|

دستمزد عجیب شقایق با تیپ گرون و بالیوودی گلشیفته چه بهم نمیان؛ خونه لوکسشووو!

golshifteh farahani shayanews

گلشیفته فراهانی بازیگر ایرانی هالیوودی می باشد که جدیدا با استایل قرمز در مراسمی بزرگ حاشیه ساز شد و چندان به دل کاربرا ننشست!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- بی شک میشه گفت گلشیفته فراهانی میون حواشی بازیگران خانوم از مقام داران و صدر جدولی هاست! چرا چون این بازیگر دهه شصتی اوایل دهه نود بود که سر و صدایی عجیب به پا کرد. اون موقع ها هنوز اینستاگرامی تا به این اندازه در گذار نبود و اخبار زبون به زبون میچرخید و تصاویر و ویدیوها هم تو گوگل پخش میشدن. گلشیفته فراهانی برای همیشه رفت و شد یه بازیگر هالیوودی. خانوم خانوما بعد از مدتی دیگه به عنوان یه ایرانی مقیم آمریکا یا فرانسه زندگی نکرد! بلکه دقیقا به مانند یک شهروند آمریکایی و یا فرانسوی دیده شد. گلشیفته فراهانی ابتدا فرانسه بود و بود حالا می بینیم که در نیویورک ایالات متحده لایف استایلی متفاوت از ما ایرونی ها داره و علاوه بر بازیگری، خوانندگی و نوازندگی نیز می‌کند و از اعضای آکادمی اسکار است.

گلشیفته فراهانی تو این سالها حسابی خودش رو کشید بالا و در حالی که بسیاری از بازیگرای خانوم رو می بینیم فقط برای کشف حجاب و یا جنجالی شدن میرن اونور، گلی خانوم این مدلی نرفت و اونورم بازیگری رو ادامه داد، گرچه که خروجی به شدت ناجور داشت! گلشیفته فراهانی تو این چند ساله تونسته با برندای خیلی شاخ هم همکاری برای مدلینگ داشته باشه که با یه حساب سر انگشتی میشه فهمید خانوم خانوما تا به اینجا تونسته تا به چه میزان حساب بانکش رو پر کنه! احتمال براتون کنجکاوی ساخته شد که اصلا گلشیفته فراهانی اونجا چقدر ثروتمند هست و یا اصلا نیست؟ در ادامه ابتدا تصاویری جدید از وی در اکران فیلم «استخراخ 2» مشاهده می کنید که با لباسی از برند «Givenchy» و جواهرات «Cartier» می باشد.

golfarahani_353247571_838069207970065_8321800025812221948_n (1)

golfarahani_353475835_6186893998047115_4894231821653256459_n (1)

انتقاد متفاوت کاربرا به لباس قرمز گلیشیفته فراهانی! 

البته که بی شک گلشیفته فراهانی از پرطرفدار ترین هنرمندان ایرانی محسوب میشه که هوادارانی به شدت زیاد ایشون رو همراهی می کنن و خیلی قیولش دارند! اما خب قطعا در این بین انتقاداتی هم هست که مود توجه قرار میگیره و همیشه نمیشه گفت شخص بی نقصه!

مثلا در ربطعه با همین استایل که تازه ترین حضور گلشیفته فراهانی در مراسمی مهم بود، برخی از کاربران نگاهی متفاوت داشتند که در ادامه نمونه ای از ان را مشاهده می کنید.

Untitled

گلشیفته فراهانی در لیست ثروتمند ترین زنان ایرانی؟ خونه روی آب؟ عجب

همیشه برای بانوان کسب درآمد با چالش های بیشتری همراه بوده جرا که اول به دلیل تبعیض جنسیتی و بعد هم به دلیل تعادل و رسیدگی به زندگی و درامد برای بانوان با پستی بلندی های بسیاری همراهه که برای بدست آوردنش باید قید یکسری از موارد رو زد و برای یکسری دیگر هم تلاشی به شدت بیشتر کرد!

گلشیفته فراهانی با سرمایه بیش از 7 میلیون دلار در لیست ثروتمندترین زنان ایرانی 2021 قرار گرفت در حالی که خواهرش میگه دستمزد خیلی بالای در ایران ندارد و این میشه تضاد بین دو خواهر.

گفتیم که گلشیفته فراهانی چند سالی میشه که برای برند ها مدل است. جواهرات کارتیر یکی از ثابت قدم هاست که همیشه گلشیفته فراهانی رو برای خود داشته. این برند لوکس پشتیبان جواهرات گلشیفته بانو در تمامی مراسمات است که البته باز هم از گلشیفته به عنوان مدل تبلیغاتی استفاده میشه. این روند و البته اینکه خانم بازیگر تا به چه اندازه پولدار هستند تا جایی پیش رفته بود که یکی از عکس های گلشیفته فراهانی در حالی که برای تبلیغات گرفته شده بود با سوژه های متفاوت دیده بشه. یکی از اونها این بود که لوکیشین رو خونه اشرافی گلشیفته فراهانی خطاب کرده بودند!! در ادامه این تصویر رو مشاهده می کنید.

گلشیفته+فراهانی

اما دستمزد نجومی شقایق فراهانی تو تلویزیون ایران چی میگه!

اما کمی هم بیایم سراغ شقایق فراهانی خواهر بزرگه گلشیفته که این روزها در ایران مشغول به کار است. جالبه که شقایق هیچگاه خودش رو درگیر حواشی خواهرش نکرد و به مانند مادرش نیز دست به کشف حجاب نزد. این در حالیه که خانوم بازیگر همواره پشت بند هم مشغول به کار است و هنوز سریال "گیلدخت" تموم نشده سریالی دیگر از وی می بینیم به نام نیکان!  شقایق بانو این روزها در نیکان ایفای نقش دارد و در رابطه با دستمزد نجومی که کاربران گفته بودند نظری متفاوت دارد.

serial-nikan-photokade-com-19

شقاییق فراهانی بر این نظره که نه تنها در تلویزیون دستمزد نجومی در کار نیست، بلکه تا ماه ها و یا حتی شده یک سال هم پول به حساب بازیگر و یا عوامل سریال ریخته نشده! 

گلشیفته در حالی که کار کردن در تلویزیون رو چندان با خیال راحت نمیدونه و میگه همیشه دستمزد ها دیر ریخته میشن، اما از هنرمندان فعال در این جعبه جادو می باشد و برخلاف خواهرش که همیشه سینما بود و بر روی گرده نقره ای، می بیینم که شقایق فراهانی روندی دیگر رو در پیش دارد.

nody--1635737350

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Siavash ارسالی در

    خانم شقایق فراهانی وگلشیفه هردو استعداد خوبی دارند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی