|

استایل صد متریِ مریم معصومی که تا حالا شبیه شو ندیدی؛ اینا ناخونه یا بیل؟!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی بازیگر خفن ایرانی که این روزا با تریپای شاخش کل فضای مجازی رو به آتیش کشونده، اخیرا از استایل باورنکردنی و صدمتریش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- مریم معصومی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با استایلای خفن و به روزش داره کل فضای مجازی رو میترکونه. مریم معصومی با بازی در سریال "همه چیز آنجاست" به شهرتی باورنکردنی رسید و پس از اون در چندان فیلم محبوبی بازی نکرد تا اینکه یهو تو فضای مجازی به عنوان یک مدل همه چی تموم از خودش رونمایی کرد. مریم معصومی از اونجایی که در طی این مدت اخیر نشون داده که حسابی تو کار مدلینگی خفنه و رودست نداره جدیدا از آنچنان حال و هوایی از خودش رونمایی میکنه که تابحال ندیدین.

maryammasoumi__1625500796 استایل صد متریِ مریم معصومی که تا حالا شبیهشو ندیدی!

مریم خانوم چند وقت پیش عکسی از خودش منتشر کرد که او رو غرق در میکاپ خفن و تو یکی از مراسم های اکران نشون میداد. مریم معصومی با این مدل استایلی که زده ثابت کرد نه تنها در فضای مجازی بلکه واقعا در جلوی دوربین ها هم از هر طریقی که بتونه سعی داره با شاخ بازیاش بزنه رو دست هر چی خفنه. حالا نکته جالبی که درباره این عکسه چیه؟

اینه که چرا باید خانوم خانوما با این ناخونای قد تریلی بیاد دستکش هایی بپوشه از جنس توری که قشنگ دستکش رو بترکونه و بیاد بیرون. از اونجایی که مریم معصومی علاقه زیادی به خفن بازی جلو دوربین داره، حالا چند وقتی میشه که با مانتو فوق العاده بلند و کفشای پاشنه صدمتری که پوشیده بود نگاه همه دوربینا رو چرخوند به سمت خودش.

t

r

وقتی مریم معصومی یهو نو میکاپ میاد همه گذشتشو میسوزونه!

مریم خانوم از اون دسته بازیگراییه که به محض اینکه دید یکم تو فضای مجازی دیده شد به طور کامل فضا و مودش رو عوض کرد و یه جوری زد تو جاده خاکی که حد و حصر نداره. این بازیگر خوش استایل که حالا شد یکِ بین الملل با انتشار عکسای غرق در میکاپش یه جوری داره شاخ بازی از خودش در میکنه که باورتون نمیشه. حتی زمانی هم که حال و حوصله میکاپ نداره یه جوری با فیلتر میاد فیسش رو از این رو به اون رو میکنه که انگاری چی!!!

اما حالا پس از مدتی این بازیگر تصمیم گرفت بعد از این همه آرا ویرا حالا بیاد از حال و هوای بدون میکاپش رونمایی کنه و اینجوری خفن بازیاش رو به رخ بکشه و بگه از بقیه بازیگرا چیزی کم نداره. اگه شما هم مثل خیلی از کاربران فضای مجازی کنجکاوین تا عکس نومیکاپ این بازیگر رو ببینین پس بیاین تا نشونتون بدم!

مریم+معصومی+(1)

unknown_304884116_1286096982215836_7248635700629250469_n

مریم معصومی بازیگر گنگ بالایی که تو قید و بند هیچی نیس!

مریم خانوم از زمانی که وارد فضای مجازی شد و بیشتر از اینکه به عنوان یه بازیگر شناخته شه، به عنوان یه اینستاباز قهار به چشم اومد، تصمیم گرفته کلا همه چی رو بذاره کنار و دیگه اصلا تو قید و بند اینکه باید این مدلی بگرده یا اون مدلی باشه رو به طور کلی نمیره!

حالا خانوم خانوما از اون روز بدجور زده تو کار استایلای عجیب غریب و هالیوودی و با هر کسی از آرایشگر تا بازیگرای دیگه عکس میندازه با استایلایی که اگه ببینیش میگی قطعا ایشون مسیرش به دوربین سینما هم نیفته. حتی به تازگی یه استایلای خاصی رو برا خودش درست کرده که با فازگیریای گنگ بالا قاطیش کرده و شده یه چیزی که اصلا نگو و نپرس!

owertgh

syue

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی