|

یکتا ناصر دو کیلو آرایشید دید کمه یه کیلو دیگم مالید؛ خونواده هاشون مثل قم و آنتالیان!

yekta naser shayanews

یکتا ناصر بازیگر مشهور و کاربلد ایرانیه که چند سالیه شده خانوم خانومای منوچهر هادی و اینبار هم با استایل نایس حسابی مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکتا ناصر بازیگر جذاب و کاربلد ایرانی که این روزا کمی کمکار شده اما اگه بخوایم واقعیت رو بگیم باید به این موضوع اشاره کنیم که یکتا ناصر تو چند سال اخیر از بازیگرای خیلی پر کاری بوده که ای فیلم بازی کرده و یا سریال شبکه خانگی. البته که دلیلش هم داشتن همسری پرکاره که خب یکتا ناصر تو دهه نود با منچهر هادی کارگردان فعااال سینما ازدواج کرد و حسابی نونش رفت تو روغن.

 یکتا ناصر با همسرش حالا از زوج های جذاب سینما هستند که کنار هم شدن یه تیم و تا به اینجای کار کلی درآمد بیشتر از قبل داشتن. یکتا بانو مِن جمله چهره های شیطون و فعال در شبکه های اجتماعی می باشد که عکس و فیلم زیاد از خودش و دخترش و آقاشون میذاره که البته گهگاهی هم به همرته خواهر و مادر و دوستاشه. خب بعضی از هنرمندان همانند سوگل طهماسبی هستند که دوست ندارن تا حتی از همسرشون رونمایی کنن چه برسه خونواده، اما خب بعضیام هستن مثل یکتا ناصر که مشکلی با این قضایا ندارن! البته که موضوعی جالب هم در رابطه با یکتا خانوم و خواهرش هست که در ادامه باهاشون آشنا میشم.

اما در ادامه ابتدا تصاویری آراویرا کرده از یکتا ناصر مشاهده می کنید که به همراه سوفیا دختر وچولوش در مراسم سینمایی حاضر شد.

unknown_292355420_712221876534248_3479647321153870774_n

unknown_292323063_440750941003959_1030119327206459451_n

البته که زیر این پست کلی کامنت خورده بود با کلی نظر متفاوت که یکی خوشش اومده از استایل و ظاهر خانوم بازیگر و دیگری انتقاد از آرایش غلیظ و لعابدار خانوم خانوما. اما یکی از کاربران به این نکته اشاره داشتند که مامان خانوم حسابی خوشگل کرده و به خودش رسیده ولی یه شونه به سر سوفیا نکشیده که این هم نمیشه گفت نظری درست باشه چرا که افاقا یکتا ناصر خیلیم رو دخترش حساسه و مگه میشه بهش نرسه!!

حرکت ناجور منوچهر خان هادی با دخترش!

اما از این ها که بگذریم یکتا ناصر و منوچهر هادی تصاویر خانوادگی بسیاری منتشر می کنند. آن ها دختری پنج ساله به نام سوفیا دارند که دقیقا یکسال بعد از ازدواج به دنیا آمد. اما به تازگی عکسی از این خانواده باحال منتشر شد که در رستورانی لاکچری حضور دارند و ستی خردلی و خوشگل هم زده اند اما نکته ای که برای کاربران هضم نشدنی بود و خیلی انتقاد کردند بوسه ای بود که منوچهر هادی به عنوان پدر به دخترش میکنه. این رفتار رو بسیار اشتباه دونستند و برخی هم به چهره یکتا ناصر مثل همیشه گیر دادند. در ادامه این تصویر را مشاهده می کنید.

honarmandan_official_1643122697

از کاربران اصرار و از یکتا انکار...

یکتا ناصر در کل چهره نچرالی دارد و نه به سراغ عمل بینی رفته و نه کاری برای گونه و لب و ... خلاصه این موارد کرده اما همییییشه برای زاویه فک تند و تیزی که داره مورد هجوم کاربران قرار گرفته و حسابی از خجالت خانوم بازیگر در اومدن! یکتا ناصر بر این نظره که فکش خدادادی به این شکل بوده و از همون بچگی بوده حتی وقتی که جَوون تر بوده و زاویه مُد نبوده مسخره هم میشده اما حالا که ترند شده یجور دیگه بهش گیر میدن و خلاصه همیشه با این زاویه فک جانش درگیری داشته و داره، از کاربران اصرار و از یکتا انکار!

yekta_nasser_1636314419

وقتی یکتا ناصر آبجیش واسه بارداری هماهنگ میشن!

خب در ابتدای متن گفته بودیم که ازدواج و بچه در شدن یکتا ناصر و خواهرش داستان دارن؛ باید بگیم که قضیه از این قراره که یکتا ناصر تا فیلم "من سالوادور نیستم" مجرد بود و هرچه فیلم و سریال از خانوم خانوما دیده میشد همه از تلاش خودش بود و بدون پارتی. اما از این کار به بعد بود که منوچهر هادی از یکتا بانو خواستگاری میکنه و این رابطه که از قبل هم آشناییت کامل داشتن رو به ازدواج میرسونه. اما یکتا ناصر بلافاصله باردار میشه و با تصاویری که این بازیگر کشورمون از دوران بارداریش با آبجیش نیکتا ناصر میذاره مشخص میشه که دو تا خواهر با هم حامله بود و حالا هم دخترخاله ها هم سنن!

همین شد تا با دیدن اون زمان و حالا هم تولدایی که یکی گرفته میشه بسیاری از کاربران این موضوع رو سوژه کنن و خیلیام ذوق کنن و خوششون بیاد.

gjyg

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است. فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

بیوگرافی متفاوت منوچهر هادی

منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان 28 مرداد 1351 در تهران متولد شد و تحصیلاتش را در تا مقطع دیپلم الکترونیک ادامه داد و بعد از آن پا به دنیای هنر گذاشت.

منوچهر هادی فرزند شهید است و پدر او در سال 63 و در جنگ ایران و عراق به شهادت رسید. این کارگردان جوان در خانواده ای پرجمعیت 11 نفره ای متولد شد و 5 خواهر و سه برادر دارد و خودش فرزند هفتم خانواده است.

منوچهر+هادی

sfsf

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها