|

وقتی مریم معصومی تو بدنسازی دمبل میزنه از هیکلش گُنده تر؛ چه حظی میبره رو تاااب!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی بازیگر جذابی ایرنیه که اصولا تو صفحه اینستاگرامش همه چی میذاره و اینبار با دمبلای زیادی هرکولش سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- مریم معصومی بازیگر ساده و جذاب سریال "سه دونگ سه دونگ" می باشد که این روزا البته دیگهههه ساده نیست که هیچ، دو هیچم از هرچی قرتی و جنجالیه زده جلو چرا که مریم معصومی رو ابتدا با بازیش در سریالی که نام برده شد و سریال "همه چیز آنجاست" شناختیم و اینجا بود که مریم معصومی در هر دو کار چهره ای به دور از حواشی و معمولی داشت ولی خب انگاری در واقعیت کاملا برعکسه و نه تنها ساده و آروم و معمولی نیست بلکه با عکس و فیلم هایی که به اشتراک میذاره به دنبال دیده شدن های حاشیه دار نیز هست. البته که در قدم اول باید گفت این یه موضوع شخصی و سلیقه ای هستش و شاید یکی تو طول زندگیش دلش بخواد این سبکی دیده بشه و لایف استایلی پر از شهرت داشته باشه اما اینکه به این میزان فخرفروشی از فرد دیده بشه کمی تا قسمتی ناجور به نظر میاد.

مریم-معصومی

بدنسازی شاخ مریم معصومی در حالی که وزنه میزنه سنگییین!

البته که مریم معصومی اصولا آزارش به کسی نمیرسه و بی سر و صدا و تو پیج خودش پیش میره و همیشه هم سعی داره تا در خفا حرکت کنه، اما خب مگه میشه شما مثلا از خودتون با استایلی بسیار تنگ و جذاب در باشگاه منتشر کنید و از زیر دست برخی از کاربران ریز بین و همیشه در صحنه در بره؟! مریم معصومی جدیدا به شدت هدف دار شده برای ساخت اندامی دید و خفن که خب بالاخره هر کسی یه جور هدف داره و برای مریم بانو این مدلیه. به همین علت به شدت داره براش تلاش میکنه و اینطورم که معلومه حرفه ای هم پیش رفته چرا که مدام از دمبل و وزنه هایی بزرگ رونمایی میکنه که نشون میده نه تنها آماتور نیست بلکه واقعا داره به یه بدنساز شاخ تبدیل میشه. 

Untitled

قبل و بعد عمل بینی مریم معصومی 

دیگه تو روزگاری هستیم که بانوانمون به شدت اهل ترند بازی شدن اونهم چه ترندی؟ عمل بینی و پروتز لب و کتاشت مژه و ...! که البتتتته همه اینها جهت زیباتر شدن باشه مگه ایرادش چیه؟ اما خب برخی هستند که در همه چیز زیاده روی دارند و یا از این ور بوم میوفتن و یا از اونور بوم!!

اما حرکت عمل بینی میون بازیگرای خانوم هم به شدت زیاد شده اونقدری که قطعا تصورش برای من و شما سخته چرا که سینمای ایران تبدیل به فضایی شده که اصلا شما باید ابتدا خوشگل باشید و عملی، تا بتونید تازه وارد مرحله استعدادیابی بشی! راستشو بخوایم بگیم حتی اگه استعداد هم نداشتین مهم نیست!!

مریم مومن نیز یکی از این بانوان هستش که عمل بینی انجام داده و قطعا با توجه به اینکه جیب پر پولی هم داره، از باقی موارد خوشگلاسیون هم غافل نشده و پروتر و بوتاکس و .... هم داشته! در ادامه تصاویری از قبل و بعد عمل وی را مشاهده می کنید.

عکس_های-جالب-مریم-معصومی-سگش-731

عکس-های-مدلینگ-مریم-معصومی

مریم معصومی و لباسی که روی تاب پاره شد!

مریم معصومی خیلییی زیاد و حشتناک اهل چیتان پیتانه و خلاصه نمیذاره زندگی به کامش خدایی نکرده بد بگذره!! خانوم بازیگر دائما در حال انتشار عکس و بومرنگ از خود یا درسالن آرایشی هستند و یا در حال ترمیم ناخن و رنگ مو و مسافرت های داخلی و خارجی و کافه گردی و ... خلاصه همه و همه رو هم منتشر می کنند. اما ممکنه براتون سوال بشه اخه هزینه اینهارو از کجا میاره؟مریم معصومی از اون دسته هنرمندانی بوده که برای پول وارد این حرفه نشده و خودش حسااابی مایه داره که هیچ، به تازگی هم برند خودش رو راه اندازی کرده که برای پوشاک زنانه و مردانه و کیف و کفش و.... هستش. البته که ناگفته نمونه قطعا مریم معصومی هم به حمایت کاربران نیاز داره که ظاهرا هنوز اونقدرا پشتش رو نگرفتن، خانوم بازیگر هم باهاشون قهررر کرده!

کمی بیشتر با مریم معصومی

مریم معصومی متولد 24 اسفند 1365 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی می باشد که اولین بار در 23 سالگی جلوی دوربین رفت و با سریال «سه دونگ سه دونگ» سال 1390 شناخته شد! مریم معصومی بعنوان آخرین فرزند خانواده هستش و دو خواهر و دو تا برادر بزرگ داره، پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار می باشد. سال 1388 فارغ التحصیل شد و بعد از 8 ماه فوق لیسانس علوم سیاسی قبول میشه بعد از یک ترم بخاطر علاقه به بازیگری از ارشد انصراف داد!

unknown_223438033_549964399475661_4031364053444418298_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا هنر پیشه خوبی هستی من خیلی خوشم میاد تز بازیهای معصومی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها