|

تریپ راپونزلی مهراوه شریفی نیا که به رنگ جادوگر؛ شده واویلا با گیسای فر دارش!

mehrave sharifinia shayanews

مهراوه شریفی نیا بازیگر خوش فیس ایرانیه که گاهی تو استیال نیز خوش دیده میشه و گاهی هم اونقدر بدتیپ که خودشو حیف میکنه!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- برخی از بازیگران هستند که ذاتا خوش قلبن و به همین منظور هم هیچ غرور و یا حرکت ناجوری ازشون دیده نمیشه که بخواد مخاطب رو ناراحت کننه و یا حداقل درصدشون کمه. مهراوه شریفی نیا مِن جموله چهره هایی محسوب میشه که این مدلیه و با وجود اینکه سالهاست در این عرصه فعالیت داره اما همچنان خودش رو محبوب نگه داشته و جالب اینجاست که از بچگی بازیگر بوده هاااا ولی کسی دوران تینیجری خانوم خانوما رو ندیده چون رفته پی درس و مشقش و وقتی بزرگتر شده و به سن جوانی رسیده از طریق مامان بابا جانش دوباره برگشته به کار و حالا از هنرمندان به شدت مشهور و در عین حال کاربرد سینما و تلویزیونه که بیشتر هم در سریال های تلویزیونی دیده شده. اما مهرواه شریفی نیا مدتیه که تو این جعبه جادویی هم کم رنگ شده و اینجاست که باید گفت صدا و سیما به شدت آبکی طور شده و دیگه نه خیلی بازیگر جذابی درش دیده میشه و نه فیلمنامه و فیلم سریال خوبی و خب دلیلشم اینه که داستان ها یا تکراری شدن و یا بی نمک و الکی و از طرفی هم از بازیگرانی همچون مهراوه شریفی نیا استفاده نمیشه تا بلکه مخاطب یکم دلش خوش بشه به کاری که می بینه.

unknown_70538707_480938249300726_2746553969645667468_n

unknown_71263616_395191081377312_5876133015993160695_n

مهراوه شریفی نیا تو لباس عروسش!

مهراوه شریفی نیا استعداد شغلی که داره تو خونِش هست چرا که مادر پدر و البته خواهری بازیگر داره که به راااحتیه تمام تونسته وارد این عرصه بشه. برخی از بازیگران هستند که خب خیلی سخت و دشوار با کلی زحمت و تست میان و میشن بازیگر؛ اما برخی هم هستند به مانند مهراوه بانو که از همون بچگی مامان باباشون دستشون رو میگیرن و وارد این کار و بار میکنن! مهراوه شریفی نیا گرچه الان فیلم و سریالی در حال پخش نداره اما در صفحه اینستاگرامش فعاله و حسابی کِیف هواداراشو کوک میکنه.

مهراوه شریفی نیا هنوز ازدواج نکرده اما ابتدا با تصویری زیبا از خانوم بازیگر در لباس عروس شروع میکنیم تا ادامه ماجرا.

مهراوه+شریفی+نیا+(1)

مهراوه ای که خیلییی زیباست ولی بلد نیست نشونون بده!

مهراوه شریفی نیا از اون دسته بازیگراییه که در کنار علاقه بسیارش به بازیگری و با وجود اینکه تو فیلم و سریال هاش با تیپای خیلی خفن و اروپایی طور ظاهر میشه، مثل سریال دل، اما در حالت معمولی عادت نداره چندان به خودش برسه و این موضوع باعث شده بسیاری از کاربرای فضای مجازی از خانوم خانوما بخوان یکم بیشتر به سر و وضعش برسه. البته که گاهی هم خوشتییییپه.

مهراوه خانوم بخاطر اینکه خیلی بازیگر قَدری به شمار میاد و هزارون هزار طرفدار تونسته در طی این سال ها برای خودش دست و پا کنه، به فستیوال های خارجی هم میره. اما برخلاف بعضی از بازیگرا که با کلی آرا ویرا و طراحای خفن و کلی مایه تیله خرج کردن جلوی عکاسای خارجی ادا میان، مهراوه شریفی نیا اصلا اهل این مدل کارا نیست و تا جای ممکن ساده اما خانوووم ظاهر میشه.

موهای فری که خدا به مهروه شریفی نیا داده

از این ها که بگذریم مهروه بانو کلا فیس نچرالی داره و اهل کارایی که دست انسان توش قاطی باشه و باعث بشه زیبایی خدادادیش کم بشه، نیست. جذابیتای ظاهری مهراوه شریفی نیا موهاش هستش که البته خانوم خانوما هم بیشتر اوقات سعی داره تا این آیتم جذاب رو نشون بده و خودنمایی داشته باشه. از دیگر موارد زیبای خدادادیه مهراوه میشه به چشمای رنگیش اشاره کرد که در سینمای ایران داشتن چشمای رنگی به نوعی امتیاز مثبت حسابی میشه تا زودتر مشهور بشه و بره بالا...در ادامه تصاویر جالب خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که موارد گفته شده توشون داره داد میزنه!!

unknown_312431558_442169364655378_3513908290709600933_n

مهراوه و خواهرش بچهای طلاق شدن! ازدواج دوباره آزیتا حاجیان

محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان سال ها پیش از هم جدا شدند و مادر مهراوه بعد از ان با آقای محمد کریمی هراتی ازدواجی دوباره داشت اما هنوز خبر موثقی از ازدواج دوم آقای شریفی نیا نیست.

مهراوه و ملیکا شریفی نیا نیز بعد از طلاق این دو هنرمند در کنار پدرشان به زندگی خود ادامه دادند.

مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا در 29 فروردین ماه 1360 در تهران متولد شد. او دیپلم ریاضی فیزیک دارد و مشغول تحصیل در رشته موسیقی در دانشگاه هنر تهران می باشد و ساز تخصصی او پیانو است.

شریفی نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند اما از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها