|

لاله اسکندری و داداش فرنگی انگار میخوان کونگ فو کار کنن! آب و هوای نیاگارا ساخته حسابی

laleh eskandari shayanews

لاله اسکندری از بازیگرهای محبوب و خوش چهره ای هست که اکثر شهرتش رو به خاطر بازی تویه سریال های تلویزیونی کسب کرده و معروف شده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تلویزیون قدرت اینو داره که یه سری ها رو تا عرش اعلا بالا ببره وبعد از این که کاملا تویه اوج هستن اون ها رو تالاپی بکوبونه وسط زمین سفت و سخت، شاید برای همینه که خیلی از بازیگرها با اولین فیلم و سریالی که تویه این قاب بازی میکنن بند و بساط رو جمع میکنن و میرن سمت سینما و سنمای خانگی چرا که تلویزیون سخت و شدید بی معرفت تشریف داره، میگید چرا؟ خب این جعبه ی جادویی یه وقتایی شدیدا میچسبه به یه بازیگر و ولش نمیکنه و تقریبا تویه هر شبکه ای یه سریال پخش میشه که آدم با دیدنش میگه اااا بازم این بازیگره! مثلا احتمالا یادتون باشه که یه زمانی با شاهرخ استخری و محسن افشانی کل صدا و سیما میچرخید فقط کم مونده بود که این دو عزیز بیان خونه هامون به صرف چای و شیرینی! یا اصلا خیلی دور نریم خانوم میترا رفیع رو میشناسید، این روزا تویه تلویزیون اینشون رو بورس هستن و چند تا سریال پشت سرهم داشته و در حال حاضرم بازیگر سریال گیلدخت هست، حالا کی ایشون هم پیشنهاد بهتر دریافت کنه و یه خداحافظیه همیشگی با این قاب داشته باشه، خدا میدونه.

لاله

حالا در بین بازیگرهای بی حاشیه ای که تلویزیون باهاش بی مهری کرد، میشه لاله اسکندری رو نام برد که سریال های قشنگی از این بازیگر زیبا رو تویه تلویزیون دیدیم. البته خونواده ی لاله اسکندری کلا هنرمند تشریف دارن و مطمئنا اسم خواهرشون ستاره رو هم شنیدین که شباهت زیادی به لاله خانوم داه و حتی میشه گفت که خیلی زودتر از لاله با بازی تویه سریال مرگ تدریجی یک رویا به شهرت رسید و شناخته شد ولی به خاطره یه فیلم که چند سال پیش در رابطه با پوشش تویه خارج از کشور، توسط یه نفر پخش شد، حواشیه زیادی براش پیش اومد و یه جورایی ستاره خانوم رو به انزوا کشید. اما لاله اسکندری این روزا میونش با تلویزیون بهتر شده و در حال حاضر فیلم آتش و باد که ایشون توش هنرنمایی کرده در حال پخش هست که طرفدارهای زیادی هم پیدا کرده. اما این خانوم خانوما به تازگی یه عکس از خودش و برادرش به اشترک گذاشته که برای کاربرها جالب شده، که در ادامه براتون بیشتر میگیم.

IMG_20230601_110756

دیدار هرساله لاله با داداش فرنگیش

لاله اسکندری از این مدل بازیگرا نیست که تویه سینما به صورت زنجیره وار باهم دوست میشن و اکیپ تشکیل میدن و دورهمی های آنچنانی برگزار میکنن، لاله دوستان کمی داره و اتفاقا هم با آدم های بی حاشیه ای دوست هست مثل کمند امیرسلیمانی، اما از این طرف لاله بسیار آدم خانواده دوستی هست اون که دو خواهر و دو برادر داره، به شدت به اون ها توجه داره و دوستشون داره، حالا تو این وسط یکی از برادرهای لاله به اسم روزبه خارج از ایران و در کانادا تشریف داره که خانوم خانوما هر سال به این برادرجان سر میزنه و باهاش یه عکس به اشتراک نمیذاره و به تازگی هم که یکی از این عکس هایی دوتایی پست کرده که براتون میذاریم و از به پایان اومدن دلتنگی گفته، مشخص میشه که لاله خانوم برای مسافرت رفتن به کانادا.

IMG_20230601_110814

اما تویه این عکس که خانوم بازیگر به تازگی منتشر کرده ژست خواهر و برادریشون برای کاربرها جالب، چون یه جوری هستن که انگار میخوان کشتی بگیرن! آقا روزبه از شدت علاقه یه جوری خواهر رو توبغل گرفته که انگار میخواد خفه اش کنه و راه نفس این بنده خدا بند اومده، لاله هم که دستاشو یه جوری گره زده که انگار میخواد مشت بزنه و در کل یه صحنه ی اکشن و جنایی مثل فیلم جان ویک درست کردن! خیلی از کاربرها هم از شدت شکستگی برادر این بازیگر گفتن چون عکس بالا و پایین به فاصله ی یک سال از هم گرفته شدن. در کل لاله انگار این برادر رو خیلی دوس داره و خنده ی از ته دلش تویه عکس کاملا گویای این هست که چقدر از اون لحظه و کنار برادرش بودن شاد و شاکره، جالبم هست که بدونید خیلی ها قبلا میگفتن که روزبه حتی خیلی بیشتر از ستاره شبیه لاله خانوم هست.

IMG_20230601_110700

وقتی لاله خانوم سفیر میشه

صاحبان مشاغل این روزها دوس دارن که از بازیگرها و چهره های شناخته شده به عنوان معرف محصولشون استفاده کنن ولی خب از اونجایی که این موضوع میتونه خیلی براشون گرون تموم بشه میرن سراغ همون مدل های اینستایی ولی وقتی یه کسب و کاری خیلی بزرگ و وسیع باشه و به قولی کلاس کاری براش مهم باشه، از خیر اون هزینه میگذره و میاد سراغ یه بازیگر مثل لاله اسکندری که میشه گفت واقعا گزینه ی مناسبی بوده برای مدل شدن چرا که حسابی تویه این زمینه به چشم اومد و درخشید و یه جوری میشه گفت که استعدادش توسط این کمپانی کشف شد که یه برند لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی هستش و در حال حاضر خانوم اسکندری سفیر این مجموعه محسوب میشه.

کمی بیشتر درباره ی لاله اسکندری

لاله اسکندری که در حال حاضر 47 سال داره یکی از بازیگرهای متاهل هست، همسر ایشون فعالیت هنری ندارن و در عرصه ی ساختمان سازی مشغول به کار هستن و آشناییشون طی یه نمایشگاه در تبریز اتفاق افتاد و بعد همکاری لاله خانوم اسکندری در زمینه گرافیک با مجموعه ی همسرشون، این آشنایی و همکاری منجر به ازدواج این دو نفر شد. این زیبارو علاوه بر بازیگری در زمینه هنرهای تجسمی و عکاسی هم فعالیت داره و نمایشگاه های زیادی هم در این رابطه برگزار کرده. جرقه ی شهرت لاله خانوم در سال 79 و با اولین سریالش تویه تلویزیون به اسم خاک سرخ، شعله ور شد و مسیر زندگیشو تغییر داد. خانوم اسکندری سال ها قبل یه تصادف شدید داشت که باعث شد ایشون از ناحیهی صورت حسابی آسیب ببینن و مجبور به انجام عمل های متعددی شد تا دوباره چهره اش رو به حالت عادی برگردونه ولی هنوز هم رد یه زخم روی پلک اون باقی مونده که مشخصه. عکس ایشون رو با همسرش ببینید.

لاله

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی