|

"لعیا زنگنه" از اون روی آراسته خود رونمایی کرد از کناریه جَوونش شیک تر؛ عکس عروسیشو!

laya zangeneh shayanews

لعیا زنگنه از بازیگرای جذاب ایرانیه که این روزا تو فیلم و سریالی دیده نمیشه اما خب می بینیم که خانوم بازیگر با عکسای جذابش چطور سوژه میشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لعیا زنگنه از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی در این عرصه جذاب و شگفت انگیز می باشد که این روزا در فیلم و سریالی دیده نمیشه و ایفای نقش نداره اما خب باید گفت خانوم بازیگر از معدود هنرمندانی هستش که بعد از کلی غیبت هم باز تو کاری حضور پیدا کنه و تیزرش پخش بشه، مخاطب حسابی دنبالش میکنه. لعیا زنگنه خیلی ساله که بازیگره اما اونچه که مشخصه اینه که این چهره جذاب ایرانی با کمترین حواشی و با کمترین راه و روندای جنجالی تونسته به این جایگاه برسه و محبوب دل مخاطب بشه. اما لعیا زنگنه از بدیاشم اینه که همین کم دیده شدنش باعث شده تا اون کاربری هم که طرفدارشه زیاد نبینتش و این برای یک هنرمند در حق یک هوادار کمی تا قسمتی ستمه!!

لعیا زنگنه از متولدین دهه چهل می باشد که چهره ای زیبا تر از اونچه که هست داره. آخه میدونید که قصه دنیا اینه که ادما هرچی سنشون میرعه بالاتر زیباییشون کمتر میشه و کلا شاید تبدیل بشن به یه ادم دیگه. اما برخی هستند به مانند لعیا بانو که و یا نیکی کریمی که با وجود اینکه میانسال محسوب میشن اما جوانی و طراوت اطرافشون رو گرفته و اصلا یکی از دلایلی که خیلی پر طرفدارن همینه. اما به تازگی تصویری از خانوم بازیگر منتشر شده که در کنار مهشید جوادی حضور داره و با سانتی مانتال باحالی که کرده مورد توجه کاربران قرار گرفته.

Untitled

وقتی هی گرد پیری میشینه رو لعیا زندگنه و خانوم بازیگر فوتش میکنه!

شیک و پیکی خانوم بازیگر رو دیدین؟ لعیا زنگنه از زمانی که دهه هفتادی ها هم خیلی کوچولو بودن داشته بازی میکرده. این چهره که در اغلب نقش ها اون خانوم مظلومه و اون مامان به فکره بوده، کمتر پیش اومده که کاراکتری منفی بهش بدن و یا اگر هم کمی منفی طور باشه به مانند سریال "مادرانه" باز هم یه جورایی به دل میشینه.

البته که قطعا گرد پیری بر چهره همه ادما میشینه و بالاخره یه جای کار پاتو میگیره و نشونت میده چند سال عمر کردی. اما خب تو برخی این روند دیرتر میرسه اون پیریه هم یادش میره باید پای فلان شخص رو هم میگرفته! لعیا بانو چهره ای نچرال داره و از همون موقعی که جوان تر بود به سمت و سوی موارد خوشگلاسیون از نوع غیر طبیعیش نرفت!

در ادامه ویدیوی رو مشاهده می کنید دیدار لعیا زنگنه و رامین پرچمی بعد از 28 سال.

1418323_811

وقتی لعیا زنگنه هم لب باز میکنه و افشا گری شروع میشه!

همه میدونن که خب لعیا خانوم زنگنه اهل حاشیه و جنجال درست کردن نیست اما چندی پیش دست به افشاگری زد و در ویدیویی که منتشر کرد افشاگری هایی درباره سانسور خیلی زیاد سریال "در پناه تو" می کند اونهم بعد از 25 ساااال که با واکنش کاربران همراه شد. لعیا خانوم در بخشی از گفتگو با فریدون جیرانی گفت یکی از موارد این بوده که تلویزیون نمی‌توانسته خوش‌چهره بودن پارسا پیروزفر را در سریال «در پناه تو» بپذیرد. به همین دلیل هم چندباری گریمش را تغییر داده‌اند، تا زیبایی‌اش را بگیرند.

اما کمی بیشتر با لعیا زنگنه

لعیا زنگنه متولد 1 مهر 1344 در تهران ، فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر تهران می باشد که دوره نقاشی را هم گذرانده و بشدت عشق فوتبال دارد و طرفدار تیم ملی آرژانتین است.

لعیای قرتی که تو خونواده پدر سالاری چشم به جهان گشود!

لعیا زنگنه در شهر تهران بعنوان فرزند دوم در یک خانواده بسیار مذهبی به دنیا آمد، 1 برادر بزرگتر و 2 برادر و 1 خواهر کوچکتر از خود دارد. پدرش کارمند اداری بانک مرکزی و مادرش "طیبه خانم" خانه دار بودند.

اصلا و به هیچ خانواده من بخصوص پدرم نه با سینما و نه با تلویزیون هیچ قرابتی نداشتند، یک خانواده کاملا پدر سالار داشتم. من اولین باری که سینما رفتم حدود 5 – 6 سالم که با مرحوم عموم و زن عموم رفتیم و فیلم هندی دیدم.

لعیا+زنگنه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی