|

سلفی واقعی اولین همسر ناصرالدین شاه که با ژیگول خانومِ جیران خیلی فرقشه؛ چه گرد بودن!

اگه از بینندگان سریال جیران بوده باشید میدونید که نقش تاج الدوله میشد همسر دوم ناصر خان که خب میخوایم چهره اصلی تاجی رو در تاریخ ببینیم!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگه سریال جیران رو دیده باشید قطعا کمی تا قسمتی از دوران زندگی ناصرالدین شاه شناخت پیدا کردین که البتتتته میزان بسیبار بالایی از فیلمنامه جیران هم از تخیل نویسنده عزیز بود اما در مجموع میشه گفت مثلا شخصیت تاج الدوله در داستان واقعی بود اما خب این هم باز با تغییراتی عجیب! مثلا در جیران نقش تاجی همسر دوم بود در حالی که تو واقعیت و تاریخ، تاج الدوله همسر اول ناصر می باشد. 

خجسته‌ خانوم جهانبانی ملقب به تاج‌الدوله دختر سیف‌الله میرزا جهانبانی و نوه فتحعلی شاه قاجار بود که میشد اولین زن عقدی شاه ایران. تاج الدوله پسری به نام معین الدین میرزا داشت که به ولیعهدی شاه منصوب شد اما در شش سالگی بر اثر بیماری از دنیا رفت که خب در این هم حسن فتحی تاریخ رو تغییر داد و معین رو به قتل رسوند!

در سریال جیران رعنا آزادی ور کاراکتر تاجی رو ایفا کرد که خب اصلا و ابدا شباهتی به تاج الدوله واقعی نداشت. در ادامه تصاویری از تاج الدوله واقعی مشاهده می کنید که عکس رنگی مربوط به زمان جوانی اش است و میتوان یه مقایسه ریز با تاجیِ جیران داشت!

Untitled

Untitled

رعنا ازادی ور
رعنا ازادی ور

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی