|

گیسای سیم تلفنی و عجیب نگار عابدی وقتی باهاشون فیگور میاد ابدی؛ اطوارای منشوریشو!

negar abedi shayanews

نگار عابدی بازیگر سریال دودکش می باشد ه در اینستاگرام اصولا تصاویر خود را با اطوارهایی به دور از سادگی منتشر میکند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگه یه سریال ببین باشید پس قطعا نگار عابدی رو می شناسید چرا که این هنرمند باحال کشورمون تا به حال بارها در سریال های تلویزیونی ایفای نقش کرده. نگار عابدی رو مثلا در سریال "شمعدونی" به یاد دارید؟ کاراکتری طنز و شیطون رو به تصویر میکشید و از طرفی هم در سریال "دودکش" به شدت مظلوم و آروم بود. حالا اینها به کنار، نگار عابدی تو فیلم "سد معبر" کلا یه فاز دیگه داشت و مدل اجتماعی و جدی دیده میشد که خب همه اینها نشون دهنده تواناییه یه بازیگره چرا که بازیگر بودن فقط به این نیست که بتونی جلو دوربین بازی کنی، بلکه به میزان تغییر پذیر بودنه و این استعدادیه که شاید هرکسی نداشته باشه حتی چهره ای مثل نیکی کریمی!

نگار عابدی شاید تو کاراکترایی که ازش می بینیم بهش میاد ساده باشه اما جالبه که بدونید خانوم بازیگر خلقیاتی عجیب دارن به طوری که اگه یه سر به پیج اینستاگرامش بزنید متوجه خواهید شد که روحیات نگار عبدی اصلا ساده نیست که هیچ، خیلیم عاشق و شیفته فیگورای عجیب غریبه با موهایی فرررر و ژولیده! مثلا در ادامه نمونه هایی از تصاویر وی را مشاهده می کنید که گویای موراد گفته شده هستند.

download (14)

download (18)

download (19)

وقتی نگار عابدی میزنه بهاره رهنما رو خیت میکنه!

اما از نکات جالبی که نگار عابدی داره یکی اینه که فیسش به نسبت سن و سالی که داره جَوون تر میزنه و دوم اینکه خانوم بازیگر اصلا و ابدا اهل فیلتر بازیای اینستاگرامی نیست و همون شکلی که همشیه دیده میشه تو اینستا نیز ظاهر میشه. حالا چرا اینو میگیم چون میدونید که با وجود فیلترا اینستا این روزا دیگه خانوما همممه شبیه به هم شدن و در حلی که خوابالو هستن و یا ژولیده، فقط با یه فیلتر فیسو صاااف میکنن مثل برگ گل و از اون طرفم یه نیمچه آرایش بهش میدن و با عروسکی طور کردنش کار رو تموم میکنن!

شاید بگین نه بابا به سن و سالش نمیاد از این کارا کنه که خب باید بهتون بگیم که بهاره رهنما نیز تو حول و حوش همین سنه ولی به شدت اهل موارد گفته شده هستش و اونقدری اعتماد به نفسش رو از دست داده که عمرا بدون فیلتر و دو کیلو آرایش بیاد جلو دوربین اینستاگرام!

Untitled

وقتی نگار عابدی واسه دختر مامان بابا شده!

همونطور که نگار عابدی رو تو نقشاش دیدن میدونین که خانوم خانوما به شدت پر انرژیه و اصلا انگار بهش نمیاد که سن و سالی ازش گذشته و میاسال باشه! نگار بانو اما در واقع یه دخترم داره که حسابی بزرگ شده اما پدرش بالا سرش نیست چرا که هدایت هاشمی همسر سابق نگار عابدی خیلی وقته که طلاق گرفته و حالا سر یه خونه زندگیه دیگست!

نگار عابدی ظاهرا شباهت بسیاری به نقشای شیطونشون داره و روحیه ای مستقل و جنگجو هستش که در حال حاضر هم همراه با دخترش تنها زندگی میکنه و مجرده! در ادامه تصاویر این دو چهره رو همراه با خونواده هاشون مشاهده می کنید که نگار عابدی با دخترش اِما هستش و هدایت خان هم با همسر و دختر کوچولوش!

قرتی بازیای نگار عابدی که اصلا بهش نمیاد!

حالا از ازدواج خانوم بازیگر که بگذریم و برسیم به ظاهر و باطن خودش، باید بگیم که نگار عابدی از جمله هنرمندانی هستش که کمی تا قسمتی با استایل هایی که داره جنجالیه و این مدلی نیست که ساده و بی نکته تیپ بزنه! البته که دیگه این روزا با آزاد شدن خیلی موارد تو سینما و شبکه خانگی و البته تئاتر، بانوان هنرپیشه به قدری آزادانه عمل می کنند که احتمالا اگه در بینشون یه خانوم ساده هم پیدا بشه باید تعجب کرد!

موضوعی که گفته شد بعد از کم شدن کرونا و در این چنننند وقت اخیر می باشد که بیشتر حس میشه و مورد توجه نیز قرار گرفته. مثلا در ادامه نمونه هایی از استایل های نگار عابدی رو مشاهده می کنید که با توجه به سن و سال دهه چهلی خانوم خانوما اصلا بهش نمیاد انقدر جَوون  باشه و البته جینگول مستون!

abedinegar-photokade-com-1

بیوگرافی جالب نگار عابدی

نگار عابدی متولد 18 بهمن 1349 در اهواز بازیگر تئاتر، فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری در مقطع لیسانس و دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی می باشد ک تنها یک دختر از همسر سابقش دارد. 

در سال 1369 وقتی 20 ساله و دانشجوی زبان انگلیسی بود با دیدن آگهی کلاس بازیگری در یکی از محلات از دانشگاه انصراف داد و وارد این کلاس ها شد. او زیر نظر مهتاب نصیرپور و رویا تیموریان دوره بازیگری گذراند سپس برای ادامه تحصیل رشته تئاتر را انتخاب کرد.

download (20)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی