|

تولد رمانتیک یکتا ناصر که بدجور مامی رو به وجد آورد؛ جایی واسه خانوم تو نیوکمپ نبود!

yekta naser shayanews

یکتا ناصر بازیگر مشهوریه که این روزا تو هیج فیلم و سریالی دیده نمیشه اما در عوض اینستاگرام با انتشار تصاویر مختلف بولد میشه و میمونه تو چشم.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- یکتا ناصر همیشه از بازیگرای مشهوری بوده و هست که طرفدارای خاص خودش رو داره چه اون تایم که به تنهایی کار میکرد و همسری در کار نبود، چه حالا که اصلا امکان نداره تو فیلم و سریال های آقای شوهر حضور نداشته باشه. چرا که میدونید یکتا ناصر از سالی که با آقای کارگردان ازدواج کرد دیگه شد سرجهازی تمام پروژه هایی که منوچهر هادی میسازه و این موضوع باعث شد تا صدای بسیاری از مخاطبین دربیاد و دم به دقیقه یکتا بانو رو تو هر کاری ببینن! آخه میدونید که منوچهر هادی هم یکی از فعااال ترین کارگردانا میون اهالی سینما می باشد و کلا ول کن قضیه نیست و به محض اتمام یک پروژه میره سر بعدی و یکتا ناصر هم همراهش!

unknown_272719910_812550783481528_413552413621335679_n

تولد بازی یکتا ناصر واسه مامانش که خیلی ذوق کرده!

از این ها که بگذریم و برسیم به خود یکتا بانو و لایف استایلی که دارند، باید بگیم که این چهره از اکتیو تررررین بازیگرانی بود که تو اینستاگرام اصلا امون نمیداد و پشت بند هم عکس و ویدیو منتشر میکرد. اما ظاهرا بعد از این که کمی تا قسمتی تو کشورمون اتفاقات ناگوار رخ داد این بازیگر نیز در سکوت فرو رفت و دیگه چندان حتی فعالیت خاصی هم ازش ندیدیم چه برسه به انتشار عکسای خوشگلاسیون شده و این جور موارد. اما در ربطه با مادرش که بانویی اردیبهشت ماهی است، با انتشار عکسی رمانتیک و پررر از شمع تولدش رو تبریک گفت و مورد توجه کاربران قرار گرفت.

unknown_279876667_3045454889099867_2706472903142116129_n

وقتی منوچهر هادی بیخیال زنش شده!

اما در ابتدای متن گفتیم یکتا ناصر تو همه فیلم و سریال های منوچهر بازی داره و این موضوع اونقدری پیجش رفت که باعث شد صدای بسیاری ازکاربران در بیاد و یه جورایی تیکه که نه، درسته بهش بندازن و یه مواردی رو هی بهش بگن. 

خیلی از مخاطبین بر این نظر بودند که یکتا ناصر بازی خوبی داره اما نه در این حد که بتونه تو هرررر نقشی دیده بشه که خب میدونید اصلا زشتم هست آدم زنشو بیاره تو کار و یه نقش اصلی و درست درمون بهش نده، همین شد که خیلیا گفتن خسته شدیم از دیدن اینهمه زیاده یکتا ناصر در حالی که همیشه هم از کاراکترای اصلی داستاه، حتی اگه بشه نیاد!

همین شد که منوچهر هادی اومد و تو سریال شبکه خانگی جدیدش یعنی "نیوکمپ" دیگه جایی برای خانوم خانوماش نذاشت! البته که ظاهرا آقای کارگردان براشون سخت بوده و لطف کردن در حق مخاطب که همسرشون رو نیاوردن!!!

Newcamp-Main-Poster2

استعداد خاص یکتا ناصر که سهم بقیه رو هم خورده!

خب تا به اینجا همش شد انتقاد، بهتره کمی هم نکات مثبت این چهره بگیم که یکتا ناصر تا به حال و تا به اینجای طول عمر کاریش نشون داده که به خوبی میتونه تو نقش های مختلف دیده بشه. البته که این کاراکتر ها خب قطعا میونشون پیدا میشه که به درد یکتا بانو هم نخوره باشه، اما تا جای ممکن یکتا ناصر با به تصویر کشیدن نقش هایی طنز به مانند "رحمان 1400" و یا "نیسان آبی" نشون داده که با تمام وجود و جذابیت کامل میتونه طنز باشه.

از طرفی هم با ثبت آثاری به مانند سریال نمایش خانگی "دل" اثبات کرد میتونه اجتماعی طور ژانر بازی کنه که همه اینها مشخص میکنه یکتا ناصر یه هنرپیشه چند بُعدیه! چرا که برخی هستن به مانند مثل خانوم نیکی کریمی که تنها میتونن در یک بُعد دیده بشن و این میتونه توانایی شگفت انگیز اون بازیگر باشه.

unknown_292354245_753909695761093_7864695273267031362_n

یکتا ناصر با این عکسا واسه خودش حرف و حدیث ساخت!

میدونید که دیگه این روزا بازار لب و گونه های پروتزی حسابی داغه و خانومای نچرال خیلی کم شدن، به خصوص در سینما! اما خب یکتا ناصر رو میشه از دسته هنرمندانی دونست که هنوز دست خاصیب به صورتش نبرده که البته شاید هم به دلیل بیشتر شدن سن و سالش مثلا یه بوتاکسی چیزی زده باشه اما اینطور که چهرش نشون میده تغییر خیلی خاصی نداشته.

یکتا ناصر علاوه بر این چندان اهل میکاپ های غلیظ هم نیست و عموما با فیس خودش دیده میشه مگه اینکه مراسمی چیزی باشه. جدا از همه اینها خانوم خانوما اهل فیلترای اینستاگرامی هم نیست و اعتماد به نفس خوبی داره که خب اینکم خودش یه نکته مثبته. اما یکتا خانوم ناصر از اونجایی که دیگه خیلی اعتماد به نفسش بالاست مدتی پیش تصویری از خود در اتاق گریم منتشر کرد که خب دیگه زیااادی طبیعی بود و خیلی از کاربران ازش تعریف کردند و خیلیا هم گفتن سقف رو سرت نریزه از اینهمه اعتماد به نفس!

tt

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سحر ارسالی در

    بهتر واقعا همش نمیشه که زنشو ببره جلو دوربین بازی خوبیم نداره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی