|

خوشگذرونی رویایی "مریم امیر جلالی" تو تورنتو؛ آواز سوزناک خانوم همه رو به گریه انداخت!

maryam amirjalali shayanews

مریم امیر جلالی حسابی این روزها تو اینساگرام و فضای مجازی با عکسایی که منتشر می کنه حسابی توجه ها رو به خودش جلب کرده!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مریم امیر جلالی از اون دسته بازیگرانی که خیلی ها از صمیم قلب دوستش دارن و از اونجایی که ایفای نقش هاش تو خانه به دوش و متهم گریخت و یکی دوتا همکاری دیگه اش با عطاران اینقدر طبیعی و قابل پذیرش بود حسابی تونست تو دل مردم و مخاطب ها جا باز کنه و یجورایی همه ایشون رو تو اون نقش ها باور کردن.

مریم خانوم امیر جلالی متولد سال 1326 است و حدود 66 ساله است و تو این چند سال بین ایران و کانادا در رفت آمده چرا که دخترش ساکن تورنتو هست و مریم خانوم به گفته خودش نه دل کندن از ایران و مهاجرت رو داره و نه طاقت دوری از فرزندانش برای همین چند ماه سال ایران و چند ماه کانادا

تعطیلات رویایی و جذاب مریم امیر جلالی تو تورنتو

مریم خانوم امیرجلالی این روزها هم رفته کانادا و گویا حسابی با رفقا و دوستان ایرانیش تو تورنتو داره بهش خوش می گذره. خانوم بازیگر به تازگی تو صفحه اینستاگرامش چند تا عکس از دوهمی ها و مهمونی بازی شون منتشر کرد که حسابی تو اینستاگرام و فضای مجازی وایرال شد.

maryam_amirjalali_348871507_6146866375431849_2598257785327910805_n

maryam_amirjalali_350624836_621080746746137_4104343893068605598_n

photo_2023-06-02_20-23-23

مریم خانوم گویا بین ایرانی ها مقیم کانادا هم به شدت محبوب هستن البته خود خانوم امیرجلالی هم انگار سعی داره تو غربت با ایرونی ها هم زبون هاش رفت و آمد زیاد داشته باشه از همین رو خانوم بازیگر چندی پیش به یکی از فروشگاه های ایرانی تو تورنتو رفت و کلی عکس باحال تو پیجش منتشر کرد و به قول خودش حسابی حال دلش خوب شد!

مریم خانوم برای این عکساش اینطور کپشن نوشت: تقدیم به اونائیکه‌ ندارمشون میان تمام‌نداشته‌‌ هادوستتون دارم …. شانس دیدنتان را هر روز ندارم ولی‌دوستتان‌دارم …. وقتی دلم‌ هوایتان را میکند حق شنیدن صدایتان را ندارم ولی دوستون‌ دارم….

akse-maryam-amir-jalali-dar-canada-1

akse-maryam-amir-jalali-dar-canada-2

مریم امیر جلالی و شایعه ای که حسابی خانوم بازیگر رو کُفری کرد!

یکی دو سال پیش بود که انتشار یک عکس از مریم امیر جلالی در کنار علی دایی و همسرش حسابی باعث عصبانیت خانوم بازیگر شد. ماجرا از این قرار بود که بعد از انتشار این عکس خیلی ها تو صفحات مجازی و حتی رسانه های کمی تا قسمتی زرد اومدن گفتن که علی دایی داماد مریم امیر جلالی است و سندش هم همین عکس!

ابتدا خیلی کسی این عکس و ادعا رو جدی نگرفت اما از اونجایی که هیچ کدوم از طرفین نسبت به عکس و ادعای مطرح شده واکنشی نشون ندادن رسانه ها و کانال های بیشتری به این شایعه دامن زدن و کار به جایی رسید که مریم خانوم امیرجلالی صبرش لبریز شد بلاخره نسبت به این شایعه واکنش نشان داد.

1040297_548

خانوم امیر جلالی در واکنش به این عکس و شایعه نوشت:

تا حالا آقای مجید یاسر داماد من بودن حالا جاشون دادن به آقای علی دائی نازنین که هردوشون برای من باعث افتخارن، ولی چرا؟

چرا مدام نشستین و به جای درست فکر کردن همش سرتون تو زندگی مردمه؛ والا این کار‌ها دور از انسانیته... هفته پیش هم شایعه شد که مریم امیرجلالی در پارتی شبانه دستگیر شده واقعا دست همه شایعه سازان درد نکنه. بهتره برید به زندگی سراسر فاجعه خودتون یه سرک بکشید این وصله‌ها به من نمی‌چسبه.

مریم امیر جلالی برای همبازی عزیزش چه سوزناک خواند!

مریم امیر جلالی علاوه بر بازیگری در آواز و موسیقی هم استعداد خوبی داره و حتی تو یکی دوتا کنسرت هم به عنوان خواننده و هم خوانی کرده است. خانوم بازیگر که با مرحوم سیروس گرجستانی تو چند تا فیلم و سریال سابقه همکاری داشت بعد از شنیدن خبر فوت ویدیو منتشر کرد که آواز سوزناک خانوم بازیگر حسابی مورد توجه قرار گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها