|

ژستای بالیوودی نگار عابدی که هر بازیگری سمتشون نمیره؛ خانوم بیریخته انتخاب نمیشه!

negar abedi shayanews

نگار عابدی از اون دسته بازیگرایی هستش که تو عکس گرفتن خووو بلده کاره ولی خب ژستای خانوم بازیگر چندان مناسب نیست!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نگار عابدی بازیگر مهشور و جذاب ایرانیه که از توانایی و البته لیاقت بالایی برخورداره. حالا چرا چون خانوم بازیگر تا به اینجای طول عمر کاریش نشون داده میتونه تو نقشای مختلفی دیده بشه و به زیبایی تمام کار رو از آب دراره. این چیزیه که شاید خیلی از بازیگرای بالا نشین و سینمایی نتونن انجام بدن. نگار عابدی درسته که خیلی بر روی پپرده نقره ای دیده نشده و بیشتر تو همون تلویزیون ایفای نقش کرده، اما به خوبی تونسته شهرت و محبوبیتی حتی بیشتر از خیلی بازیگران بولد پیدا کنه و همه اینها نتیجه تلاش نگار عابدی می باشد.

نگار عابدی این مدلیه که اهل سر و صدا و حاشیه سازی نیست اما به خوبی نقل دل مخاطب شده. خانوم بازیگر با بازی هایی که در سریال هایی به مانند "دودکش" و "شمعدونی" داشت تفاوت بارز بین دو نقش رو تو طنز نشون داد، دیگه چه برسه به فیلم و سریالهایی اجتماعی به مانند "سد معبر". اما از این ها گذشته برسیم به خود نگار عابدی که یه چهره نچرال داره با روحیه ای فراری از فیلترای اینستاگرامی و آرایش های غلیظ! خانوم بازیگر در حالی که این روزا بانوان بازیگر بدون فیلتر از جلو دوربین اینستاگرام ردم نمیشن، با اعتماد به نفسی کامل تصاویر خود رو به اشتراک میذاره. در ادامه نمونه هایی از موراد گفته دشه رو مشاهده می کنید.

نگار+عابدی

unknown_79633498_191093775376044_7435436794396958606_n

bio-negar-abedi-7

ژستای یکی در میون عجیب نگار عابدی!

البته همونطور که دیدین نگار عابدی برخلاف چهره ساده ای که داره، تو ژست چندان ساده نیست که هیچ، به شدت هم جلب توجه کُن و عجیب فیگور میاد! قطعا در اینکه خانومای بازیگر همه و همه به دنبال دیده شدن هستند شکی نیست اما خب گاهی برخی از خانوم ها اونقدری پیش میرن که ممکنه فالووراشون کاملا دو دسته بشن. چرا که طرفدارا بدجوری قربون صدقه میرن و اونهایی که فقط فالوورن انتقاداتی سخت میکنند!

negar-abedi-bazigar-7

www_CAMPEC_IR_negar_abedi_5

نگار عابدی با این ترفندا تو لباس سنش رو دنده عقب میزنه!

قطعا میدونید که برای یک بازیگر به خصوص بانوان تنها بازیگری نیست که به شهرت میرسونتشون و به همگان نشونشون میده! بلکه ظاهر و استایل هایی که استفاده می کنن و در فتوکال ها دیده میشن نیز اهمیت بسیاری داره.

نگار عابدی از این قافله عقب نیست و خانوم بازیگر اونقدری تو تیپ زدن بلده کار هست که میتونه سنش رو حتی یه ده سالی بکشونه عقب و در کل تریپای جَوونانه و آراویرا شده رو دوست داره!

نگار-عابدی-اینستاگرام

طلاق بدو بدوی نگار عابدی از همسر مشهورش!

نگار عابدی چند سالی میشه که از همسرش هدایت هاشمی جدا شده. هدایت خان که میشه همون اوس موسی پایتخت، این روزا در فیلم و سریالی دده نمیشه و ظاهرا خانوم بچهای جدید حسابی سرش رو شلوغ کردن.

نگار عابدی از هدایت هاشمی صاحب دختری نوجوان است که بعد از به دنیا اومدن دخترشون کم کم حواشی شروع شد و به طلاق رسید. 

نگار در خصوص جدایی از هدایت هاشمی گفته بود: وقتی دخترم هنوز به دبستان نرفته بود من و همسر سابقم، هدایت هاشمی حس کردیم که مسیر زندگی مان را باید از هم جدا کنیم.

البته که آقای بازیگر خیلی زود ازدواج کرد و با خانومی بسیار جوان تر به نام مهشید ناصری مزدوج شد و باز هم صاحب دختری دلبر شد! 

film_clip_ax_1637961384_2

hedayat-hashemi-2

احتمالا شما هم به شباهت عجیب و بی حد و مرز دختر نگار عابدی به گدرش شده اید و از طرفی هم دختر دوم هدایت خان خیلی شبیه به مادرشه که خب جالبه!!

بیوگرافی جالب نگار عابدی

نگار عابدی متولد 18 بهمن 1349 در اهواز بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری در مقطع لیسانس و دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی می باشد که تنها یک دختر از همسر سابقش دارد.

عابدی

نزدیکیه شدید مادر و دختری

رابطه من و دخترم از همان ابتدا یک رابطه دوستانه بود بنظرم وقتی بچه‌ ها با پدر و مادرشان رفیق هستند راحت‌ تر مسائل‌ شان را با آنها در میان می‌ گذارند

اِمای من هم از همان دورانی که کم سن و سال بود تا حالا عادت کرده همه چیز را برایم تعریف کند همین موضوع ما را به‌ شدت به هم نزدیک می‌ کند

1669621661d965

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی