|

وقتی علی دایی جواهر بیزینسش رو میکنه؛ دنیز و مامان پر بوتاکسش چه بروبیا دارن!

deniz daei shayanews

برخلاف همسر علی دایی و دختر کوچیکش دنیز خانوم دختر بزرگ علی دایی که ایران نیست و انگلیس زندگی میکنه تو فضای مجازی حسابی فعاله و پرپست!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- حضور علی دایی در مراسم های فیفا تو سال گذشته باعث غرور همه ایرانی ها شد. دایی فروردین سال گذشته در مراسم قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر به عنوان یکی از برگزارکنندگان مراسم نقش پررنگی در قرعه کشی داشت و در انتهای سال هم در مراسم The Best فیفا که در موناکو برگزار شد جایزه بازی جوانمردانه سال را اهدا کرد و تو اون مراسم هم حضور پررنگی داشت. 

البته علی دایی تو فرانسه یک بار دیگر پرچم اردبیلی ها رو بالا برد و اون هم لحظه ای بود که به اینفانتینو رئیس فیفا درباره به کاربردن واژه خلیج عربی اعتراض کرد و نشون داد یه وطن پرست واقعی است.

261560

ماجرا پلمپ و بازشدن رستوران شیک علی دایی

در چند روزه مانده به نوروز 1402 پیج اینستاگرامی رستوران علی دایی با انتشار پستی از فعالیت دوباره این مجموعه خبر داد و اعلام کرد که از 25 اسفند آماده سرویس دهی به مشتریان خود است.

این موضوع نشان می‌دهد که رستوران دایی که پیش تر از طرف مسئولان قضایی پلمپ شده بود از پلمپ در آمده است و مشکلی برای ادامه کار ندارد.

ویدیویی از رستوران علی دایی در مصاحبه اش با فردوسی پور

وقتی دنیز خانوم علی دایی واسه نوروز حسابی فعال میشه

علی دایی اینقدر در ایران محبوب و معروف هست که اسمش کافی تا اطرافیان ونزدیکانش هم خیلی زود به شهرت برسن. مصداق این موضوع هم دختر بزرگ علی آقا یعنی دنیز خانومه که البته با پدرش زندگی نمیکنه و به همراه مادرش ساکن لندن هستن. تا همین یکی دو سال پیش شاید اصلاً کسی نمی دونست که علی دایی یه دختر 17-18 ساله دیگه هم داره اما گویا خود دنیز خانوم دوست داشت که مردم ایشون رو بشناسن. دنیز تو فضای مجازی و اینستاگرام خیلی زود به واسطه فامیلی دایی معروف شد وتعداد دنبال کننده هاش از یک صفحه شخصی با 40-50 فالوور رسید به بیش از 320 هزار دنبال کننده.

دنیز خانوم حالا و در ایام سال نو چند استوری تبریک تو پیجش منتشر کرد که البته تنها نیست ودر کنار مامان خانوم جذابش حضور داره.

deniz

unknown_335959881_1605311503229041_6223531571005939068_n

دنیز خانوم هم مثل پدرش گویا بسیار تلاشگر هستن و این موضوع رو میشه از موفقیت های علمی و تحصیلی ایشون فهمید  چرا که به تازگی از سوی مامان جانش متوجه شدیم موفقیتی دیگر هم کسب کرده که خب میشه گفت واااقعا ایول داره! در ادامه جدیدترین پست مهسا مادر دنیز دایی رو مشاهده می کنید که به همنی منسابت برای دخترش متن و تصویری زیبا منتشر کرد. 

Untitled+(6)

وقتی مامانِ دنیز هم تو اینستا واسه خودش بروبیایی داره

مامان دنیز یعنی مهسا خانوم در اینستاگرم پیجی با بیش از 50 هزار دنبال کننده دارد که خب ایشون هم اهل حاشیه سازی نیست اما چون دنیز رو داره خیلیا ایشون رو هم شناختند. از طرفی هم خود مهسا چهره و ظاهری به شدت داف طور داره که پروتز نصف صورتش رو گرفته و بقیش رو هم بوتاکس و فیلتر و هررر حرکتی که شما فکرشو کنید زده! مهسا خانوم صورتی ساخته که اصلا بهش نمیاد مادر دختری 18 ساله باشه؛ به همین جهت خیلی وقت ها مورد هجوم نظرات مختلف قرار میگیره و خب چون اونور زندگی میکنن نوع پوشش اونها نیز در این نظرات تاثیر گذاره!

der

خانوم خانوما هم به واسطه سال نو یه استوری باحال تو پیجش منتشر کرد که حسابی مورد توجه قرار گرفت.

وقتی ویدیو هَپی مَپی دنیز خانوم حسابی نگاه هاروخیره کرد!

دنیز دایی به تازگی 18 ساله شد و فیلم و عکس هایی برای تولدش منتشر کرد. دنیز خانوم عکس و فیلمای هنری خیلی دوست داره و برای تولدش نیز از هنرش استفاده کرد اما خب به دلیل نامتعارف بودن شرایط و تیپا کمی تا قسمتی باید سانسور شن!

علی دایی و خانومی که پشت همه موفقیت های اخیرشه

از خود علی آقای دایی گفتیم و از دنیز خانوم و مامان پر بوتاکس شم که گفتیم حالا کمی درباره همسر علی آقای دایی یعنی مونا خانوم فرخ آذری بگیم که البته اطلاعات خیلی کمی از ایشون تو اینترنت و فضای مجازی هست و تقریباً عکس جدیدی هم از ایشون نیست فقط می دونیم که مدیریت یه گالری جواهر به اسم نور رو برعهده دارن و به گفته خود علی آقای دایی تو بیزینس هم بسیار موفق و خوش فکر هستن و مشاور همیشگی آقای گل اسبق جهان هستند.

noorjewellerygallery

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها