|

وقتی "ساره بیات" همه لایف استایلش گرونه و شاااخ؛ خانوم شلوارش انگاری یه طاقه پارچس!

sareh bayat shayanews

ساره بیات همیشه از بازیگرای لوکس سینما بوده اما اینبار خانوم بازیگر رو می بینیم در حالی که ژست و مدلی مستانه طور داره!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- ساره بیات از بازیگرای خوش فیس و با استعداد ایرانیه که با بازی در سریال تلویزیونی دیده شد و با فیلم سینمایی شهرت پیدا کرد. ساره بیات در فیلم "جدایی نادر از سیمین" بود که با بازی در نقشی متفاوت از خودش مشهور شد. حالا چرا اینو میگیم؟ چون ساره بیات خودش به شدت پولداره و تو رفاه کاملی به سر میبره اما تو کاراکتری که در فیلم اصغر فرهادی ایفای نقش داشت، کاراکنری فقیر و خدمتکار داشت!

ساره بیات در اینستاگرام مدتی میشه که بشی از اندازه فعال شده چرا که یه دلیل مهم داره! اونم اینه که خانوم بازیگر چند وقتی میشه که ازدواج کرده و به جمع متاهلین جوین شده. ساره بیات حال تصاویری منتشر میکنه که روحیه ای شاد تر داره و البته قرتی تر. در این تصاویر ساره بانو اهل فیگورای اجق وجق نیست اما خب از لحاظ زوم به شدددت علاقمنده که دوربین گوشی رو ببره جلو و از نمای خیلی نزدیک مخاطب رو با خودش آشنا کنه! در ادامه ابتدا تصویری از ساره بیات مشاهده می کنید که به گفته بسیاری از کاربران حالتی مستانه داره، تا بعد تر با فیگورای از نزدیک خانوم خانوما آشنا شید!

Untitled

وقتی ساره بیات طاقه پارچه رو درسته پوشیده!

ساره بیات از هنرمندای بسیار مایه داریه که خوب بلده تیپ بزنه که هم تو چشم باشه و هم بدتیپ و یا نامتعارف نباشه چرا که دیگه میدونیم این روزا خانومای بازیگر ناجور پوشی خوراااکشونه و اصلا بد نمیدونن که هیچ، هرچی بدترم بپوشن از نظرشون با کلاااس تره!

در ادامه مثلا نمونه ای از استایل خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که در عین آراستگی هیچ نکته منفی درشون پیدا نمیشه جز اینکه انگاری شلوارشون یه طاقه پارچه بوده که تبدیل به شلوار شده!!

4pn4zvriqr863si5o84

وقتی ساره بیات از سلفی رو فیسش به عنوان ذره بین استفاده میکنه!

بازیگرا معمولا این مدلین که وقتی وارد بازیگری میشن علاوه بر دیده شدن و شهرت، میخوان تا به درآمد شاخدارش برسن و حسابی کشیده بشن بالا! مثلا مینا وجید بر این نظره ک قبلا میخواست ازدواج کنه ک شوهر خان براش کیف و کفش و ... بخره اما حالا که شده بازیگر و پول خوبی داره، دیگه شوهر نمیخواد که خب این نظر به شدت عجیبه!!

ساره بیات دقیقا برعکسه و به قولی تو پر قو بزرگ شده. خانوم بازیگر جذاب سینما گاهی که تو ماشینای لوکسشه و گاهی هم تو خونه زندگی اوپسش و گاهی اوقات در سفرای لاکچری، اصولا عکسای از نزدیک رو فراموش نمیکنه و همونطور که بالاتر اشاره کردیم علاقمنده تا از دوربین سلفی به عنوان ذره بین استفاده کنه!! در ادامه نمونه های از موارد گفته شده رو مشاهده می کنید.

sarehbayat__270228256_692695698383184_2233937730995421647_n

ساره-بیات

ساره بیات بعد عمری ازدواج کرد ولی درست حساااابی!

اگر از دنبال کنندگان ساره بیات بوده باشید قطعا میدونید که خانوم بازیگر تا پیش از ازدواجش همیشه با موهایی تیره و مشکی دیده میشد اما نزدیک به یک سالی میشودکه با علیرضا افکاری موزیسن ایرانی ازدواج کرده و جالبه که به جمع بلوند های خانوادش پیوست. در خانواده ساره بیات مادر، مادر بزرگ و خواهرش همگی بلوند هستند و ظاهرا علاقه زیادی به این روند دارند. ناگفته نمونه بیشتر خانواده خانوم بازیگر در خارج از کشور زندگی می کنند و خواهرش سروین بیات نیز با رضا قوچان نژاد فوتبالیست معروف ازدواج کرده است.

اینم بگیم که برخی از کاربران همچنان موی تیره ساره رو دوست داشتند و برخی هم به شوخی می گفتند تا ازدواج کردی رنگ کردی!!!

ساره+بیات

sarehbayat__1663089643

وقتی ساره بیات با فیلترای اینستا پرروتزی میشه!

ساره بیات با چهره نچرالش زیبایی خاص خودش را دارد اما خب از اونجایی که ذات زن یعنی علاقه به هر چه زیبا تر دیده شدن، گاها هنرمندانی مثل ساره خانم هم شیطونی هایی دارند!

حالا چجوری هم عمل نکنیم و هم پروتزی بشیم؟ با فیلتر های پلنگ طور اینستاگرام که مثل بنز ازشون استفاده میشه و شما به هر شکلی که بخواین میشیشن!

در ادامه نمونه ای از این فیلتر ها را ساره بیات هم مشاهده می کنید که ظاهرا خانم خانما هم از تزریق ژل لب بدشم نمیاد!

Untitled+(1) (1)

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات در روز ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده موسسه کارنامه می‌باشد که از ۲۲ سالگی وارد تئاتر شد و از سال ۱۳۸۴ با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت. پدر و مادرش مخالف ورودش به عرصه بازیگری بودند به همین دلیل به‌صورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری شود.

ناگفته نماند ساره بیات خواهر کوچکتری به نام سروین بیات نیز دارد که با رضا قوچان نژاد فوتبالیست محبوب ایرانی ازدواج کرده و ساکن هلند هستند.

Untitled

photo_2017-08-02_11-57-00

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها