|

وقتی همه کس امیر تتلو حالا شد بلای جونش؛ واسه ناموسش چه ناجور دست به قَمه شد!

amir tataloo shayanews

امیر تتلو بعد از ایام خوشی که تو آنتالیا داشت حالا انگار دم کنسرت دوم اردیبهشتش با یه چالش بزرگ مواجه شده و کارش حتی به پلیس هم کشیده شد

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- امیر تتلو تو عید امسال بسیار پرکار بود و دوتا کنسرت برگزار کرد که البته هر دوتاش رو یه هتل لوکس تو آنتالیا برنامه ریزی کرده بود تا بتونه توریست جذب کنه. دو ماه قبل از عید که خبر کنسرت نوروزی امیر تتلو تو هتل منتشر شد خود تتلو گویا کسر شانش بود و چندین و چند بار اعلام کرد که این کنسرت رو فقط به خاطر جنبه های مالیش میره اونم نه برای خودش بلکه برای اینکه نوازنده هاش یه پولی دربیارن. خلاصه تتلو عید رفت آنتالیا و کنسرت اول رو برگزار کرد و گویا از ماحصل کار آنچنان راضی بود که پیشنهاد دوم هتلی هارو هم پذیرفت و 10 فروردین هم برای دومین بار روی استیج کوچیک و جمع و جور هتل برنامه اجرا کرد.

امیر تتلو نه فقط روی استیج هتل رکسوس بلکه بیرون هتل هم حسابی محبوب بود و خیلی از مسافران ساعت ها منتظر می موندن تا با تتلو عکسی به یادگار بگیرند.

unknown_339965585_1144644879548228_4328341226583542061_n

ماجرای سجده امیر تتلو وسط فوتبال

امیر تتلو تو این یکی دو سال اخیر تایم زیادی از روزش رو به وزش اختصاص میده حالا چه تو باشگاه و رو تردمیل و چه هوازی و فوتبال. تو آنتالیا هم هتل یه زمین چمن مصنوعی داشت که تتلو و رفقاش چند باری رفتن اونجا با برخی از مسافران هتل فوتبال بازی کردن. یکی از این فوتبال بازی کردن ها مصادف شد با تایم اذان و وسط بازی صدای اذان پخش شد و تتلو فوتبال و بازی رو رها کرد و همون وسط چمن سجده کرد.

بلوای بزرگ امیر تتلو شب قبل کنسرت!

امیر تتلو برای کنسرتش نامزدش ستاره رو هم با خودش برده بود اما به یکباره شب قبل کنسرت تو صفحه یوتیوبش گفت که با نامزدش بحثش شده و به محض اینکه برسن استانبول خانوم رو به پدر و مادرش تحویل میده. تتلو حتی ادعا کرد که کسانی که با او خوب نیستن ایشون رو فرستادن تو زندگی امیر تا شب کنسرت آنتالیا بره رو اعصاب تتلو باعث بشه کنسرت تتلو بره رو هوا....

اما این پایان ماجرا نبود و ستاره خانوم بعد از اینکه هتل محل اقامت تتلو و تیم همراهش رو ترک کرد با انتشار ویدیویی علیه امیر تتلو دست به افشاگری زد که صحبت های این خانوم بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت.

گفتنی است، در پی افشاگری دوست دختر سابق امیر تتلو پلیس ترکیه در حال بررسی ادعای مطرح شده است.

وقتی نامزد سابق تتلو حسابی امیر رو به چالش انداخت!

امیر تتلو بعد از اینکه برگشت به استانبول گویا حسابی به دردسر افتاده و حتی پلیس هم پاش به خونه اش باز شده! گویا ماجرا از این قراره که نامزد سابق تتلو ازش شکایت کرده. تتلو درباره این ماجاره نوشت: واسه دختره یه عینک فرستادم قاطی وسایلش. که ایندفعه خواست ازم شیکایت کنه لااقل با دوستای عوضی خودم و مامورا چشم تو چشم نشه. اینم بگم که من در امنیت جانی نیستم. چند نفر به اسم پلیس هی میان دم در. اگه وارد شن مجبورم از خودم دفاع کنم. من وگن هستم و اهل خونریزی نه اما حریم شخصیم کسی بی اجازه وارد شه مجبورم از خودم دفاع کنم چون تو خونه م ناموسم و نوازنده هام زندگیم!

367ba0fd-be5c-4356-82e6-fb04e170b840

سمت راست: دختری که از تتلو شکایت کرده؛ سمت چپ: امیر تتلو قمه به دست

وقتی امیر تتلو میخواد کلاً از قاره کهن بکنه!

امیر تتلو خوب سابقه قهر و آشتی زیادی با هواداراش داره و چند باری گفته چون هوادارا ازش حمایت نمی کنن می خواد موسیقی رو کنار بگذاره و از این حرف ها....حالا هم که دوباره تتلو 2 اردیبهشت کنسرت داره برای اینکه طرفداراش رو بشورونه که بیان کنسرتش تو پیج شخصیش نوشت: این آخرین فرصت برای هواداراس. گفتم که دوم اردیبهشت از حضورتون تو کنسرت راضی نباشم کلا میرم یه سمتی که دست هیشکی بهم نرسه ترکیه تا زمانی مال موندن بود که بدونم هواداری هست از ایران و من باید نزدیک باشم وقتی هواداری نباشه ترجیح میدم هلند یا مکزیک یا یکی از شهرای آفریقایی زندگی کنم ! کلا از قاره ی آسیا بیزار شدم.

unknown_335765543_1343511259761857_2132141097492752780_n

 وقتی The Voice تتلو رو نخواست و امیر حسابی از خجالتشون دراومد!

قبل از عید تو یکی از شبکه های ماهواره ای با حضور لیلا فروهر، بیژن مرتضوی و دو خواننده جوان در حال پخش است. مسابقه صدای برتر که در کشور امارات ضبط شده، نسخه فارسی مسابقه The Voice است که پیش از این در آمریکا، انگلیس و بسیاری از دیگر کشورهای دنیا نیز ساخته شده است. این مسابقه تلویزیونی کم کم تونسته نظر مخاطبان رو به خود جلب کنه و برخی از کلیپ ها و آوازهای شرکت کنندگان این مسابقه و اظهارنظرهای داوران تو فضای مجازی وایرال شده است. امیر تتلو هم که تو فضای مجازی به شدت فعال و پرکار است ویدیویی ضبط کرد و این مسابقه استعدادیابی رو تحلیل کرد. البته به سبک خودش و با دیدی متفاوت تر از همه!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی