|

استایل خرم سلطانیه "نگار عابدی" بازیگر ساده دودکش چشارو شیش تا میکنه؛ پاشنه بلندارووو!

negar abedi shayanews

نگار عابدی از بازیگرای مشهوریه که کارنامه کاریه هزار بیستی داره اما شاید رو بورس نبوده باشه که خب با این عکسای لعابدار در تلاش برای همینه!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- نگار عابدی رو میشه از بازیگرانی دونست که خیلی زود تونست خودش رو در حوالی تلویزیون از هنرمندان جذاب و دوست داشتنی کنه که مخاطب با دیدنش در فیلم و یا سریالی ذوقش به جوش بیاد و بشینه پای تلویزیون واسه دیدن فلان کار! حالا چرا؟ چون نگار عابدی از این مدل هنرمندای دو سه کارست که هم میتونه نقشای مظلوم رو بازی کنه و هم شر و شیطون! هم کاراکترای طنز همانند سریال "دودکش" رو به عالی ترین نحو به تصویر بکشه و هم کارای جدی مثل "سد معبر". نگار عابدی سالهاست که در این عرصه فعالیت داره اما شاید اونچنان نتونست خودش رو اسم و رسم دار کنه و بیشتر با چهره و کارنامه کاریش شهرت داره و مخاطب می شناستش.

negar-2

اما از طرفی باید گفت نگار عابدی در زندگی شخصی خودش این مدلیه که اصلا و ابدا آروم و ساده نیست و خانوم بازیگر رو اتفاقا در تیپ و استایل هایی می بینیم که بسیار جینگول مستون و رنگی و گاهی هم نامتعارف هستند. نگار عابدی همانند نقشش در سریال "شمعدونی" خیلیم فعال و شیطونه که خب چون با دخترش مجردی هم زندگی میکنه نشون میده که میتونه خودش از پس خودش و زندگیش بر بیاد. 

گفتیم دختر و زندگی! نگار عابدی تا به حال یک ازدواج و یک طلاق داشته که سالها پیش با هدایت هاشمی بازیگر مشهور ازدواج کرد و بعد طلاق گرفت. حاصل این ازدواج دختری به نام اِما می باشد که با مادرش زندگی میکنه و هدایت خان حالا دارای زن و زندگی و البته دختری جدید هستند که میشه همسر دوم این هنرمند توانا.

negar-abedi-be-vaghte-khomari_2

نگار عابدی هم اومد وسط معرکه چیتان پیتان پوشانه سینما!

همونطور که در تصویر بالایی مشاهده کردین گفته های ابتدای مطلب درست از آب در اومد. نگار عابدی کلا این مدلیه که استفاده از رنگای شاد رو دوست داره و خب از اونجایی که اینروزا خانوای بازیگر در سینما تو رقابتی عجیب هستند و پشت بند هم دارن کشف حجاب میکنن و یا در مراسمات سینمایی با تیپ و استایل هایی اجق وجق ظاهر میشن، خب این روند داره به جایی میرسه که گویی مسابقه ای بزرگ درمیان بانوان بازیگر هستش و فکر میکنن اگه ساده پوشی رو ادامه بدن از اون یکی قطعا کم اوردن!

unknown_49312117_771325686562989_7462551235973543612_n

اما اِمایی که کپ باباشه چه فیسی و چه تیپی!

این ازدواج و طلاق ها در میان بازیگران چه زن و چه مرد به شدت زیاد شده و جوری روال دیده میشه که انگاری مشکلی نیست. مثلا یک روز میبینید آقای بازیگر سن بالا از دختری جوان خواستگاری کرده و یا دو هنرمند از هم طلاق گرفتن و رفتن سراغ دو هنرمند دیگه! و یا اصلا برخی از بازیگران چند ازدواجه شدن و باز هم اِبایی ندارن از بیشتر شدن اسامی در صفحه ازدواج و طلاقشون!

در ادامعه تصویری از نگار عابدی مشاهده می کنید به همراه دخترش که حالا بزرگ تر شده و هدایت خان هاشمی به همراه همسر و دخترش که اتفاقا دختر دومش به شدت شبیه به مادرشه و دختر اولش شبیه به خودش!

Untitled

بیوگرافی جالب نگار عابدی

نگار عابدی متولد 18 بهمن 1349 در اهواز بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری در مقطع لیسانس و دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی می باشد.

انصراف از دانشگاه به عشق بازیگری

در سال 1369 وقتی 20 ساله و دانشجوی زبان انگلیسی بود با دیدن آگهی کلاس بازیگری در یکی از محلات از دانشگاه انصراف داد و وارد این کلاس ها شد.
او زیر نظر مهتاب نصیرپور و رویا تیموریان دوره بازیگری گذراند سپس برای ادامه تحصیل رشته تئاتر را انتخاب کرد.
 
نگار+عابدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی