این روزا خانوما و آقایون بازیگر به قدری راحت شدن که در سینما و تئاتر همه مدلی میچرخن و همه حرکتی میزنن. خب تلویزیون که صاف و سادس فیلم و سریالاش اما بعد از اون سینماست که بی پروا خیلی موارد تو خط قرمزاش نیست و پس از اون هم تئاتر که اصلا شده محلی برای لباس های اروپایی و دیالوگ هایی اروپایی تر .و خلاصه اینکه تئاتر خط آخریه که ممکنه حتی گاهی مجبور باشید با خونواده نرید چرا که دیالوگ هایی به شدت ناهنجار ممکنه درش دیده بشه!

اما از لحاظ لباسی مثلا در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که نگار عابدی در صحنه تئاتر حضور داره و لباس به شدت جذب و کوتاهش با ژست هایی نامتعارف همراه شدن و تصاویری نه چندان جالب رو شاختن.

Untitled

کمی بیشتر با نگار عابدی

نگار عابدی متولد 18 بهمن 1349 در اهواز بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون می باشد که فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری در مقطع لیسانس و دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی است.

نگار عابدی همسر سابق هدایت هاشمی می باشد که حاصل این ازدواج دختری به نام اِما می باشد. اما خانوم شباهت زیادی به پدرش داره جوری که انگار نه انگار نگار بانو مامان جانشه و از طرفی هم دختر دوم هدایت هاشمی از همسر دومش اصالا شبیه به هدایت هاشمی نیست!!

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی